lange nieuwstraat...quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:21 schreef Jm4nski het volgende:
1 in de lange nieuwstraat
en de andere in een nieuwbouw ook hier in de buurt in die straat kon ik er wel een hebben maar ik wou een hoekhuis in verband met de dieren
das altijd klote als je verhuist en ik wil kooien zetten dat je die niet graag tegen de buren aanbouwt, dan krijg je ook geen gezeik
Kooien?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:21 schreef Jm4nski het volgende:
1 in de lange nieuwstraat
en de andere in een nieuwbouw ook hier in de buurt in die straat kon ik er wel een hebben maar ik wou een hoekhuis in verband met de dieren
das altijd klote als je verhuist en ik wil kooien zetten dat je die niet graag tegen de buren aanbouwt, dan krijg je ook geen gezeik
ja waarom eigelijk niequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mn profiel?
Ow... gheheh mn fotoboek natuurlijk!
En waarom heb jij er geen?![]()
http://dainifaicats.nl/index.htmlquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kooien?
Wat voor dieren meoten daar in dan?
mooie dierenquote:
waarom welquote:
ik houd niet op fotoquote:
Vamporeticasquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kooien?
Wat voor dieren meoten daar in dan?
hoezo datquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:27 schreef vamperotica het volgende:
Ik wist wel dat ik niet op enter moest klikken..![]()
Vliefd!quote:
nah de meeste mensen die bij ons katten kopen die hebben wel kidsquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Vliefd!
Maar die zijn niet als huis tuin en keukenkat te houden... Zeker niet met 4 kids waarvan er 2 onder de leeftijd dat je duidelijk kan maken dat het hier om een ietwat wilde kat gaat...
Toch?
graag gedaanquote:
is het vandaag verliefdheidsdag? :Squote:Op dinsdag 10 april 2007 13:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Vliefd!
Maar die zijn niet als huis tuin en keukenkat te houden... Zeker niet met 4 kids waarvan er 2 onder de leeftijd dat je duidelijk kan maken dat het hier om een ietwat wilde kat gaat...
Toch?
aja want wat is nu 500 euroquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:33 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
nah de meeste mensen die bij ons katten kopen die hebben wel kids
maar onspronkelijk komen ze indd uit de bossen . zo'n 10-15 jaar gelee zijn ze als huisdieren geintroduceerd
maar zijn wel lief tegen kids hoor. en kosten maar 500 per stuk dus voor het geld hoef je het nie te laten
Da valt nog mee toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:33 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
nah de meeste mensen die bij ons katten kopen die hebben wel kids
maar onspronkelijk komen ze indd uit de bossen . zo'n 10-15 jaar gelee zijn ze als huisdieren geintroduceerd
maar zijn wel lief tegen kids hoor. en kosten maar 500 per stuk dus voor het geld hoef je het nie te laten
aah dacht al.. de katquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Da valt nog mee toch?
Ghehe.. Kennisje van mij heeft er 1 gehad.. En die zat echt elke dag onder de nieuwe krassen ( die kennis dus... Niet de kat!)
Dat was echt nog een wild beestje!
tijgers ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:37 schreef vamperotica het volgende:
Hondje is ook liehiev
juhquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:37 schreef vamperotica het volgende:
Hondje is ook liehiev
geef mij maar golden retrievers of van die herders honden zoals uit die duitse serie REXquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:40 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
juhik heb al ongeveer 15 jaar pitbulls en Am en Eng staffords zijn voor mij de liefste en trouwste honden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |