Nu heeft Timbaland wel het twijfelachtige talent iedere track die hij 'samen' produceert als een productie van hemzelf te laten klinken. Volgens mij is je taak als producer de artiest het best uit de verf te laten komen, niet zelf in de spotlight te staan. Chris Cornell komt zo niet uit de verf.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:30 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik hoorde zijn nieuwe cd enkele weken terug, het was inderdaad even wat anders, maar ik trek het erg goed eigenlijk. Wel lachen om op Last.fm al die lui te zien posten die Timbaland er de schuld van geven, alsof Cornell zelf totaal geen invloed gehad heeft.
Het is inderdaad nieuw voor Chris Cornell. Hij is van muzikant en begenadigd zanger gedegradeerd tot studiozanger voor Timbaland. Dat kun je vernieuwend noemen.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
toch grappig dan dat Cornell zelf zegt dat hij samen met hem een half jaar in de studio heeft gezeten om samen iets nieuws te maken... nu hoeft dat niet je smaak te zijn , maar ik heb altijd wel respect voor mensen die iets nieuws proberen ipv eeuwig door te borduren op dezelfde sjit
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
toch grappig dan dat Cornell zelf zegt dat hij samen met hem een half jaar in de studio heeft gezeten om samen iets nieuws te maken... nu hoeft dat niet je smaak te zijn , maar ik heb altijd wel respect voor mensen die iets nieuws proberen ipv eeuwig door te borduren op dezelfde sjit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |