The Network connection failed dus we zien helemaal niks
Deze stream is tijdelijk niet beschikbaar
Of ze zenden een half uur het Windows Media logo uit
geeft ook bewegend beeld.
Wat is het toch weer triest met de Internet snelheid in Nederland en de site van BB
SUXX
Grtz,
MiRR0RMaN.
Met vriendelijke groet,
Fiat Panda.... wat zeg ik nou?!
Opel ViTARA zul je bedoelen
Oh ja, het moet wel over dit Topic gaan, he?
>>> Windows Media player wel best, maar inderdaad... die ^%$^%#$verbindingen!!!!!
ik krijg het idee dat die lui die de site inelkaar hebben gezet niet over de nodige kennis beschikken. in 't begin werkten de redirectscripts niet.... of zou het allemaal bewust zijn.
Hoorde je wat ze zei????
"REAL life soap, meer soap dan real life"! ja dat wisten we dus al, wordt het nog bevestigd ook!!!!
Hoe willen ze trouwens die nieuwe bewoner introduceren, dat ken niet met die 100 dagen of ben ik nou weer dom aan het doen (sowieso)
Kan met de MEETING nog leuk worden!
En bianca mag dan wel een bitch zijn, dom is ze zeker niet.. ze weer precies wat V aan het doen is en hoe ze heel makkelijk de mic kan opzeilen (wrijven over mic heen)..
dus ik wil even snel zeggen: GO BIANCA!!!
En nou zei ze vanavond toch duidelijk:"Ik ken daar iemand bij Veronica" (of zoiets zei ze)
Ze is inderdaad niet dom, maar dat wisten we al. Ze is wel Taranoia!
Ik vond de voice-over in het begin trouwens best wel bijtend tegenover Bianca: "Bianca is diep van binnen erg onzeker, terwijl ze naar buiten vrij stoer doet". Dit suggereert dat deze lijn van "Bianca beating" de komende dagen nog wel even door zal gaan. I don't mind, 'k heb het niet zo op Psycho-Bianca...
Bianca heb ik tot nu toe vooral
lui gezien ("moet ik nou iedere keer de hele boodschappen lijst uitschrijven" met zure kop de camera toekijkend)
en
schijnheilig (" Gaat het Tara?" toen ze heerlijk d'r koffers aan 't oprappen was om vervolgens in bed met hele bochten toch roddelen over Tara (kom op, je mocht haar niet, zeg het dan!))
En zo slim hoef je niet te zijn om zulke Mood Swings te vertonen... ze doet me denken aan mezelf!
quote:
op 09-29-1999 om 09:14 PM schreef isis het volgende:
ik vind het ook slordig van Veronica om zo veel conversaties uit te zenden waarin blijkt dat iedereen helemaal op de hoogte is van hoe laat het is (Danny had het over een klok in huis, is dat echt zo, en waarom dan zo veel heisa over Bianca's horloge wat duidlijk XTC pillen waren)
Ze kunnen een kerkklok horen buiten. Kan je toch op een half uur nauwkeurig zeggen hoe laat het is
quote:
op 09-29-1999 om 08:36 PM schreef isis het volgende:
Maar wat ik niet snap is wat Bianca zonet zei: Ik heb mijn bronnen....! (of heb ik het verkeerd gehoord?) Maar wat voor bronnen..? Toch nog wat cameraman-knik spelletjes?
misschien heb ik het mis, maar krijg het idee dat Bianca zo'n message watch heeft. even een code intoetsen en zij kan het lezen. wie heeft haar nummer?
prima V
ga de zaak maar lekker zitten stoken
ik zit er over te denken om half december het huis in te gaan
2 weken is best vol te houden en dan pak ik mooi ff die 250,= mee
Mensen opsluiten onder een BB regime, dat was het uitgangspunt, het is als het kijken naar tegenspartelende palingen in de handen van de visser. Het geeft wat verontwaardiging tegenover dat wreede BB, sympathie voor de gevangenen ("Escape from Alcatraz"), en het maakt ons natuurlijk hardstikke nieuwsgierig
Een groot deel vanavond ging over hun verhouding tot V-BB (en over hun verhouding tot NL) en dat zal ze inmiddels ook echt meer bezighouden. Extra vet zoals Bianca zich voorstelt straks in d'r stamcafe binnen te stappen. ("maar eerst een maandje promotoeren")
Maar hoewel ze er meer mee bezig zijn is het juist de grap dat de bewoners zich gewoon niet echt kunnen voorstellen hoe de programma's er op TV uit zien. En ik heb nog niemand over het missen van het internet gehoord, dus ws weinig ervaring. Kunnen ze zich de streams wel voorstellen (als ze 't doen). Hebben ze zich het opkomen van dit soort forums kunnen voorstellen. Zij zijn voor ons PPPers (para-presence-people)
Zeg Martin (en Tara), als je in dit forum meeleest (en schrijft), laat eens weten hoe het nou echt is om nu de TV en web te volgen na erin geweest te zijn???????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |