Een zin met 'ik' beginnen vind ik ook niet netjes staan, maar in het engels schijnt het vrij gebruikelijk te zijn om een zin met 'I' of 'I am/I'm' te beginnen (volgens mijn leraar engels iig).quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:29 schreef Principessa het volgende:
graag gedaan!Ik zou zeker dat ' ik hoop dat alles goed is' er uit halen en het zo zakelijk mogelijk houden. Zeker niet de eerste zin met ' ik' beginnen.
ow, poetisch hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:37 schreef Iblis het volgende:
Je kunt die eerste zin natuurlijk wat stoppen met een paar woorden om niet met ‘ik’ te hoeven beginnen. Alleerst wil ik graag de wens uitspreken dat te uwent alles voorspoedig voorloopt/hoop ik dat alles goed gaat. Nog steeds een raar begin… maar toch.
Dat zou ik weglaten, de rest in een andere zin gieten.. Je kan best vermelden waarom je de hulp van de klant nodig hebt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:18 schreef Adamo144 het volgende:
ok om ff niet deze thread vol te spammen, mn vorige post ge-edit:
Namens (bedrijf), en (naam), sales manager van de Benelux markt wil ik, (naam), u graag vragen een case-study te maken naar de implementatie van onze producten in uw bedrijf.
Ik ben zo vrij geweest contact met u op te nemen via email aangezien wij bezig zijn om informatie van onze klanten en partners te vergaren. Ons doel is om nieuwe case-studies te publiceren.
Bijgesloten vindt u een template als hulp bij het maken van de case-study. Uw medewerking wordt erg op prijsgesteld.
Voor verdere vragen en opmerkingen kunt u contact opnemen met ondergetekende.
Schuingedrukt ga ik misschien weglaten
jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Duits ww (willen) in v.t.
wollte
wolltest
wollte
wollten
wolltet
wollten
wollten
Heb ik die zo goed?
Waar rook is...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef HocBarr het volgende:
Een klein vraagje. Iemand een mooie, sprekende titel voor een uiteenzetting of beschouwing over het rookverbod? Mijn inspiratie voor zulke dingen is even hoog als de gemiddelde temperatuur vandaag.
Mijn dank is groot!
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:09 schreef HocBarr het volgende:
Die is leuk bedacht!
Hartstikke bedankt nogmaals!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.당신을 사랑합니다
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |