abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:34:52 #76
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_52556329
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:34 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Welke songs heeft hij dan gezongen op Lowlands?
Uit mijn hoofd iig:

Hungerstrike
Outshined
Be Yourself
Billy Jean
Arms Around Your Love
You Know My Name
No Such Thing
Show Me How To Live

En nog wat die ik niet zeker weet:
I Am The Highway
Cochise

Meer weet ik zo niet.

Wat ik trouwens erg grappig vond:
Chris vroeg aan het publiek: Do you wanna sing a song?
Publiek: Yeaaaaaah
Chris supersel erachteraan: Okay, sing Be Yourself!
En hij steekt heel snel zijn microfoon naar voren.
Publiek echt WTF

Het klinkt zo een stuk minder grappig dan ik het op dat moment vond trouwens Je moest erbij zijn denk ik

[ Bericht 2% gewijzigd door ralfseltje op 21-08-2007 12:47:15 ]
pi_52556762
Cochise heeft hij gespeeld inderdaad.
I Am The Highway weet ik niet zeker.

En hij speelde overigens niet in die volgorde
pi_52556824
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:42 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Ja doodzonde! Ik stond iig wel keihard mee te bleren. Rechter voorvak vlakbij de paal.
Daar stond ik ook in de buurt.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:15:49 #79
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:22:50 #80
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_52588133
Op videotjes komt z'n stem nooit zo goed uit vind ik (ik had het zelf ook met mijn zelfgemaakte filmpjes van de melkweg), daarvoor moet je er echt bij zijn.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:29:49 #81
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_52612615
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:49 schreef super-muffin het volgende:
Cochise heeft hij gespeeld inderdaad.
I Am The Highway weet ik niet zeker.

En hij speelde overigens niet in die volgorde
I am the highway niet. En helaas like a stone ook niet Maar goed, ik had ook nog wel een stuk of 5 oude soundgarden nummers gewild
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_52613728
Iemand een setlist van Pukkelpop? Ik kan het niet vinden.

Wat was dat een goed en leuk optreden. Verrassingen als Billy Jean en toch een paar Audioslave nummers, waren de hoogtepunten.

En niet te vergeten:
vooraf aan het laatste nummer praat Cornell met het publiek. Dan ziet hij een 'drankenhouder' op het podium liggen. Je weet wel, kartonnen dingen die je kan krijgen als je bijv. 6 drankjes moet vervoeren.

Chris vraagt of iedereen één van de grond wil pakken en in de lucht wil gooien. Tientallen vlogen in de lucht en het laatste nummer wordt ingezet. De drankenhouders blijven ook tijdens het laatste nummer door de lucht vliegen en tijdens ut zingen vind Chris er nog één op het podium en gooit ermee.

donderdag 23 augustus 2007 @ 12:39:12 #83
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_52618257
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:14 schreef Joepie het volgende:
Ik zou ook graag weten welk nummer het was dat ie speelde na z'n babbeltje van ja dit is uit begin 90-er jaren, als je het kent zing maar mee, waaropd e halve tent het nummer woord voor woord meezong, en ons groepje echt zo stond van ehhh wtf? ik herken dit niet?
Daar hadden we het dus steeds over: dat het publiek een klassieker als Hunger Strike niet kende. Is een temple of the Dog nummer, en dat was weer een project met Soundgarden en Pearl Jam leden (eigenlijk het huidige Pearl Jam met Chris Cornell), origineel wordt door Eddie Vedder en Cornell gezonden.

[ Bericht 0% gewijzigd door TAV74 op 23-08-2007 13:53:26 ]
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:48:18 #84
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_52620232
Temple of the Dog
pi_52620344
Ik vond het optreden van CC op Lowlands te gek! Zijn stem klinkt vele malen beter dan in zijn Audioslave periode vind ik..

Setlist Lowlands:

Ik heb alleen op een of andere manier het idee dat er een generatiekloof is... Of laat ik het zo zeggen: Britpop-achtige muziek is in, daarom was het bij de Kaiser Chiefs bijvoorbeeld superdruk. Maar Chris Cornell.. tja wat zal ik zeggen, het publiek was volgensmij even koffie aan het halen, want het was niet héél druk.. Om over het meezingen maar niet te spreken: ik zong alles vrolijk mee in het voorste vak, maar niet iedereen om me heen zag ik het ook doen.. Maar volgensmij hebben veel Amerikaanse bands die al wat langer meedraaien last van de Britpop-hype.

In elk geval vond ik Chris dus goed bij stem, lekker hard schreeuwend bij de hardere nummers, en prachtig akoestisch in zijn eentje op gitaar. Heb het naar mn zin gehad!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:55:17 #86
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_52620457
Nou, niet zozeer last van de britpop hype denk ik, er is gewoon een generatie bijgekomen op festivals die de muziek van begin jaren 90 nauwelijks meer kent.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:00:53 #87
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_56929751
30 mei op Pinkpop.
23 juni in 013 Tilburg 'enige clubshow van Nederland'
dit is een dag na FOR waar hij ook zal zijn.

VVK al gestart voor Tilburg.
pi_56930276
Erg jammer dat hij op dezelfde dag optreed als de BRMC. Anders had ik er graag heen gegaan. Festivaloptredens zijn voor mij geen optie vanwege gebrek aan sfeer en ingekorte setlist en meer van die nadelen die je bij een club optreden niet hebt.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:16:31 #90
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_56930841
Jammer ook van die prijs zeg... Maar misschien ga ik nog wel, als ik iemand mee kan krijgen. Lowlands vorig jaar was veel te kort en op Pinkpop ongetwijfeld ook. Moeilijk, moeilijk.
  woensdag 2 april 2008 @ 21:02:16 #91
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_57788905
AMSTERDAM - Chris Cornell heeft voor de productie van zijn derde solo-album de hulp ingeroepen van hiphopster Timbaland.
ANP

De voormalig frontman van Soundgarden en Audioslave werkt alweer bijna twee jaar als solo-artiest en heeft voor de opvolger van zijn plaat 'Carry On' in het geheim samengewerkt met de man die onder meer samenwerkte met Nelly Furtado en Justin Timberlake.

De twee hebben inmiddels zo'n twintig nummers opgenomen en het enige dat hen nog rest is dit terug te brengen tot een album van zo'n twaalf tracks.

Favoriet

Timbaland verklaart tegenover de Amerikaanse pers dat dit het beste werk is dat hij tot nu toe heeft afgeleverd en voegt daaraan toe dat dit album een ieders favoriet van het jaar zal worden.

Ook Cornell is enthousiast. Hij noemt de plaat eveneens een hoogtepunt in zijn carrière en zegt dat de samenwerking met Timbaland was alsof zij samen een band vormden.

Bron: Nu.nl

Lijkt me eeeh bijzonder....
pi_57812622
quote:
De voormalig frontman van Soundgarden en Audioslave werkt alweer bijna twee jaar als solo-artiest en heeft voor de opvolger van zijn plaat 'Carry On' in het geheim samengewerkt met de man die onder meer samenwerkte met Nelly Furtado en Justin Timberlake.
volgens mij is dit nu 1 jaar ofzo ipv 2 jaar... maar klinkt wel als bijzondere combinatie.

Ik blijf hopen op soundgarden reunie...
pi_57828750
De beats van Timbalake en stem van Cornell. Dat lijkt me een erg toffe combinatie.

Ben benieuwd.
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:31:23 #94
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_57829284
Vreemde combi ik ben wel benieuwd... ik vind als niet-rap/hip-hop/R&Bliefhebber de beats van Timbaland interessant.
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:44:06 #95
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_57830805
dit kan echt gruwelijk worden.
timbaland begint zich echt als een allround producer te ontwikkelen a la rick rubin. ben erg benieuwd.

waar haalt die gast de tijd vandaan trouwens :S

komt het album nog uit voor RAR (6-06-08)?
pi_57933109
Als het net zo slecht word als Carry On

Liever een 2e Euphoria Morning... Soundgarden reunie zou het beste zijn maar ik wil Matt Cameron niet kwijt uit Pearl Jam
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:36:10 #97
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
  dinsdag 22 juli 2008 @ 14:33:21 #98
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_60268959
Klopt, op Moefz stond al een bericht "Chris Cornell is niet meer".. waarbij ik dacht dat hij echt was overleden.. maar toen ik dat nummer hoorde werd ik ook niet blij
pi_60277204
Ik begrijp wel dat hij iets nieuws wilde proberen (en normaal is dat ook alleen maar toe te juichen) maar dit is een beetje jammer...

Is er eigenlijk al iets bekend van dat optreden dat verschoven werd in de 013? Hopelijk speelt hij dan veel oud werk
pi_60338738
Mijn god. Carry On was al een flinke stap terug maar dit is echt te erg.
Dit laat ik aan me voorbij gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')