Precies...quote:Op maandag 9 april 2007 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat er gebeurde de avond dat Ilona naar huis ging is dat Natas zei: "Nou vaarwel Ilona"
en 2 min. later tegen Amanda zegt op de bank. Normaal zou ik zeggen tot ziens ofzo maar tegen haar zei ik vaarwel zoals je tegen iemand zegt die dood gaat.
Amanda was even van haar stuk maar is het net zo snel weer vergeten. Ikke niet![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 19:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, ik heb steeds 'Natasia' gehoord en die naam hoor ik toch niet zo veel, Amanda trouwens ook niet , maar das toch iets algemeen bekender.
Ik voel eigenlijk 'n sterkere aversie tegen Amanda dan tegen Natasia. Die laatste kan ik nog best aan horen als ze vrolijk en 'lief' doet naar mensen. Amanda vind ik al vervelend praten en lachen en waggelen en borsten kneden, 't is gewoon echt 'n raar gebruiks-laafjeEn ze vindt 't niet eens erg?!
welquote:Op maandag 9 april 2007 20:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Auto, maar de fakkels branden niet
Is ook waar, maar ik vind dat Brian zo ongelofelijk achterbaks is, dingen ontkent die hij heeft gedaan, dus volkomen onbetrouwbaar!! Terwijl Huub maar en Eric ook heel veel uithalen, maar ook niet te beroerd zijn om hun excuses aan te bieden. Brian zit constant samen met Natasja en Jaap achter andermans rug te konkelen en te stoken, laat uiteindelijk Jaap de dingen uitvoeren die hij heeft bedacht om zelf schone handen te houden. Daar walg ik dus van!!quote:Op maandag 9 april 2007 19:58 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Natuurlijk gebruikt Brian haar voor het spel, maar ook andersom. Huub zou haar zo wegstemmen hoor en Eric...die heeft geen eigen mening dus![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 20:02 schreef robert2006 het volgende:
huub begrijpt nog steeds niet dat amanda hem niet sexueel aantrekkelijk vindt
quote:Op maandag 9 april 2007 20:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart met een auto en Lesley bij de stal ?
dat zou ik wel stoer vindenquote:Op maandag 9 april 2007 20:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat zou zomaar kunnen, shot op die deur.quote:Op maandag 9 april 2007 20:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |