Ok. maar DaveMasteR doet wat dat betreft behoorlijk zijn bestquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zit gewoon overal en nergensin MEN zit ik idd heel af en toe
quote:Op zaterdag 14 april 2007 07:11 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, die 600+ haal ik als ik zo door ga ook nog wel, dat is niet moeilijk
Aha okequote:Op zaterdag 14 april 2007 07:45 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, mijn dag is al wat verder, het is kwart voor 1 nu
Daarom reken in daar 1000 posten afquote:Op zaterdag 14 april 2007 07:47 schreef indahnesia.com het volgende:
prognose is toch moeilijk, je moet ook eten en zo.
nou, dat is wel heel weinig hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 07:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Minderik zou het zelfs kunnen terug schroeven naar 500, maar om het toch wat ruim te houden, 1000
Dan doe je toch iets verkeerdsquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, dat is wel heel weinig hoor.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:08 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, ik eet nu ook bij de laptop, maar gisterenavond lekker uit eten geweest.. dan neem ik mijn laptop niet mee hoor.
Snel internet kan ik hier overal in de stad wel krijgen, op elk plekje heb ik wel bereik, zelfs op zondag in de stad geprobeertquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou ja, het kan wel, want dan hebben ze snel internet
Wat is dit voor een lange postquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Snel internet kan ik hier overal in de stad wel krijgen, op elk plekje heb ik wel bereik, zelfs op zondag in de stad geprobeert
Oja even snel een prognoze maken![]()
Sinds 00:00 ben ik bezig, hoewel het vanacht nog niet echt snel ging, heb ik toch heel wat bij elkaar kunnen krijgen, later vanacht nam het even af, volgensmij heb ik kleine half uur tot een uurtje niet gepost, ook de pc gaf zo nu en dan wel eens een spontaane reset, anyway nu even een tussenstand:
337 posten om 8:00
Dit X2: zal ik rond de 674 posten zitten om 16:00 nog eens 337 posten bij, dan kom ik totaal op: 1011 posten, vergeet echter niet dat het nu dag is en dat het nu ook een stuk sneller gaat, echter moet ik er wel een correctie doorvoeren, ik schat dan als nog dat ik tussen de 900 en 1000 zal komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |