zo, mooie tip, ga ik zeker doen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:26 schreef Qwea het volgende:
mailen naar B en J. Deed ik met chunkey monkey. Zat 1 stukje chocolade in
kreeg een coupon zodat ik een nieuwe kon halen
oeh dat klinkt goedquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb gisteren de nieuwe gekocht! Iets met een polar bear en ijs met marshmellowslierten en witte chocolade erin.
Ik ga 'm van het weekend testen.quote:
Waar heb je die gehaald, klinkt echt heerlijk.quote:
Movie Max. Die hadden ook de twee sorbetijs smaken staan. Die proberen we de volgende keer maar eensquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar heb je die gehaald, klinkt echt heerlijk.
AH had ze laatst (nog) niet... maar volgens mij hebben zij ook niet alle smaken die in Nederland verkrijgbaar zijn...quote:Op maandag 3 maart 2008 13:04 schreef snopprinses het volgende:
boh ik ben afgelopen weekend bij de videotheek geweest, maar daar had ze de nieuwe nog niet
Volgend weekend maar eens de AH proberen
Welke AH?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
De AH hier verkoopt 2 nieuwe soorten; Baked in Alaska en Jamaican me on (of zoiets)
Oldenzaalquote:
Nee neee neeee neeeeee...zeg me dat het niet zo is...zeg me dat het niet waaaar isquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:34 schreef Muck het volgende:
ik zie net pas dat karamel sutra niet meer bestaat![]()
Is er een B&J met Oreo?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:27 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik hoop dat die peanutbutter B&J hier in NL komt![]()
Of eentje met Oreo's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |