Eerikquote:Op maandag 9 april 2007 19:40 schreef eer-ik het volgende:
hoihoi
Compleet deel gemist zie ik
Alles goed met iedereen hier?
Overkomt jou ook niet vaak hequote:Op maandag 9 april 2007 19:40 schreef eer-ik het volgende:
hoihoi
Compleet deel gemist zie ik
Alles goed met iedereen hier?
Helaas, ik heb mensen op dit forum rondzwerven die dat niet hoeven te wetenquote:Op maandag 9 april 2007 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil je ons ook vertellen wat die naam is, en zo ja, wat is die naam?
Mooi, mooiquote:
Accoord, persoon X is wel een mooie naamquote:Op maandag 9 april 2007 19:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Helaas, ik heb mensen op dit forum rondzwerven die dat niet hoeven te weten
Je mag haar wel persoon X noemen als je dat wil
Ik ga d'r het meisje van Cross noemen.quote:Op maandag 9 april 2007 19:43 schreef crossover het volgende:
Helaas, ik heb mensen op dit forum rondzwerven die dat niet hoeven te weten
Je mag haar wel persoon X noemen als je dat wil
Gij feestbeest.quote:Op maandag 9 april 2007 19:43 schreef eer-ik het volgende:
Mooi, mooi
Knetterverrot ben ik, gister weer even goed uitgeweest, vandaag dag @ oostvoorne gechilld, en ik pleur nu bijna in slaap...
Vannacht zo ongeveer 1 uur geslapen
Wheheh... goed bezig erik!quote:Op maandag 9 april 2007 19:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi, mooi
Knetterverrot ben ik, gister weer even goed uitgeweest, vandaag dag @ oostvoorne gechilld, en ik pleur nu bijna in slaap...
Vannacht zo ongeveer 1 uur geslapen
hey eer-ik.....quote:Op maandag 9 april 2007 19:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he
Heb jij nog wat uigespookt de afgelopen dagen?
Genoegquote:Op maandag 9 april 2007 19:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he
Heb jij nog wat uigespookt de afgelopen dagen?
Gezellig programma!quote:Op maandag 9 april 2007 19:50 schreef MPG het volgende:
Genoeg
Donderdag: naar Nijmegen geweest, en daar uitgeweest tot een uur of 4
Vrijdag: Terug naar Venlo gegaan, 's avonds met vrienden een biertje (of wat) gepakt
Zaterdag: Gewerkt van 8 - 18, daarna uit eten met vrienden en een NIeuw-Zeelandse kennis van vrienden, na het eten met hetzelfde gezelschap bieren tot de klok van 4
Zondag: Paasbrunch met familie
Maandag: lamballen
Goed bezig ookquote:Op maandag 9 april 2007 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Genoeg
Donderdag: naar Nijmegen geweest, en daar uitgeweest tot een uur of 4
Vrijdag: Terug naar Venlo gegaan, 's avonds met vrienden een biertje (of wat) gepakt
Zaterdag: Gewerkt van 8 - 18, daarna uit eten met vrienden en een NIeuw-Zeelandse kennis van vrienden, na het eten met hetzelfde gezelschap bieren tot de klok van 4
Zondag: Paasbrunch met familie
Maandag: lamballen
Dat was het zeer zekerquote:
Ah, okquote:Op maandag 9 april 2007 19:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hele nacht niet geslapen en vanmiddag ingedut.....![]()
Wheheh. Nee ik kan me enigszins voorstellen hoe dat eruit gezien moet hebben.quote:Op maandag 9 april 2007 19:54 schreef MPG het volgende:
Dat was het zeer zekerAlleen de zondagochtend aan de brunch zitten met een kater is geen aanrader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |