alsof Tiga 8 uur lang gaat draaien?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:11 schreef JackHerrer het volgende:
Op uffie's myspace staat dat ze op 4 juli in melkweg staat, beetje vreemd omdat Tiga er dan ook draait.
Does the word "festival" mean anything to you?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:11 schreef JackHerrer het volgende:
Op uffie's myspace staat dat ze op 4 juli in melkweg staat, beetje vreemd omdat Tiga er dan ook draait.
Ik neem aan dat het programma gaat aansluiten op Daft Punk, maar uffie heeft niet zo'n indrukwekkend aantal nummers dus dat zal geen lang optreden worden. En ik had er niet echt bij nagedacht dat de melkweg natuurlijk meer zalen heeft..quote:Op woensdag 18 april 2007 15:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alsof Tiga 8 uur lang gaat draaien?
Daft Punk, is dat ook in de melkweg dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:38 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het programma gaat aansluiten op Daft Punk,
Nee, maar het zou een beetje raar zijn als je ergens 50% korting voor kunt krijgen als het tegelijkertijd bezig is..quote:Op woensdag 18 april 2007 15:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Daft Punk, is dat ook in de melkweg dan?
Nee hoor, het zal in de Melkweg en Paradiso net zo laat aanvangen als de voorprogramma's van Daft Punk.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:38 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het programma gaat aansluiten op Daft Punk.
Dat is idd een beetje krom. Het gaat natuurlijk wel tot later door rondom het Leidseplein.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:43 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Nee, maar het zou een beetje raar zijn als je ergens 50% korting voor kunt krijgen als het tegelijkertijd bezig is..
Ok, ik dacht omdat ze Daft Punk als de kick-off aankondigden dat dat het enige 's avonds zou zijn en dat het daarna in de Melkweg en Paradiso verder zou gaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is idd een beetje krom. Het gaat natuurlijk wel tot later door rondom het Leidseplein.
En er zijn meer dagen.
ze zouden gek zijn zegquote:Op woensdag 18 april 2007 15:51 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ok, ik dacht omdat ze Daft Punk als de kick-off aankondigden dat dat het enige 's avonds zou zijn en dat het daarna in de Melkweg en Paradiso verder zou gaan.
Waren ze dat maar, nu zal ik waarschijnlijk toch de volle mep moeten betalen voor de melkweg of paradiso (alhoewel ik denk dat de melkweg toch al van te voren uitverkocht raakt).quote:
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:02 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Waren ze dat maar, nu zal ik waarschijnlijk toch de volle mep moeten betalen voor de melkweg of paradiso
Dat dan weer welquote:(alhoewel ik denk dat de melkweg toch al van te voren uitverkocht raakt).
jouw avatar is van een foto van een vriend van mijquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:07 schreef unioz het volgende:
DJ Jean-Pierre?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |