naderhand had hij zijn koffer met zijn eigen badjas en zwembroekquote:Op maandag 9 april 2007 22:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Eric gaf hem de oude badjas van Bart, toen hij zijn boxertshort gaf.
No thanksquote:Op maandag 9 april 2007 22:40 schreef robert2006 het volgende:
zou lachen zijn als uiteindelijk toch nathanael komt
Waarom gaat hij nu ook naar de sauna? Om Nicolaas te versieren?quote:Op maandag 9 april 2007 22:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric niet heen gaan, dat is zo zielig...
Je kon ook niet op Jaap stemmen in het begin, dat zegt niks dus.quote:Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef rebellious_angel het volgende:
hij blijft niet, ik was nieuwsgierig, ff de test gedaan en een sms gestuurd. Zelfde reactie als bij Nena en Ilona. Nu dus gerust naar bed, er komt een nieuwe die voor SHE gaat kiezen.
Past toch prima bij hem, zielig?quote:Op maandag 9 april 2007 22:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric niet heen gaan, dat is zo zielig...
Maar op Japio kon je ook niet stemmen bij de vorige poll.quote:Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef rebellious_angel het volgende:
hij blijft niet, ik was nieuwsgierig, ff de test gedaan en een sms gestuurd. Zelfde reactie als bij Nena en Ilona. Nu dus gerust naar bed, er komt een nieuwe die voor SHE gaat kiezen.
Voor Jaap mocht je ook de eerste keer niet smsenquote:Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef rebellious_angel het volgende:
En toen zei Nicolaas al dat alles in z'n koffer zat. Dat bleek even later ook, daarom draagt hij nu zijn oude 'nicolaas' badjas weer.quote:Op maandag 9 april 2007 22:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Eric gaf hem de oude badjas van Bart, toen hij zijn boxertshort gaf.
quote:Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef rebellious_angel het volgende:
Wie dan?quote:Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef rebellious_angel het volgende:
Op de knieen bij Nicolaasquote:Op maandag 9 april 2007 22:45 schreef F04 het volgende:
Waar is Eric?
z'n kleren uittrekkenquote:Op maandag 9 april 2007 22:45 schreef F04 het volgende:
Waar is Eric?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |