Nee geef mij Bianca maar, die heeft tenminste brains, een mening en uitstraling.
En als alle simpele puberjongetjes eens beter op zouden letten, zouden ze misschien zien dat ze wel een ontzettend lekker lijf heeft.
Jongens ga nou eens nadenken, dat gefriemel van Bart en Sabine, daar wordt je toch kotsmisselijk van? En denk je nou echt dat ze er ook maar iets van laten zien als dat iets wordt met die twee?
Bianca sucked gewoon, en dit onderwerp is een beetje overbodig, want er is vast al een ander Bianca onderwerp!
Ik wist niet dat er zo veel bekrompen boeren rondliepen op deze site
Getekend,
Een bekrompen boerenlul
Heb je gisteren BB (of de herhaling die nu bezig is) gezien, daarin wordt Bianca erg negatief afgeschilderd. Je ziet haar de hometrainer slopen en dus wordt het behalen van de weekopdracht kansloos, doet ze het expres?
Dus waarschijnlijk wil V. Bianca eruit hebben.
Of Willem, want volgens V. blijkt Bart een ware keukenprins, dus wordt Willem-de-kok overbodig.
Overigens heb ik niks tegen Bianca persoonlijk, maar tegen elke BB-bewoner.
Ik ben nu eenmaal een Nederlander: zeiken is mijn enige hobby!
VOlgens mij is v bezig om weer eens met de regie te knoeien en zodoende iemand eruit te wippen. Ben echt benieuwd wie de volgende is. Hopelijk Maurice
En wat praat iedereen elkaar allemaal na, net een stelletje pubers.
quote]
Als je de tijd neemt om andere topics te lezen, zul je snel zien dat er genoeg input is van eigen idee-en. En dat dit alles gepaard gaat met een stevige dosis cynisme en humor, tsja, dat hoort er nou eenmaal bij!
Als jij bianca leuk vindt, prima! Je moet alleen een b-tje oppassen hoe je de dingen neerzet, omdat je op deze manier met je post sommige mensen wellicht ergert. Eerst ervaren, dan oordelen. Het valt echt wel mee hier: ik vind dit juist een van de forums met een leuk en goed niveau!
Veel leesplezier, Grrrly
Ik geef toe dat ze brains en een mening heeft, maar uitstraling heb ik niet kunnen vinden. Om van haar egoistische gedrag maar niet te spreken.
Vindt je het bijvoorbeeld niet a-sociaal dat ze bijvoorbeeld met het fietsen zeer regelmatig een beurt overslaat en het door de anderen laat opknappen? Ik wel.
Haar lichaam mag dan ANATOMISCH wel ok zijn, maar die tattoo heeft ze niet voor niets genomen, zij het dat ie op haar gezicht beter op z'n plaats c.q. functioneler was geweest.
Hoe flauw het ook mag klinken.
Oh en een tattoo heb je natuurlijk om iets te verbergen, hoe heb ik dat nou kunnen vergeten.
Nee openlijk met elkaar liggen frutten da's lekker sociaal
Zet dan geen camera's online
quote:
op 09-29-1999 om 02:23 PM schreef tijgertje het volgende:
Die ruud die fietst toch zo graag, nou laat hem lekker fietsen dan.
Waarom zou iedereen bij elk onderdeel evenveel moeten doen. Er zullen nog heel wat meer opdrachten komen.
Laat iedereen lekker datgene doen waar hij het best in is.
You've got a point there...
Daar zit zeker wat in, alhoewel ik niet de indruk kreeg dat daarover is overlegd.
Ruud schijnt geklaagd te hebben over de laksheid van anderen; maar dat terzijde.
quote:
op 09-29-1999 om 02:33 PM schreef tijgertje het volgende:
Oh ik wil als laatste nog kwijt dat we eigenlijk moeten ophouden met elkaar afzeiken (ook al ben ik er zelf mee begonnen). Laten we massaal die eikels van V bestoken met mailtjes dat ze buitengewoon zielig bezig zijn met hun webcensuur.Zet dan geen camera's online
You sound so wisely...
Dus gegroet en veel plezier nog...
quote:
op 09-29-1999 om 12:11 PM schreef tijgertje het volgende:
En dan dat gezeik over die tatoo!Ik wist niet dat er zo veel bekrompen boeren rondliepen op deze site
En B. is in mijn ogen een BITCH, omdat HAAR meningen mij niet aanstaan, maar ja dat heb je wel es he
WAT HEEFT DIT NU WEER VOOR ZIN, V. (gek)MAILEN.
Iets originelers misschien.....
quote:
op 09-29-1999 om 02:33 PM schreef tijgertje het volgende:
Oh ik wil als laatste nog kwijt dat we eigenlijk moeten ophouden met elkaar afzeiken (ook al ben ik er zelf mee begonnen). Laten we massaal die eikels van V bestoken met mailtjes dat ze buitengewoon zielig bezig zijn met hun webcensuur.Zet dan geen camera's online
Sabine is wel okee, maar ook geen topmodel. Plus dat ze met die ranzige Bart zit te fozen die me teveel aan mn neef doet denken. (Is ook een eikel, net als ik.) Anyway, Ruud for president of zoiets. Neh Ruud zuigt ook.... Ze zuigen allemaal je moet wel zo gek zijn als een deur om uberhaubt mee te doen. Maargoed, zo'n forum als dit dood de verveling op het werk....
Grtz,
MiRR0RMaN.
ik heb genoeg gezegt toch...gatver
Of Theo van Gogh.
Grtz,
MiRR0RMaN.
quote:
GATVERDAMME, GODGLOEIENDEGODVER, dat wijf Bianca is echt een perfect KOTS middel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |