Dan stopt de bus nog steeds niet bij die ene halte heurquote:
Nou... soms moet je wel 5 minuten verder lopen hoor!quote:
ze zei meneer tegen mijquote:
ga niet gelijk naast je schoenen lopenquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:45 schreef Jm4nski het volgende:
zo net ff gelopen , nu ff zonnebanken en dan douche tot later
Doe ffe normaal.quote:
Ik wil ook zonnebankenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:45 schreef Jm4nski het volgende:
zo net ff gelopen , nu ff zonnebanken en dan douche tot later
ne emaar er wel voor zorgen dat je hier niet postquote:Op woensdag 11 april 2007 09:49 schreef Artbij het volgende:
[..]
Doe ffe normaal.
Kan er ook niet aan doen dat jij graag in een stad vol kampers woont.
Ikkie ookiequote:
*meldt.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:56 schreef Artbij het volgende:
Zijn er echt mensen die graag in Tilburg wonen? Dat vraag ik me serieus af.
tja het is niet de meest mooie stad van nederland, maar zeker wel een gezellige en goede stad, alles is wel redelijk tot goed geregeld, tot aan nu iig behalve de wegen, dat is een ramp! maar liever hier dan in bijvoorbeeld eindhoven, bergen op zoom ofzo!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:56 schreef Artbij het volgende:
Zijn er echt mensen die graag in Tilburg wonen? Dat vraag ik me serieus af.
kampers valt ook reuze mee! denk dat den bosch, helmond, eindhoven er meer hebben dan wij!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:01 schreef Crazy-M het volgende:
Kom naar tilburg merk je het vanzelf
En tja, jij denkt aan kampers hier. Wij als tilburgs zien de andere kant (A)
ja iddquote:Op woensdag 11 april 2007 10:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
kampers valt ook reuze mee! denk dat den bosch, helmond, eindhoven er meer hebben dan wij!
Paintparty ja.quote:
Alle accenten klinken dom. Als ik hier door de koopgoot wandel en ik hoor plat Rotterdams gaan mijn nekharen ook recht overeind staan. Plat Utrechts, Gronings, allemaal even erg.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:14 schreef Artbij het volgende:
Ik woon trouwens in Tilburg, dus wat dat betreft weet ik echt wel hoe het zit. Als je gewoon over de heuvel loopt en je hoort de mensen om je heen praten, dat platte tilburgs, dat is toch niet om aan te horen. Je klinkt dan meteen zo dom.
waar woon jij danquote:Op woensdag 11 april 2007 10:14 schreef Artbij het volgende:
Ik woon trouwens in Tilburg, dus wat dat betreft weet ik echt wel hoe het zit. Als je gewoon over de heuvel loopt en je hoort de mensen om je heen praten, dat platte tilburgs, dat is toch niet om aan te horen. Je klinkt dan meteen zo dom.
En Tommy welke niet kamper kant van Tilburg zie jij dan? Je woont zeker in de Reeshof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |