Top!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dat systeem stond ook oorspronkelijk op de planning voor 2007. We hebben momenteel echter al moeite genoeg om alle bugs uit de huidige manager te krijgen, maar het staat nog steeds hoog op de verlanglijst.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:30 schreef TJDoornbos het volgende:
De Bug dat je voor CA aanstellen nog steeds geen bonuspunten krijgt wegens moed enzo
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:30 schreef TJDoornbos het volgende:
De Bug dat je voor CA aanstellen nog steeds geen bonuspunten krijgt wegens moed enzo
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:30 schreef TJDoornbos het volgende:
De Bug dat je voor CA aanstellen nog steeds geen bonuspunten krijgt wegens moed enzo
Eerder benzinepunten.quote:
Airmiles!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]![]()
Gigantische bug inderdaad.
[..]
Eerder benzinepunten.
Ik denk dat je dit weekend geen slechte combo hebt met veel Toyota in je team. Verder is Ferrari bere-sterk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:12 schreef Cleetus het volgende:
Wat denken jullie, is het beter voor Silverstone om:
Rosberg/Hamilton/Willams(chassis)/ Super Aguri(moter) te nemen of:
Sato/Davidson/Ferrari(chassis)//Williams(moter)
Wat denken jullie?
Hangt er vanaf of je verwacht dat Ferrari een 1-2 gaat halen of dat Hamilton goed presteerd.. Rosberg zal normaal gesproken meer punten halen dan Davidson en Sato, misschien zelfs meer dan beide opgeteld. Williams is in principe meer punten dan Super Aguri. Als je denkt dat Hamilton de race gaat winnen, dan is de kans dat je daarmee meer punten scoort dan met een Ferrari-motor groot. Dat kan een reden zijn om te wisselen. Indien je Ferrari sterker acht, dan zou ik die motor aanhouden en ófwel het Williams-chassis nemen, ófwel de coureur Rosberg/Wurz aanhouden.. En je kunt ook nog overwegen Rosberg door een andere coureur te vervangen, wat jij wilt..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:12 schreef Cleetus het volgende:
Wat denken jullie, is het beter voor Silverstone om:
Rosberg/Hamilton/Willams(chassis)/ Super Aguri(moter) te nemen of:
Sato/Davidson/Ferrari(chassis)//Williams(moter)
Wat denken jullie?
Kijk naar de statistieken en trainingen en oordeel zelf..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:36 schreef MYM het volgende:
Dus moet ik gaan voor:
Rosberg / Trulli / BMW / Super Aguri
of
Rosberg / Wurz / BMW / Super Aguri
Gewonnen plekken vanaf grid (een plus is hier dus goed):quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:36 schreef MYM het volgende:
Dus moet ik gaan voor:
Rosberg / Trulli / BMW / Super Aguri
of
Rosberg / Wurz / BMW / Super Aguri
Die cijfertjes zeggen mij eigenlijk weer niet zoveel.. Wurz kwalificeert simpelweg dramatisch, waardoor hij vaak rond p16-p18 staat. Trulli komt regelmatig in de buurt van p10, vanaf daar kun je veel minder winnen.. De +16 bij Wurz is het incident Canada, Die +10 was volgens mij +11 (van P20 naar P9 in de race?) op Sepang.. In een Williams moet je echter ook minimaal iedere race rond p10-p12 kunnen eindigen. Rosberg valt in de race vaak wat tegen, kwalificeert goed, maar kan het in de race niet waarmaken en eindigt rond de plaats waar hij/Williams thuis hoort momenteel, p10-p12..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gewonnen plekken vanaf grid (een plus is hier dus goed):
Rosberg:
+5, Ret, 0, +5, -7, -3, -2, 0
Wurz:
Ret, +10, 0, Ret, +4, +16, +7, +4
Trulli:
-1, +1, +2, Ret, -1, Ret, +2, Ret
Het is vorig en dit weekend erg moeilijk. Alles wijst wederom naar Ferrari maar zijn ze in de kwali en race ook echt sneller? Ik gok denk ik toch nog op McLaren omdat de transfer duur is. Hopelijk pikt Williams met Rosberg die puntjes voor me terug.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die cijfertjes zeggen mij eigenlijk weer niet zoveel.. Wurz kwalificeert simpelweg dramatisch, waardoor hij vaak rond p16-p18 staat. Trulli komt regelmatig in de buurt van p10, vanaf daar kun je veel minder winnen.. De +16 bij Wurz is het incident Canada, Die +10 was volgens mij +11 (van P20 naar P9 in de race?) op Sepang.. In een Williams moet je echter ook minimaal iedere race rond p10-p12 kunnen eindigen. Rosberg valt in de race vaak wat tegen, kwalificeert goed, maar kan het in de race niet waarmaken en eindigt rond de plaats waar hij/Williams thuis hoort momenteel, p10-p12..
Anyways, ik zou voor Trulli gaan..
Voor mezelf nog even nadenken, maar Rosberg, Speed, Ferrari, SA zou wel eens Rosberg, Trulli, Ferrari, SA kunnen worden![]()
Vorige race scheelde het +-60 punten na het weekend, dat is 1,200,000 euries, iets minder dan je transferkosten.. Op zich zijn die met een 1-2 voor Ferrari dus redelijk snel terugverdiend. Aan jou de afweging dus of je ook de meerprijs van Ferrari (75,000,000 t.o.v. 70,000,000) wilt betalen en of je vertrouwen hebt in Ferrari voor de Nürburgringquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is vorig en dit weekend erg moeilijk. Alles wijst wederom naar Ferrari maar zijn ze in de kwali en race ook echt sneller? Ik gok denk ik toch nog op McLaren omdat de transfer duur is. Hopelijk pikt Williams met Rosberg die puntjes voor me terug.
Dat is inderdaad ook iets om mee te rekenen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vorige race scheelde het +-60 punten na het weekend, dat is 1,200,000 euries, iets minder dan je transferkosten.. Op zich zijn die met een 1-2 voor Ferrari dus redelijk snel terugverdiend. Aan jou de afweging dus of je ook de meerprijs van Ferrari (75,000,000 t.o.v. 70,000,000) wilt betalen en of je vertrouwen hebt in Ferrari voor de Nürburgring
Het is Trulli geworden. Nu maar hopen dat het goed gaatquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die cijfertjes zeggen mij eigenlijk weer niet zoveel.. Wurz kwalificeert simpelweg dramatisch, waardoor hij vaak rond p16-p18 staat. Trulli komt regelmatig in de buurt van p10, vanaf daar kun je veel minder winnen.. De +16 bij Wurz is het incident Canada, Die +10 was volgens mij +11 (van P20 naar P9 in de race?) op Sepang.. In een Williams moet je echter ook minimaal iedere race rond p10-p12 kunnen eindigen. Rosberg valt in de race vaak wat tegen, kwalificeert goed, maar kan het in de race niet waarmaken en eindigt rond de plaats waar hij/Williams thuis hoort momenteel, p10-p12..
Anyways, ik zou voor Trulli gaan..
Voor mezelf nog even nadenken, maar Rosberg, Speed, Ferrari, SA zou wel eens Rosberg, Trulli, Ferrari, SA kunnen worden![]()
Daar hielp natuurlijk ook het feit mee dat Alonso problemen kreeg met zijn versnellingsbak. Anders had hij in de kwalificatie en in de race wel hoger geëindigd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vorige race scheelde het +-60 punten na het weekend, dat is 1,200,000 euries, iets minder dan je transferkosten.. Op zich zijn die met een 1-2 voor Ferrari dus redelijk snel terugverdiend. Aan jou de afweging dus of je ook de meerprijs van Ferrari (75,000,000 t.o.v. 70,000,000) wilt betalen en of je vertrouwen hebt in Ferrari voor de Nürburgring
Veel beter dan voorheen zal hij het niet gaan doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:23 schreef Sally het volgende:
Ik kan nu Kimi, Alonso of Massa kopen (Fisi negeer ik volledig)...
Zal ik het doen, of Hamilton behouden? Tis wel z'n home-grand prix, natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |