Verder worden ik en mn collega's van de repair afdeling naar links en rechts geslingert om wat vuile klusjes op te knappen.. Zoals: Mee met de buitendienst, NS automaten repareren. Hier zaten we nou net op te w8-en.
Vanmiddag is er weer een meeting geweest. De afdeling logistiek (mooi woord voor magazijn kneus) heeft te weinig mensen, of wij ff willen mee helpen.
Voor mij en een aantal collega's was dit de druppel. KEP NIET VOOR NIX 4 JAAR ZITTEN BLOKKEN OP DE MTS. WIE DENKEN ZE WEL NIET DAT ZE ZIJN!!!!
En zij maar verw8-en dat wij dit pikken, terwijl er op ons gekort wordt!!!!! Ik ga op zoek naar wat anders.
Succes ermee!
TiGG
En bij de concurrent is het op dit moment geen haar beter. Bad luck. Je bent op precies het verkeerde tijdstip op de banenmarkt aangeland.
Gisteren een andere baan gevonden als e-commerce programmeur.... ik had niet verwacht dat ik binnen 2 werkdagen een andere baan zou kunnen vinden.
Maar wat getronics doet is dus de tactiek van alle grote bedrijven. Eerst helpen ze alle goede regellingen omzeep en vervolgens pesten ze werknemers weg.
Maar ik zal als ik jou was niet mee gaan helpen in het magazijn... vraag om een functie omschrijving en houdt je precies aan je contract... het is hun probleem als ze geen werk voor je hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 30-01-2002 14:46]
quote:Tja, das best heel flauw dat je iets moet repareren als je op de reparatie afdeling werkt. Ik zou dit niet pikken.
Op woensdag 30 januari 2002 14:36 schreef Robhimself het volgende:
Ik werk sinds 1 Augustus bij Getronics afdeling repair.Verder worden ik en mn collega's van de repair afdeling naar links en rechts geslingert om wat vuile klusjes op te knappen.. Zoals: Mee met de buitendienst, NS automaten repareren. Hier zaten we nou net op te w8-en.
quote:Sorry, vergeten te vermelden dat het om een PC Repair centre gaat.............
Op woensdag 30 januari 2002 14:44 schreef plok het volgende:[..]
Tja, das best heel flauw dat je iets moet repareren als je op de reparatie afdeling werkt. Ik zou dit niet pikken.
quote:10 punten.... de bedrijven die absurd hoge bedragen vragen hebben de complete IT-wereld omzeep geholpen. Er gaat een sfeer rond bij de N00b's dat er geen goed werk werd geleverd als het goedkoop was. De kracht van dit soort bedrijven is het bang maken van de klanten om hier vervolgens een slaatje uit te slaan... ik noem geen namen zoals die IMCOMPETENTE SUKKELS van unit4
Op woensdag 30 januari 2002 14:45 schreef DimeBag het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat men 4/5 jaar geleden zei dat er in de IT altijd werk is en dat altijd zo zal blijven. Niet dus !IT is ruk geworden.
quote:* DimeBag is er wellus met CV op de koffie geweest
Op woensdag 30 januari 2002 14:50 schreef Vampier het volgende:[..]
ik noem geen namen zoals die IMCOMPETENTE SUKKELS van unit4
Sollicitatiegesprek met een bijzondere arrogante PO trut.
ik kots op getronics
quote:Ik heb al eerder voor ze gewerkt, en dat beviel me goed.
Op woensdag 30 januari 2002 15:08 schreef mackman het volgende:
niet doen het is echt een klote bedrijf ik werk er ook en ik kan je zeggen ik ga zo snel vogelijk wegik kots op getronics
![]()
![]()
![]()
Het is trouwens als field service engineer.
quote:Wat wou je daar mee zeggen, Meneertje Hart -en Vaat ziekten?
Op woensdag 30 januari 2002 15:14 schreef Caballero het volgende:
waar maak je je druk om Robert, je bent maar Service Engineer I hoor
quote:zoals eerder gezegd dit is Repairstuff, daarvoor ben je Service Engineer I
Op woensdag 30 januari 2002 14:36 schreef Robhimself het volgende:Verder worden ik en mn collega's van de repair afdeling naar links en rechts geslingert om wat vuile klusjes op te knappen.. Zoals: Mee met de buitendienst, NS automaten repareren. Hier zaten we nou net op te w8-en.
quote:Lees eerst ff aandachtig voordat je een met posts gaat gooien
Op woensdag 30 januari 2002 14:49 schreef Robhimself het volgende:[..]
Sorry, vergeten te vermelden dat het om een PC Repair centre gaat.............
quote:Weet je nog een leuk bedrijf?
Op woensdag 30 januari 2002 15:37 schreef Caballero het volgende:[..]
zoals eerder gezegd dit is Repairstuff, daarvoor ben je Service Engineer I
kies dan ook een vak als je zo goed je mts hebt afgerond(een vak als sys/netwerkbeheerder, niet repairknutselaar)
quote:klinkt debiel, stap naar HRM en kijk waar je binnen het bedrijf een leukere functie kan vinden waar je mee verder komt, krijg je ook nog eens studies en kan je tenminste wat worden (voor je naar een ander bedrijf gaat)
Op woensdag 30 januari 2002 15:41 schreef Robhimself het volgende:[..]
Weet je nog een leuk bedrijf?
[Dit bericht is gewijzigd door Caballero op 30-01-2002 15:49]
Je kan er je zelf op al mogelijke manieren ontplooien.
Ervaring mee heeft!
quote:ik wist dat je hier op af kwam
Op woensdag 30 januari 2002 15:49 schreef Zworld het volgende:
Getronics is zeker GEEN kut bedrijf!Je kan er je zelf op al mogelijke manieren ontplooien.
Ervaring mee heeft!
quote:Yep promotie tot toilet juf
Op woensdag 30 januari 2002 15:49 schreef Zworld het volgende:
Getronics is zeker GEEN kut bedrijf!Je kan er je zelf op al mogelijke manieren ontplooien.
Ervaring mee heeft!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |