Als de kaarten niet rond de 55 euro lagen ging ik er denk ik nog wel naar toe maar ik vind dat bedrag gewoon veel te hoog.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:25 schreef ralfseltje het volgende:
De ex-zanger van de bands Soundgarden, Temple of the Dog, Mother Love Bone en Audioslave, Chris Cornell komt een optreden geven in Paradiso! Op vrijdag 27 februari staat de rocker ingepland op de agenda van het Amsterdamse podium. Tickets zullen vanaf 10 januari voor ¤ 28,50 (excl. abonnement) over de toonbank gaan.
Ik denk dat ik oversla, als ik die nieuwe nummers op zijn myspace hoor ga ik een beetje dood van binnen
okee misschien heb ik echt een leesbril nodig, maar ik zie op de site van Paradiso toch 28,50 euro staan + een abonenement van Paradiso voor 3 euro ofzo?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:11 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Als de kaarten niet rond de 55 euro lagen ging ik er denk ik nog wel naar toe maar ik vind dat bedrag gewoon veel te hoog.
Haha ik zie het inderdaad, heb de verkeerde bronnenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:27 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
okee misschien heb ik echt een leesbril nodig, maar ik zie op de site van Paradiso toch 28,50 euro staan + een abonenement van Paradiso voor 3 euro ofzo?
quote:Part Of Me Lyrics
Little girl, I love when she talks to me
Got to smile, when she walks that walk with me
I want the girl, but I want a lot
Might cross my mind, but that's where it stops
Ohhhh
That bitch ain't a part of me
No, that bitch ain't a part of me
I said no, that bitch ain't a part of me
No, that bitch ain't a part of-part of-part of me
I love the girl, I'm lovin' the dress she wears
She's got a hold, got a hold of me neck, oh yeah
I wanna cry, the way that she moves
I want the girl, but not what she's going through
Ohhhhh
She was so friendly, I had one too many
But now that they tell she was rubbing up against me
But I swear, never meant a thing, she was just a fling
There's no other woman who does it like you
Tja, in 2007 (zo lang geleden alweer?) speelde hij vooraal Soundgarden, TOTD en Audioslave nummers met enkele solonummers als leuke afwisseling. Dat was echt tof!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nu.nl is positief. Ik ben dat ook wel hoor. Goed vermaakt, met name doordat die plaat live gewoon een stuk beter klinkt. Weg met die timbaland fratsen. Denk dat mensen die teleurgesteld hun verwachtingen moeten bijstellen. Vraag me uberhaupt welke verwachtingen ze hadden. Jesus Christ Pose, Say Hello 2 Heaven en Spoonman kwamen nog voorbij...
Van de recensie op nu.nl:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nu.nl is positief.
Lees de songtekst nog eens. En dan weer deze opmerking op nu.nl. Goed in elkaar? Hoe dan? Nou heb ik qua Chirs Cornell nieuwe stijl alleen deze song (Part of Me) als referentie, maar sorry. Wat een bagger. Ik kan heus wel waarderen wat Timbaland met sommige artiesten voor elkaar heeft gekregen, maar dit is echt beneden alle peil.quote:De nummers zitten zonder enige uitzondering erg goed in elkaar, maar het is het afwijken van die jarenlange trend, wat het voor velen moeilijk lijkt te maken.
Dat een song goed in elkaar zit hoeft nog niet te betekenen dat hij om aan te horen is. Veel van die bubblegum-pop van Timbaland zit ook vrij goed in elkaar, mijn inziens de definitie van een moderne popsong. Dat wil niet zeggen dat minder populaire muziek slecht in elkaar steekt (al zijn er wel voorbeelden van). Denk dat dit er mee bedoeld wordt.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:40 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Van de recensie op nu.nl:
[..]
Lees de songtekst nog eens. En dan weer deze opmerking op nu.nl. Goed in elkaar? Hoe dan? Nou heb ik qua Chirs Cornell nieuwe stijl alleen deze song (Part of Me) als referentie, maar sorry. Wat een bagger. Ik kan heus wel waarderen wat Timbaland met sommige artiesten voor elkaar heeft gekregen, maar dit is echt beneden alle peil.
Een fantasieloze beat, een tekst waar een gemiddelde emo-puber om moet lachen, een melodie waar Justin Timberlake zich voor zou schamen en totaal geen poging om er nog wat spannends van te maken. En dan tot overmaat van ramp nog een cliché R&B clip met halfnaakte vrouwen en een totaal misplaatste Cornell.
Ik mis even iets geloof ik.
Uiteraard.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat een song goed in elkaar zit hoeft nog niet te betekenen dat hij om aan te horen is.
Ook mee eens, maar niet in dit geval.quote:Veel van die bubblegum-pop van Timbaland zit ook vrij goed in elkaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |