mensen op fok zeggen altijd dat ze veel vrienden hebben, in een groot huis wonen, ouders hebben met een topbaan en fok er een beetje bijdoen ondanks 40 posts gemiddeld per dag.quote:Op maandag 9 april 2007 18:38 schreef Natalie het volgende:
Die mensen hebben geen leven.
Zou ze naar FOK! sturen.
ja die mogen wat mij betreft wel een ip ban krijgen. ik heb al eens geklaagd daarover bij marktplaats maar die zeggen gewoon dat een bod niet bindend is.quote:Op maandag 9 april 2007 18:40 schreef xman het volgende:
Nee wat nog erger is zijn mensen die gelijk dan 100 euro bieden. Neem je contact met ze op, krijg je geen reactie.
... Om de illusie te wekken dat ze wél een leven hebbenquote:Op maandag 9 april 2007 18:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mensen op fok zeggen altijd dat ze veel vrienden hebben, in een groot huis wonen, ouders hebben met een topbaan en fok er een beetje bijdoen ondanks 40 posts gemiddeld per dag.![]()
Waar bied je op?quote:Op maandag 9 april 2007 18:58 schreef katerwater het volgende:
Ik bied 1euro aan deze topic
I raise..quote:Op maandag 9 april 2007 18:58 schreef katerwater het volgende:
Wat een zinquote:Op maandag 9 april 2007 18:58 schreef katerwater het volgende:
dan moet je het op ebay zettenquote:Op maandag 9 april 2007 18:35 schreef S1nn3rz het volgende:
zet je iets op marktplaats bijvoorbeeld met een vraagprijs van 100 euro, zijn er van die kneuzen die 5 euro gaan bieden.![]()
je kunt zelf toch ook wel bedenken dat iemand het voor dat geld niet gaat verkopen?![]()
ik haat mensen die geen serieus bod uitbrengen.![]()
ja, dat doe ik ook wel eens. ik vind het alleen erg jammer dat je zoveel aan kosten moet betalen. dat is het enige echte nadeel aan ebay.quote:
wtf!quote:Op maandag 9 april 2007 19:22 schreef _sin_ het volgende:
Je bent gewoon te duur man!![]()
De Marktplaats advertentie![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 19:22 schreef _sin_ het volgende:
quote:Op maandag 9 april 2007 19:22 schreef _sin_ het volgende:
lachen hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 19:22 schreef _sin_ het volgende:
lezen is niet je sterkste punt zeker. ik klaag over de gebruikers van de site. niet over de site zelf.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |