nah, helaas niet... ik gok in Januari 2008quote:Op woensdag 12 september 2007 16:54 schreef SlimShady het volgende:
wanneer zou die hier uit komen? ook 26 oktober?
oh my crap...quote:Op woensdag 12 september 2007 16:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nah, helaas niet... ik gok in Januari 2008![]()
edit: vrijdag 4 januari 2008 bij Pathé
dat werkt nog ook!quote:Op zondag 16 september 2007 19:31 schreef Visculmania het volgende:
First name: George
Last name: Bush
Number: 1600
Zipcode: 20500
Birth: 07/06/1946
Typ dat eens in om de Site te kunnen openen
Melk melk melk melkquote:Op donderdag 20 september 2007 20:48 schreef Theraphosa het volgende:
Ik vind dat je, als je even zo'n succes hebt met een film, dat je wel op tijd moet stoppen... niet teveel willen...
En nu jigsaw er niet meer is en zijn rechterhandje ook niet... neh.. verwacht er vrij weinig van..![]()
Waarom zouden ze stoppen als ze nog veel geld kunnen verdienen? Jij zou ook niet stoppen als je nog veel zou kunnen cashen. It's all about the money.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:48 schreef Theraphosa het volgende:
Ik vind dat je, als je even zo'n succes hebt met een film, dat je wel op tijd moet stoppen... niet teveel willen...
En nu jigsaw er niet meer is en zijn rechterhandje ook niet... neh.. verwacht er vrij weinig van..![]()
Deeltje 4 zal niet knallen denk ik, maar wel vermakelijk worden imo.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:39 schreef Theraphosa het volgende:
Dat t om geld gaat snap ik, maar heb erg t idee dat er ook door andere mensen steeds minder van verwacht word... en vind persoonlijk dat de films steeds minder worden... maar neem mijn woorden terug als 4 toch een knaller word![]()
We shall see..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:46 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik hoop dat ze nu eindelijk uitleggen wat de bedoeling achter die zaag is![]()
NEEN IK WIL NOG NIETS ZIEN !111!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:51 schreef Visculmania het volgende:
OMG OMG Moet je dit zien!:
http://www.youtube.com/watch?v=OPOYVcIIHtI
I denk dat ik net een SAWgasme had! Dit is echt SAWesome!
''Jigsaw: Officer Rigg your first test: The person in front of you is in desperate need of help, but it is not your job to safe them, you view this person as a victim but if you where the ''SEE WHAT I SEE''. Beneath the mask lies a incredible undeserving of the life she leads. You're obsession tells you to safe the victim, I tell you to walk away, the choice is yours!''
''Card: This is wasting!''
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
NEEN IK WIL NOG NIETS ZIEN !111!
ja ik keek een stukje nu ben ik verdrietig dat ik al een stukje ken iets van een varkentje ofzo hequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:55 schreef Visculmania het volgende:
[..]
Breng ik je niet in de verleiding?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |