naakte hetero geen probleem?quote:Op maandag 9 april 2007 22:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Eric waarom verpest je mijn genot, naakte homo..........
Oh jij kijkt liever tegen een naakte (hetero) Jaap?quote:Op maandag 9 april 2007 22:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nou nou ga jezelf es lickenquote:Op maandag 9 april 2007 22:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ze zitten in een sauna, dat heet 'zweet'quote:Op maandag 9 april 2007 22:48 schreef F04 het volgende:
zijn dat nou allemaal pukkels op Natasja's rug?
quote:
Gadverdamme zeg, ik heb net chippies opquote:Op maandag 9 april 2007 22:48 schreef F04 het volgende:
zijn dat nou allemaal pukkels op Natasja's rug?
dat vroeg ik me dus ook af........ zie je het verschil aan de stand van het schouderblad ofzo?quote:Op maandag 9 april 2007 22:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Naakte homo's zien er dan ook héél anders uit dan naakte hetero's!![]()
![]()
en die liggen nu in dat teiltje..quote:Op maandag 9 april 2007 22:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Gadverdamme zeg, ik heb net chippies op![]()
jaap ook alquote:Op maandag 9 april 2007 22:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft die Nicolaas jeuk?
Allergie van Natasia.quote:Op maandag 9 april 2007 22:51 schreef Mika25 het volgende:
Heeft Nicolaas uitslag ofzo? Hij zit constant te krabben aan z`n lichaam...
Tja, dat heb je als je naast Jaap in de sauna zitquote:Op maandag 9 april 2007 22:51 schreef Mika25 het volgende:
Heeft Nicolaas uitslag ofzo? Hij zit constant te krabben aan z`n lichaam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |