Iedereen die in een categorie valt die ernstig kleiner is dan de onze, oftewel iedereen die in een minderheid valt is de sjaak.quote:Op maandag 9 april 2007 16:53 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
[..]
Maar helpt het dan om ze af te kraken? Grappen maken moet wel kunnen maar meestal gaat het hier zo ver dat het lelijk word.
Huilie.quote:Op maandag 9 april 2007 16:39 schreef remlof het volgende:
Ach, FOK! is gewoon een afspiegeling van de Nederlandse samenleving. En die wordt steeds xenofober. Slechte zaak. Eng zelfs.
quote:Op maandag 9 april 2007 22:38 schreef Sala-adin het volgende:
Fucking niggers!
They STANK! and i dont like them!
Haha. Wij zijn samen al de helft van de videoclipquote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef EricG het volgende:
Omdat ze zo hard kunnen rennen.
En omdat ze m'n fiets jatten.
En omdat ze stinken.
En omdat je ze niet ziet in het donker.
Jaaah Dood aan duitsers, die stelen stalen naast fietsen ook nog is de lieve Joden! en schilderijen, en ze zijn smerig, dik en ruiken naar bier!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:47 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Haha. Wij zijn samen al de helft van de videoclip
O.T.: Ik haat duitsers nog het meest, maar er is zo weinig ruimte voor duitserhaat op Fok!.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
Jaaah Dood aan duitsers, die stelen stalen stolen naast fietsen ook nog is de lieve Joden! en schilderijen, en ze zijn smerig, dik en ruiken naar bier!eigenlijk zijn ze alles wat ik ook zou willen zijn!
![]()
Mijn vriendin is duits en wil me langzaam in zo'n bierdrinkende, naar bradwurst ruikende, vatsige, kuilengravende fietsendief omtoveren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
Jaaah Dood aan duitsers, die stelen stalen naast fietsen ook nog is de lieve Joden! en schilderijen, en ze zijn smerig, dik en ruiken naar bier!eigenlijk zijn ze alles wat ik ook zou willen zijn!
![]()
Super Hip!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:56 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Mijn vriendin is duits en wil me langzaam in zo'n bierdrinkende, naar bradwurst ruikende, vatsige, kuilengravende fietsendief omtoveren.
[..]
Jaaah Dood aan duitsers, die stelen stalen stolen Stielen naast fietsen ook nog is de lieve Joden! en schilderijen, en ze zijn smerig, dik en ruiken naar bier!eigenlijk zijn ze alles wat ik ook zou willen zijn!
![]()
[..]
Jaaah Dood aan duitsers, die stelen stalen stolen stielen stalden naast fietsen ook nog is de lieve Joden! en schilderijen, en ze zijn smerig, dik en ruiken naar bier!eigenlijk zijn ze alles wat ik ook zou willen zijn!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |