wasquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:12 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb nog geen solo werk gehoord van Chris. Maar Audioslave is
Ikquote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef biggetje het volgende:
ik heb de kaarten gehaald vandaag!![]()
de man achter de balie wist me te vertellen dat het bijna uitverkocht is, dus ik ben alleen maar blij dat ik nog net op tijd was![]()
wie gaat er nog meer van Fok?
Klopt! Het is echt een divers album... van een stevig rocknummer (No Such Thing) naar een beetje Euphoria Morning-stijl en ook enkele nummers wat ik nog niet gewend was van Chris (Silent the Voices bijvoorbeeld).. Ik vind het relaxtquote:Op maandag 21 mei 2007 14:08 schreef Rory78 het volgende:
Vet album, he!
Arms Around Your Love is een geweldig nummer; leuk om te horen dat hij ook alternatieve instrumenten (synths, blazers, etc.) gebruikt. Het is allemaal geen één stijl; lijkt wel een verzamelaar..
Ik vind hem goed.
Man, man, wat een geweldig concert zeg! Hoe lang heeft hij wel niet gespeeld? 2,5 uur?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:30 schreef Haunter het volgende:
Chris' stem klonk echt ouderwets sterk (dat in tegenstelling tot zijn Audioslave-live periode) tijdens het optreden gister, damn het was echt goed! De grote variatie van nummers en de lengte van het optreden maakte het mede tot een geslaagd optreden!
Ik had prima zicht, stond net op zo'n verhoging schuinvooraan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:16 schreef biggetje het volgende:
[..]
Man, man, wat een geweldig concert zeg! Hoe lang heeft hij wel niet gespeeld? 2,5 uur?
Enig minpuntje was (doordat ik vooraan stond) dat zijn stem helemaal wegviel zodra de instrumenten ingezet werden...
Voor die 2,5 uur had je ook Chris Cornell + een voorprogramma wat mij vaak toch niet boeit kunnen krijgen, dan moet ik toch concluderen dat ik het wel waard vond voor die prijs.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:55 schreef Kidney_Bean het volgende:
ik hoopte dat hij nog op een festival zou komen met anderen (Pearl Jam + Incubus bijv...) maar daar hoor je nu helemaal niks meer over..
Komt daar alleen Kings of Leon bij dan?
Ik vond de prijs voor alléén Chris teveel.. maar heb ook wel spijt
![]()
ja maar ik kon van tevoren niet weten dat hij 2,5 (!!!) uur zou gaan spelen! Ik dacht: voor een uurtje die prijs.. pffff.. maar ja achteraf bleek het wel anders te zijn dus!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:30 schreef Haunter het volgende:
[..]
Voor die 2,5 uur had je ook Chris Cornell + een voorprogramma wat mij vaak toch niet boeit kunnen krijgen, dan moet ik toch concluderen dat ik het wel waard vond voor die prijs.
Ja was voor mij ook een aangename verassingquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:14 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
ja maar ik kon van tevoren niet weten dat hij 2,5 (!!!) uur zou gaan spelen! Ik dacht: voor een uurtje die prijs.. pffff.. maar ja achteraf bleek het wel anders te zijn dus!
Dat zou natuurlijk geweldig zijn, kan ik alsnog de schade inhalenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:29 schreef super-muffin het volgende:
Volgens Festivalsite.nl komt hij op Lowlands
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |