quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan maar een nieuw deeltje openen aangezien de Lapo in vorige topic geen nieuw topic opent
OP word nog aangepast
Linkjes voor internet dating mogen aangegeven worden voor de OP
Paiq
Lexa
One Hellodating
Relatieplanet
Knuz
Nieuwe Mensen Leren Kennen
Dienstmededeling
Dit topic is voor tips en relevante ervaringen. Dingen als 'wow, die chick die ik gister sprak bleek foeilelijk te zijn' of 'vandaag al 47 speeddates gehad' zijn dus niet echt van belang. Hou dat in de gaten zodat het topic niet verzandt in een slowchat voor mensen met toevallig een PaiQ-account. Oh, en vergeet niet dat inviterequests niet mogen.
Overdrijven is ook een vak he. Ik heb tot nu toe 6 relaties gehad en een paar 'dates' waarvan we allebei wisten dat het niets meer zou worden dan 1 malig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:13 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
metro verdorie, hoeveel dates en (kortstondige) relaties heb jij nu eigenlijk al gehad via internet. Nooit komt er iets stabiels uit ...
en blijkbaar leer je niets bij ... je hebt weer een date zonder vonken, maar ik durf er voor wedden dat je toch weer een liefdeloze relatie (van twee weken of zo) met dat meisje gaat aangaan, en dan sta je weer op nul.
zucht...
Topquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:16 schreef clumsy_clown het volgende:
OP aangepast, deze blijft open.
Dames ook hoor, anders waren datingsites erg snel uitgestorvenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Op wat voor sites zitten de dames eigenlijk? Want volgens mij zitten de mannen overal?
Why?quote:Op maandag 16 april 2007 20:24 schreef Detroit het volgende:
Knuz is dan volgens mij gewoon ook een gigantisch baggermedium...
Ik vind het nou niet de meest ideale site onder de datingsites om met mensen in contact te komen... Daarnaast best traag ook.quote:
Nou hóe vaak je daar niet meemaakt dat alleen van die ouwe lamzakken op je reageren. Van die 36 + gasten die ook nog eens zo'n jong hebben thuis! Écht leuks zit er niet tussen er dan vaak niet tussen.quote:
ik vind knuz juist wel een hele mooie datingsite .quote:Op maandag 16 april 2007 19:58 schreef vencodark het volgende:
Heb dan een profiel op Knuz maar hóe vaak daar niet van die ouwe lamzakken op reageren. Ik heb echt geen behoefte aan een vent van 36 + en al helemaal niet als ze al zo'n jong hebben thuis!![]()
Écht leuks zit er niet tussen, tot dusver.![]()
of avatars waar godbetert 2 (twee!!) personen op voorkomen, zoals de mijne!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:51 schreef OldJeller het volgende:
Dat is niet gephotoshopped, dat is gewoon een plaatje van hem.
Of dacht je dat elke avatar iedereen in het echt vertegenwoordigde? Hoe zit het dan met de mannen die een vrouw als avatar hebben?
Je komt echt in de buurt qua niveau van die handpuppet uit southpark 'mr garisson'.
Das waar.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou hóe vaak je daar niet meemaakt dat alleen van die ouwe lamzakken op je reageren. Van die 36 + gasten die ook nog eens zo'n jong hebben thuis! Écht leuks zit er niet tussen er dan vaak niet tussen.
Waren je eigen woorden man![]()
![]()
Jammer van die weinig Nederlanders maar als ik een buitenlander wil ga ik wel de stad in.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:31 schreef moki het volgende:
Ik heb wel wat leuke contacten opgedaan op www.hotornot.com en dan bij "meet people".
Weinig nederlanders maar desondanks toch leuke contacten kunnen vinden. En het is nog gratis ook!![]()
5 maanden chatten en nog nooit afgesproken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:42 schreef katerwater het volgende:
Ik zit ook op PAIQ, het valt mij op dat ongeveer elke 20 dagen bijna alle meiden vervangen zijn door nieuwe... Het gaat mij iets TE snel...
Er is maar 1 meisje op paiq waar ik nu al 5 maanden mee chat, en die is echt leuk.
Vraagje: hoe hebben jullie de stap gezet tot werkelijk ontmoeten... Gewoon gevraagd?
waarom denk je dat ???quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:37 schreef BttD het volgende:
5 maanden chatten en nog nooit afgesproken?. Dan zou ik persoonlijk al niet er vanuit gaan dat er echt interesse was. Tenzij ze in het buitenland ver weg zou zitten ofzo
Ik heb mijn vriendinnetje pas na 6 jaar voor het eerst gezienquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:37 schreef BttD het volgende:
[..]
5 maanden chatten en nog nooit afgesproken?. Dan zou ik persoonlijk al niet er vanuit gaan dat er echt interesse was. Tenzij ze in het buitenland ver weg zou zitten ofzo
idd. zo'n paiq is echt te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef Borkydude het volgende:
Men kan ook gewoon naar een feestje gaan.
Zekerquote:Op maandag 24 september 2007 16:39 schreef Miss_S het volgende:
zo afentoe kom je wel iets leuks tegen op paiq
Ook andersom dat vrouwen van 40+ met 3 kinderen al dan niet in de pubertijd) op je reageren... Nou laat maar. Als ze niet eens een fatsoenlijke site kunnen maken, sloom is enz enz..quote:Op maandag 16 april 2007 19:58 schreef vencodark het volgende:
Heb dan een profiel op Knuz maar hóe vaak daar niet van die ouwe lamzakken op reageren. Ik heb echt geen behoefte aan een vent van 36 + en al helemaal niet als ze al zo'n jong hebben thuis!![]()
Écht leuks zit er niet tussen, tot dusver.![]()
Nee jij zet je profieltjes gewoon op alle andere sitesquote:Op maandag 24 september 2007 23:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh, en aan datingprofieltjes doe ik niet.
Dus als je op hyves staat heb je meteen een datingprofiel?quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:42 schreef LazyBones het volgende:
Precies hetzelfde dus alleen jij komt er niet eerlijk voor uit
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:06 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dus als je op hyves staat heb je meteen een datingprofiel?
Als het fotoboek ook als datingprofiel telt moet ik toch maar eens een pakkende tekst gaan schrijvenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb ook een fotoboek hier.Daar lok ik ook mannen mee, maar daar kom ik gewoon niet eerlijk voor uit.
Nee, ik had het over mevrouw bloodylotte.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:06 schreef ChillyWilly het volgende:
Dus als je op hyves staat heb je meteen een datingprofiel?
* checkt foboquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb ook een fotoboek hier.Daar lok ik ook mannen mee, maar daar kom ik gewoon niet eerlijk voor uit.
alles stiekem!quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:54 schreef katerwater het volgende:
[..]
* checkt fobo
...maar daar kom ik ook niet eerlijk voor uit hoor![]()
oeh!quote:Op woensdag 26 september 2007 17:22 schreef Liquidootje het volgende:
Dat ik dit nu pas zie. Lotte mijn bericht laatst in jouw fotoboek mag je bij deze zien als een versierpoging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |