abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193061
Jezus, wat loopt iedereen elkaar hier op te fokken over wat een trut Bianca niet is.
En wat praat iedereen elkaar allemaal na, net een stelletje pubers.
Bianca is tenminste het enige echte wijf van het hele stel.
Sabine wordt de hemel in geprezen alleen omdat ze een lekker ding is, maar ondertussen hebben jullie niet door dat als je wat in haar oor fluistert je alleen galm hoort.
Bart is een hele vieze glijerige macho en nog besmettelijk ook. (hij is begonnen met te pas en onpas in zijn blote bovenlijf te lopen en al de andere jongetjes volgen)
ruud is mister goodie 2 shoes, om te kokke. En sinds wanneer is een zielige rukker ineens cool??
en Maurice, Karin en Willem zijn gewoon helemaal leeg.

Nee geef mij Bianca maar, die heeft tenminste brains, een mening en uitstraling.

En als alle simpele puberjongetjes eens beter op zouden letten, zouden ze misschien zien dat ze wel een ontzettend lekker lijf heeft.

Jongens ga nou eens nadenken, dat gefriemel van Bart en Sabine, daar wordt je toch kotsmisselijk van? En denk je nou echt dat ze er ook maar iets van laten zien als dat iets wordt met die twee?

pi_193062
lees eens ff verder dan je neus lang is!
Er wordt ook genoeg gezeken op Sabine!

Bianca sucked gewoon, en dit onderwerp is een beetje overbodig, want er is vast al een ander Bianca onderwerp!

I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_193063
En dan dat gezeik over die tatoo!

Ik wist niet dat er zo veel bekrompen boeren rondliepen op deze site

woensdag 29 september 1999 @ 12:20:00 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_193064
Lief Tijgertje,
de helft van deze site gaat over waarom iemand wel of, vaker, niet leuk zou zijn. Dan is die een eikel, dan die een trut. Iedereen heeft recht op zijn of haar mening, hoe ongefundeerd bij tijd en wijle ook. Belangrijker is dat je vaak kunt lachen om wat er staat (ook als je het er niet mee eens bent). Jij vindt Bianca een tof wijf... prima toch?
Ik niet, sorry.
Wind je niet zo op...

Getekend,
Een bekrompen boerenlul

Ja inderdaad, V. ja.
pi_193065
Ben geen boer, maar een bekrompen stedeling.

Heb je gisteren BB (of de herhaling die nu bezig is) gezien, daarin wordt Bianca erg negatief afgeschilderd. Je ziet haar de hometrainer slopen en dus wordt het behalen van de weekopdracht kansloos, doet ze het expres?
Dus waarschijnlijk wil V. Bianca eruit hebben.
Of Willem, want volgens V. blijkt Bart een ware keukenprins, dus wordt Willem-de-kok overbodig.

Overigens heb ik niks tegen Bianca persoonlijk, maar tegen elke BB-bewoner.
Ik ben nu eenmaal een Nederlander: zeiken is mijn enige hobby!

Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

pi_193066
Bianca is gewoon een domme muts die heldere analyses maakt van andere mensen. Dat is dan ook gelijk een van de weinige dingen waarin zij positief op tv komt. Helaas kan ik de streams niet bewonderen, want nu ben ik afhankelijk van de uitzendingen. Voor hetzelfde geldt is zij dus wel een leuke meid, ze is in ieder geval wel een beetje lui.

VOlgens mij is v bezig om weer eens met de regie te knoeien en zodoende iemand eruit te wippen. Ben echt benieuwd wie de volgende is. Hopelijk Maurice

Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

pi_193067
[quote]op 09-29-1999 om 12:03 PM schreef tijgertje het volgende:

En wat praat iedereen elkaar allemaal na, net een stelletje pubers.

quote]

Als je de tijd neemt om andere topics te lezen, zul je snel zien dat er genoeg input is van eigen idee-en. En dat dit alles gepaard gaat met een stevige dosis cynisme en humor, tsja, dat hoort er nou eenmaal bij!

Als jij bianca leuk vindt, prima! Je moet alleen een b-tje oppassen hoe je de dingen neerzet, omdat je op deze manier met je post sommige mensen wellicht ergert. Eerst ervaren, dan oordelen. Het valt echt wel mee hier: ik vind dit juist een van de forums met een leuk en goed niveau!

Veel leesplezier, Grrrly

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_193068
Tijgertje, als er iemand bekrompen is ben jij het (misschien) wel....Als je Brains hebt dan hoef je nog niet sympathiek over te komen op mensen....En daar het nu juist om, Daar kan geen tattoo of Brains tegenop. Daarbij bedenk ik me nu dat jij waarschijnlijk geen brains hebt omdat je de vele reacties niet begrijpt...ehhh en daarmee ben je dus per definitie niet gelijk on-sympathiek.
Kortom EQ daar gaat het om! oftewel emotionele intellegentie,

Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_193069
Tijgertje, tijgertje, wat heb jij toch met Bianca?

Ik geef toe dat ze brains en een mening heeft, maar uitstraling heb ik niet kunnen vinden. Om van haar egoistische gedrag maar niet te spreken.
Vindt je het bijvoorbeeld niet a-sociaal dat ze bijvoorbeeld met het fietsen zeer regelmatig een beurt overslaat en het door de anderen laat opknappen? Ik wel.

Haar lichaam mag dan ANATOMISCH wel ok zijn, maar die tattoo heeft ze niet voor niets genomen, zij het dat ie op haar gezicht beter op z'n plaats c.q. functioneler was geweest.
Hoe flauw het ook mag klinken.

pi_193070
die ruud die fietst toch zo graag, nou laat hem lekker fietsen dan.
Waarom zou iedereen bij elk onderdeel evenveel moeten doen. Er zullen nog heel wat meer opdrachten komen.
Laat iedereen lekker datgene doen waar hij het best in is.

Oh en een tattoo heb je natuurlijk om iets te verbergen, hoe heb ik dat nou kunnen vergeten.

Nee openlijk met elkaar liggen frutten da's lekker sociaal

woensdag 29 september 1999 @ 14:33:00 #11
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_193071
Zeikerd, iedereen moest toch doen waar ie goed in is? Nou, als dat nu toevallig fozen, frummelen of frutsen is?
Tijgertje, je maakt me wild!
pi_193072
Oh ik wil als laatste nog kwijt dat we eigenlijk moeten ophouden met elkaar afzeiken (ook al ben ik er zelf mee begonnen). Laten we massaal die eikels van V bestoken met mailtjes dat ze buitengewoon zielig bezig zijn met hun webcensuur.

Zet dan geen camera's online

pi_193073
quote:
op 09-29-1999 om 02:23 PM schreef tijgertje het volgende:
Die ruud die fietst toch zo graag, nou laat hem lekker fietsen dan.
Waarom zou iedereen bij elk onderdeel evenveel moeten doen. Er zullen nog heel wat meer opdrachten komen.
Laat iedereen lekker datgene doen waar hij het best in is.

You've got a point there...
Daar zit zeker wat in, alhoewel ik niet de indruk kreeg dat daarover is overlegd.
Ruud schijnt geklaagd te hebben over de laksheid van anderen; maar dat terzijde.

pi_193074
quote:
op 09-29-1999 om 02:33 PM schreef tijgertje het volgende:
Oh ik wil als laatste nog kwijt dat we eigenlijk moeten ophouden met elkaar afzeiken (ook al ben ik er zelf mee begonnen). Laten we massaal die eikels van V bestoken met mailtjes dat ze buitengewoon zielig bezig zijn met hun webcensuur.

You sound so wisely...

woensdag 29 september 1999 @ 14:57:00 #15
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_193075
1. Ik loop niet te ZEIKEN
2. Ik ben geen boer
3. Bekrompen ben je zelf met dit soort postings.
4. Als t je niet bevalt, ga dan lekker 24u p. dag naar: www.big-brother.nl
5. Ook tegen tatoo's heb ik niets

Dus gegroet en veel plezier nog...

quote:
op 09-29-1999 om 12:11 PM schreef tijgertje het volgende:
En dan dat gezeik over die tatoo!

Ik wist niet dat er zo veel bekrompen boeren rondliepen op deze site

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

woensdag 29 september 1999 @ 15:02:00 #16
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_193076
BTW, dit is geen afzeiken hoor..., maar een mening uiten!
En gelukkig heb ik niet zo heeeeel veeeel tegen GENERALISEREN hoor.

En B. is in mijn ogen een BITCH, omdat HAAR meningen mij niet aanstaan, maar ja dat heb je wel es he

woensdag 29 september 1999 @ 15:05:00 #17
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_193077
Als laatste dan....

WAT HEEFT DIT NU WEER VOOR ZIN, V. (gek)MAILEN.

Iets originelers misschien.....

quote:
op 09-29-1999 om 02:33 PM schreef tijgertje het volgende:

woensdag 29 september 1999 @ 15:06:00 #18
136 V.
pi_193078
OKEE, OKEE...GENOEG!!!
ZAND EROVER...
VREDE!!! (of ik schop jullie in mekaar )
v
Ja inderdaad, V. ja.
pi_193079
Ik dacht eerst dat Bianca (van ver af) wel een lekker ding was maar van dichtbij heeft ze wat weg van een natte krant die te laat is bezorgd.

Sabine is wel okee, maar ook geen topmodel. Plus dat ze met die ranzige Bart zit te fozen die me teveel aan mn neef doet denken. (Is ook een eikel, net als ik.) Anyway, Ruud for president of zoiets. Neh Ruud zuigt ook.... Ze zuigen allemaal je moet wel zo gek zijn als een deur om uberhaubt mee te doen. Maargoed, zo'n forum als dit dood de verveling op het werk....

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_193080
ik meng me vandaag niet in de bianca discussie wel wil ik jullie even laten zien wat er op de "echte" bb site stond:
#@#@#@
Bianca maakt zich zorgen over haar eventuele bekendheid in Nederland als ze het Big Brother huis uit komt. “Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn”, zegt ze in een treurige bui. “Nooit meer ongezien stappen of winkelen. Ik weet helemaal niet hoe het is om bekende Nederlander te zijn. Ik weet helemaal niet hoe mensen op mij gaan reageren.” Toch denkt ze een oplossing te hebben. “Ik ben een persoon met veel gezichten. Als ik m’n haar anders doe, herkennen veel minder mensen mij.” Zou ze dat goed inschatten?
#@#@#

ik heb genoeg gezegt toch...gatver

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_193081
niks aan dat haar doen. Gewoon zoals elke andere trol alleen bij nacht verschijnen en bij het eerste zonlicht terug onder je steen kruipen. Is iedereen beter af, behalve die steen. Sorry steen.

pi_193082
Ze kan zich ook altijd nog laten ombouwen tot man en zich 'Ruud' noemen.

Of Theo van Gogh.

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_193083
GATVERDAMME, GODGLOEIENDEGODVER, dat wijf Bianca is echt een perfect KOTS middel

Domme Blondjes zijn niet Blond

woensdag 29 september 1999 @ 17:31:00 #24
136 V.
pi_193084
quote:
GATVERDAMME, GODGLOEIENDEGODVER, dat wijf Bianca is echt een perfect KOTS middel

Oooooh, komen daar die klonten op mijn toetsenbord vandaan
Ja inderdaad, V. ja.
pi_193085
Bianca, bianca,
wat doe je die beste FOK!-kers toch aan...
nou gaan ze elkaar ook nogeens verrotschelden
Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')