Maar helpt het dan om ze af te kraken? Grappen maken moet wel kunnen maar meestal gaat het hier zo ver dat het lelijk word.quote:Op maandag 9 april 2007 16:50 schreef -skippybal- het volgende:
Omdat ze alle gevangenisplaatsen innemen
FOK! is geen afspiegeling van de Nederlandse samenleving man.quote:Op maandag 9 april 2007 16:39 schreef remlof het volgende:
Ach, FOK! is gewoon een afspiegeling van de Nederlandse samenleving. En die wordt steeds xenofober. Slechte zaak. Eng zelfs.
Vergeleken met marokkanen komen ze er nog aardig vanaf... Ikzelf zeik trouwens het liefst blondines af, die zijn echt grove fout in de evolutiequote:Op maandag 9 april 2007 16:53 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
[..]
Maar helpt het dan om ze af te kraken? Grappen maken moet wel kunnen maar meestal gaat het hier zo ver dat het lelijk word.
Dat is FOK!quote:Op maandag 9 april 2007 16:53 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
[..]
Maar helpt het dan om ze af te kraken? Grappen maken moet wel kunnen maar meestal gaat het hier zo ver dat het lelijk word.
het zijn gewoon grappen gast,relaxte negers snappen dat wel.quote:Op maandag 9 april 2007 16:53 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
[..]
Meer dan welk ander forum dan ook, in ieder geval.quote:Op maandag 9 april 2007 16:54 schreef XiChico het volgende:
[..]
FOK! is geen afspiegeling van de Nederlandse samenleving man.!
Ga je mond spoelen jij,zweedse damesquote:Op maandag 9 april 2007 16:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeleken met marokkanen komen ze er nog aardig vanaf... Ikzelf zeik trouwens het liefst blondines af, die zijn echt grove fout in de evolutie
fok doet het al weer bij mijquote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
Waarom word er op fok zoveel racistische opmerkingen en pics over negers gepost? Jaloers ofzo?
Ik zat zonet naast een negert in de trein, en ik kan je zeggen: het is volledig terecht!quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
Waarom word er op fok zoveel racistische opmerkingen en pics over negers gepost? Jaloers ofzo?
Had 'ie ook zo'n typische negergeur?quote:Op maandag 9 april 2007 18:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zat zonet naast een negert in de trein, en ik kan je zeggen: het is volledig terecht!
nou, vooral zo'n typische negerkleur, eigenlijk.quote:Op maandag 9 april 2007 18:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Had 'ie ook zo'n typische negergeur?
En van de allochtone overlastgevendenquote:Op maandag 9 april 2007 18:24 schreef Kwelit het volgende:
Omdat FOK! net als de nlse bevolking stikt vd racisten, daar kom je toch niet nu pas achter hea![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |