Qua prijs lijkt me dat sterk, maar ook al zou dat zo zijn, dan hoort het nog niet dat de ketting afgeeftquote:Op maandag 9 april 2007 16:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
nep dus
Een nep artikel veel geld laten kosten maakt niet dat ie echt wordt.quote:Op maandag 9 april 2007 16:37 schreef BierKoning het volgende:
[..]
Qua prijs lijkt me dat sterk, maar ook al zou dat zo zijn, dan hoort het nog niet dat de ketting afgeeft
Dat zeg ik ook niet, het zou kunnen natuurlijk, het is wel gekocht bij een goede juwelier, maar het blijft mogelijk. Toch zouden ze een nepding dan ook niet laten afgeven, want dan kom je terugquote:Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Een nep artikel veel geld laten kosten maakt niet dat ie echt wordt.
Fraude, juwelier aanklagenquote:Op maandag 9 april 2007 17:15 schreef BierKoning het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, het zou kunnen natuurlijk, het is wel gekocht bij een goede juwelier, maar het blijft mogelijk. Toch zouden ze een nepding dan ook niet laten afgeven, want dan kom je terugDus het lijkt me niet de bedoeling dat hij afgeeft, heb je daar missschien een oplossing voor?
En gaat dat zwarte ooit op?, of blijft hij permanent zwart afgevenquote:Op maandag 9 april 2007 17:22 schreef Sakura het volgende:
Dan is het dus echt zilver, dat geeft namelijk altijd zwart af, al helemaal op een zilverpoetsdoek.
Niets aan te doen.
Voortaan toch maar goedkope nep kettingkjes kopen dan
Echt zilver geeft gewoon altijd zwart af, alleen de ene persoon heeft daar meer last van dan de andere persoon, ook nog eens afhankelijk van veel of weinig zweten.
Als ze toch liever zilver ipv goud wilt, zou je kunnen overwegen om platina te nemen, niet te onderscheiden van zilver, maar geeft niet af (is alleen wel helaas weer een stuk duurder)
Zilveroxide is zwart, dus het raakt een keer op, maar dat is dan wel helaas tegelijkertijd als ook het zilver op isquote:Op maandag 9 april 2007 17:26 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
En gaat dat zwarte ooit op?, of blijft hij permanent zwart afgeven![]()
Ze geven je wel een (volgens jou) echt ding die afgeeft, waarom zouden ze dan geen nepdingen verkopen die niet afgeven?quote:Op maandag 9 april 2007 17:15 schreef BierKoning het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, het zou kunnen natuurlijk, het is wel gekocht bij een goede juwelier, maar het blijft mogelijk. Toch zouden ze een nepding dan ook niet laten afgeven, want dan kom je terugDus het lijkt me niet de bedoeling dat hij afgeeft, heb je daar missschien een oplossing voor?
Omdat ze niet willen concureren met de kermisquote:Op maandag 9 april 2007 18:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ze geven je wel een (volgens jou) echt ding die afgeeft, waarom zouden ze dan geen nepdingen verkopen die niet afgeven?
Mensen zoals jij gaan er toch al linea recta vanuit dat het gekochte goed "echt" is, dus de concurentiestrijd met de kermis is te verwaarlozen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:07 schreef Sakura het volgende:
[..]
Omdat ze niet willen concureren met de kermis![]()
zozo, daar heb je lang over na moeten denkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mensen zoals jij gaan er toch al linea recta vanuit dat het gekochte goed "echt" is, dus de concurentiestrijd met de kermis is te verwaarlozen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |