Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:40 schreef Almighty het volgende:
YESSSS!!!! Nog nipt #1!!!!!
Red Bull? Dat zou Albers moeten drinken voor hij gaat racenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef Sally het volgende:
De hamvraag voor Silverstone: wel of geen upgrade naar Red Bull?????
@ MaGNeT: Spammerd...
Ik denk dat het nog moeilijk gaat worden. Om even een mooi cliche aan te halen "het is makkelijker #1 te worden dan #1 te blijven"quote:
zou mclaren nemenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef Sally het volgende:
De hamvraag voor Silverstone: wel of geen upgrade naar Red Bull?????
@ MaGNeT: Spammerd...
Duh... centjes?????????quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:47 schreef WEST het volgende:
[..]
zou mclaren nemen
wordt namelijk een 1/2 voor dat team met hamilton als 1e natuurlijk![]()
Netjes.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:40 schreef Almighty het volgende:
YESSSS!!!! Nog nipt #1!!!!!
Zou het persoonlijk niet doen. RBR is voorlopig nog niet echt betrouwbaar te noemen. Dus denk niet dat je er veel mee gaat winnen. Al zal je dan natuurlijk net zien dat ze nu wel heel blijven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef Sally het volgende:
De hamvraag voor Silverstone: wel of geen upgrade naar Red Bull?????
En daarom geef ik ook nog niet opquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:19 schreef Almighty het volgende:
Hahaha
[..]
Ik denk dat het nog moeilijk gaat worden. Om even een mooi cliche aan te halen "het is makkelijker #1 te worden dan #1 te blijven"
tjaquote:
Transferkosten = 2% van de waarde!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef D.Rose het volgende:
Ik mijn hele team omgooien, kom ik net een paar centen tekort, en dat terwijl ik van tevoren een berekening gedaan had wat mijn mogelijkheden waren.
Zie ik nu pas dat er voor verschillende rijders verschillende tranferkosten zijn
..en dan formuleer je het nog verkeerd ook, de kosten zijn namelijk niet afhankelijk van de rijder, maar van zijn (vooraf vastgestelde) aankoopwaarde. De transferkosten voor iedere rijder is 2% van zijn aankoopwaarde. Datzelfde geldt voor de onderdelen 'chassis' en 'motor' (ook 2%). Tot zover de pietluttigheid...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef D.Rose het volgende:
Ik mijn hele team omgooien, kom ik net een paar centen tekort, en dat terwijl ik van tevoren een berekening gedaan had wat mijn mogelijkheden waren.
Zie ik nu pas dat er voor verschillende rijders verschillende tranferkosten zijn
Dat sjeggik!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
..en dan formuleer je het nog verkeerd ook, de kosten zijn namelijk niet afhankelijk van de rijder, maar van zijn (vooraf vastgestelde) aankoopwaarde. De transferkosten voor iedere rijder is 2% van zijn aankoopwaarde. Datzelfde geldt voor de onderdelen 'chassis' en 'motor' (ook 2%). Tot zover de pietluttigheid...
Ik heb datzelfde (je verrekenen) in een eerdere editie ook wel eens gehad, kwam ik bij een totaal bedrag aan wisselen van zo'n 23.000.000 uiteindelijk 40.000 tekort oid, erg jammer.. Vandaar dat ik tegenwoordig alles 10x nareken![]()
Voor Silverstone even afwachten of Ferrari wederom sterk voor de dag komt, dat zou me iig een hoop transferkosten besparen en de keuze een stuk gemakkelijker maken![]()
afhankelijk van aankoopwaarde van rijder vind ik afhankelijk van rijderquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
..en dan formuleer je het nog verkeerd ook, de kosten zijn namelijk niet afhankelijk van de rijder, maar van zijn (vooraf vastgestelde) aankoopwaarde. De transferkosten voor iedere rijder is 2% van zijn aankoopwaarde. Datzelfde geldt voor de onderdelen 'chassis' en 'motor' (ook 2%). Tot zover de pietluttigheid...
Ik heb datzelfde (je verrekenen) in een eerdere editie ook wel eens gehad, kwam ik bij een totaal bedrag aan wisselen van zo'n 23.000.000 uiteindelijk 40.000 tekort oid, erg jammer.. Vandaar dat ik tegenwoordig alles 10x nareken![]()
Voor Silverstone even afwachten of Ferrari wederom sterk voor de dag komt, dat zou me iig een hoop transferkosten besparen en de keuze een stuk gemakkelijker maken![]()
Das ook een manier om het te zeggen!quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Eigenlijk krijg je dus gewoon 98% van de nieuwprijs terug bij het verkopen van een element.
Je bent vast niet de enigequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:27 schreef TJDoornbos het volgende:
...hopen op veeeeeeeel punten in Engeland
We zullen maar geen namen noemen he.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:27 schreef TJDoornbos het volgende:
En in feite klopt er iets niet want voor sommige coureurs zou je 0 euri's moeten terug krijgen
Dat systeem stond ook oorspronkelijk op de planning voor 2007. We hebben momenteel echter al moeite genoeg om alle bugs uit de huidige manager te krijgen, maar het staat nog steeds hoog op de verlanglijst.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:36 schreef MaGNeT het volgende:
Waarom niet een systeem waarbij je eerst fictief kan schuiven met je teamonderdelen zodat je kan zien of het kan en dat het pas wordt uitgevoerd als je "bevestig team" klikt.
Neu.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
We zullen maar geen namen noemen he.
[..]
quote:Dat systeem stond ook oorspronkelijk op de planning voor 2007. We hebben momenteel echter al moeite genoeg om alle bugs uit de huidige manager te krijgen, maar het staat nog steeds hoog op de verlanglijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |