Zo dus: één, tweequote:Op donderdag 24 mei 2007 19:49 schreef ralfseltje het volgende:
Hoe werd Hungerstrike eigenlijk gezongen? Wie zong er voor Eddie?
Ik hoop het echt!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:29 schreef super-muffin het volgende:
Volgens Festivalsite.nl komt hij op Lowlands
En ik las dit ook vandaag in de Metro. Volgens de Metro had Chris dit bevestigd in een interview met de Metro zelf!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:19 schreef Pascalle het volgende:
[..]
Ik hoop het echt!!!
Carry On is ook weer een heerlijke cd zeg..
Oke, dan wordt het Lowlands voor mij dit jaarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:13 schreef biggetje het volgende:
[..]
En ik las dit ook vandaag in de Metro. Volgens de Metro had Chris dit bevestigd in een interview met de Metro zelf!
Ja doodzonde! Ik stond iig wel keihard mee te bleren. Rechter voorvak vlakbij de paal.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:30 schreef TAV74 het volgende:
Hij was idd goed op Lowlands. Alleen de publieksreactie bij Hunger Strike verbaasde me echt, bijna niemand in mijn buurt (in het eerste vak) leek het nummer te kennen![]()
ah, was jij dat, vroeg me al af wie ik nog meer hoordequote:Op maandag 20 augustus 2007 11:42 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ja doodzonde! Ik stond iig wel keihard mee te bleren. Rechter voorvak vlakbij de paal.![]()
Outshinedquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:04 schreef Kolkus het volgende:
Was wel een kippenvel-moment toen Outshined van Soundgarden werd ingezet![]()
Het Audioslave/solo-materiaal stak daar wel erg schril tegen af zeg..
Welke songs heeft hij dan gezongen op Lowlands?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:05 schreef baNEEL het volgende:
Pfoeh, Lowlands was een prima optreden moet ik zeggen
Heb keihard genoten terwijl ik eigenlijk alleen Audioslave ken plus een beetje van Soundgarden. Gelukkig speelde hij niet alleen solonummers!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |