quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:02 schreef Maeksy het volgende:voor Strychnine & Kjelleke for making me barf.
Ze zien me zwart zijn, ze haten!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:03 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik ben neger en jullie komen zomaar haten
Sjmerig rieje, sjmerig rieje!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:08 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Ze zien me zwart zijn, ze haten!
Ze proberen me te pakken terwijl ik vies rijd.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:03 schreef soppig het volgende:
[..]
Gast ... dat zijn niet negers. Dat zijn chinezen !
quote:Op maandag 9 april 2007 16:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is FOK!
Negers, Indianen, Moslims, Randstadmongolen, rolstoelers, mensen met AIDS, Friezen, Limbo's, boeren...
Alles moet kaput!!![]()
Ik vind inderdaad oook dat ze een typische geur hebben,vooral de ethiopiers en somaliersquote:Op maandag 9 april 2007 18:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Had 'ie ook zo'n typische negergeur?
they took ur jobs!quote:Op maandag 9 april 2007 22:38 schreef Sala-adin het volgende:
Fucking niggers!
They STANK! and i dont like them!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:38 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad oook dat ze een typische geur hebben,vooral de ethiopiers en somaliers![]()
quote:
Gelukkig valt dat heel erg mee hoor, of jij doet nu opzettelijk aan bangmakerij, want de nazi partij nvu krijgt nauwelijks stemmen, niet eens een halve zetel.quote:Op maandag 9 april 2007 16:39 schreef remlof het volgende:
Ach, FOK! is gewoon een afspiegeling van de Nederlandse samenleving. En die wordt steeds xenofober. Slechte zaak. Eng zelfs.
racistquote:Op maandag 9 april 2007 16:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeleken met marokkanen komen ze er nog aardig vanaf... Ikzelf zeik trouwens het liefst blondines af, die zijn echt grove fout in de evolutie
sterf.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:44 schreef El_Rolando het volgende:
Kutkick.
WTF LOLZZZ???? :d;D;D;quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
sterf.
ZOMG DOODVERWENSING LOLZS!!!!111EINS!111
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |