Lees de bijsluiterquote:Op maandag 9 april 2007 15:35 schreef SRS-Engineering het volgende:
Nou ik heb nu dus een bril ben wel wat toe aan wat nieuws ik vind mijn bril een beetje te schreeuwerig ( toen vond ik hem cool )
deze heb ik
http://www.prodesigndenmark.com/product.aspx?product-no=1169
in Matt Dark Olive-Green
Maar ik wil dus wel lenzen.![]()
Hebben jullie tips voor mij in gebruik enz..
alvast bedankt![]()
vrienden van me zijn ongeveer een euro of 10 per maand kwijt aan lenzen(kruidvat) of 15(hans anders)quote:Op maandag 9 april 2007 16:56 schreef SRS-Engineering het volgende:
Ok bedankt voor de informatie.
Wat ben jij kwijt aan lensen per maand dan ?
HansAnders is idd enorm slecht en echt een afrader, daar moet je niet komenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:58 schreef Ceesje het volgende:
Ik heb lensen gehad van de hans anders, maar die prikten nogal en ze hebben daar ook geen cylinder dacht ik. En wat ik gehoord heb is dat ze daar weeklensen uitgeven als maandlensen, maar dat kan ik niet controleren.
Ik heb nu maandlensen bij een betere opticien en ik betaal 150 euro per half jaar. Ik heb dan ook gevoelige ogen en meer productie van eiwit ofzoiets. Toen ik daar voor het eerst kwam heb ik wel een half jaar allemaal verschillende lensen en vloeistoffen uitgeprobeerd. En ook als je een lens "kwijtraakt" kun je dat aangeven en bestellen ze gratis een nieuwe voor je bij die opticien. En ik krijg 100 euro per jaar vergoed voor lensen van mijn verzekering.
De ervaring die ik bij de specsavers heb gehad: ik kwam daar om lensen uit te proberen. Toen ik 3 verschillende soorten lensen had gehad in 3 weken tijd zeiden ze subtiel tegen mij of ik er nu niet eens 1 zou willen kiezen, maar ik vond er geen 1 echt lekker zitten, dus toen ben ik daar ook maar weer weggegaan. Dan betaal ik liever wat meer voor betere service en meer aandacht. Want het zijn wel je ogen.
Idd, lenzen zijn net navels, op een of andere manier trekken die dingen stofjes aan...quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:09 schreef Maeghan het volgende:
Pearle is op zich wel fijn. Ik heb nu geloof ik alleen een verrotte parij lenzen. In een maand tijd zijn er twee linkerlenzen gescheurd. Eentje zat na een dag dragen gewoon gescheurd in m'n oog, na 9 dagen gebruik. Maar het proefsetje en m'n rechterlenzen zijn prima, dus ik ga ze gewoon ff een mailtje sturen en kijken wat er gebeurt.
Anyway, nou heb ik één probleem met lenzen: stofjes. Ik was mijn handen, droog ze af met papiertissues ivm vuil en stof van de handdoek, haal mijn lenzen uit, stop ze in het bakje dat ik heb uitgedaan met papiertissues en daarna heb laten uitdrogen, en als ik de volgende ochtend m'n lenzen uit het bakje haal met gewassen handen, zit het bakje vol pluisjes en zitten er irritante haartjes en stofjes aan m'n lens. Ik word er hélemaal gestoord van.
Tja, ik heb bij ieder klein dingetje wat aan de lens zit dus enorm veel last van m'n oog, het prikt en de tranen stromen eruit dan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:32 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Idd, lenzen zijn net navels, op een of andere manier trekken die dingen stofjes aan...
Ik spoel ze altijd na het schoonmaken nog even af voor ik ze inzet, dus even aan een randje vasthouden en dan goed schoonspuiten met vloeistof.. Maargoed, je zou er niet al teveel last van moeten hebben, kleine stofjes e.d. komen er oko wel op als ze in je oog zitten..
Dat is ook vrij logisch, papier stoft veel meer dan een doodnormale (schone) handdoek. Elke keer als jij je lenzenbakje droogwrijft met tissues blijven er restjes tissue achter (van die hele kleine papierhaartjes). Niet doen dus, gewoon je handen drogen met een handdoek en je lenzenbakje even open laten staan, droogt ie vanzelf op.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:09 schreef Maeghan het volgende:
Pearle is op zich wel fijn. Ik heb nu geloof ik alleen een verrotte parij lenzen. In een maand tijd zijn er twee linkerlenzen gescheurd. Eentje zat na een dag dragen gewoon gescheurd in m'n oog, na 9 dagen gebruik. Maar het proefsetje en m'n rechterlenzen zijn prima, dus ik ga ze gewoon ff een mailtje sturen en kijken wat er gebeurt.
Anyway, nou heb ik één probleem met lenzen: stofjes. Ik was mijn handen, droog ze af met papiertissues ivm vuil en stof van de handdoek, haal mijn lenzen uit, stop ze in het bakje dat ik heb uitgedaan met papiertissues en daarna heb laten uitdrogen, en als ik de volgende ochtend m'n lenzen uit het bakje haal met gewassen handen, zit het bakje vol pluisjes en zitten er irritante haartjes en stofjes aan m'n lens. Ik word er hélemaal gestoord van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |