5 maanden chatten en nog nooit afgesproken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:42 schreef katerwater het volgende:
Ik zit ook op PAIQ, het valt mij op dat ongeveer elke 20 dagen bijna alle meiden vervangen zijn door nieuwe... Het gaat mij iets TE snel...
Er is maar 1 meisje op paiq waar ik nu al 5 maanden mee chat, en die is echt leuk.
Vraagje: hoe hebben jullie de stap gezet tot werkelijk ontmoeten... Gewoon gevraagd?
waarom denk je dat ???quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:37 schreef BttD het volgende:
5 maanden chatten en nog nooit afgesproken?. Dan zou ik persoonlijk al niet er vanuit gaan dat er echt interesse was. Tenzij ze in het buitenland ver weg zou zitten ofzo
Ik heb mijn vriendinnetje pas na 6 jaar voor het eerst gezienquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:37 schreef BttD het volgende:
[..]
5 maanden chatten en nog nooit afgesproken?. Dan zou ik persoonlijk al niet er vanuit gaan dat er echt interesse was. Tenzij ze in het buitenland ver weg zou zitten ofzo
idd. zo'n paiq is echt te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef Borkydude het volgende:
Men kan ook gewoon naar een feestje gaan.
Zekerquote:Op maandag 24 september 2007 16:39 schreef Miss_S het volgende:
zo afentoe kom je wel iets leuks tegen op paiq
Ook andersom dat vrouwen van 40+ met 3 kinderen al dan niet in de pubertijd) op je reageren... Nou laat maar. Als ze niet eens een fatsoenlijke site kunnen maken, sloom is enz enz..quote:Op maandag 16 april 2007 19:58 schreef vencodark het volgende:
Heb dan een profiel op Knuz maar hóe vaak daar niet van die ouwe lamzakken op reageren. Ik heb echt geen behoefte aan een vent van 36 + en al helemaal niet als ze al zo'n jong hebben thuis!![]()
Écht leuks zit er niet tussen, tot dusver.![]()
Nee jij zet je profieltjes gewoon op alle andere sitesquote:Op maandag 24 september 2007 23:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh, en aan datingprofieltjes doe ik niet.
Dus als je op hyves staat heb je meteen een datingprofiel?quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:42 schreef LazyBones het volgende:
Precies hetzelfde dus alleen jij komt er niet eerlijk voor uit
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:06 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dus als je op hyves staat heb je meteen een datingprofiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |