Ik heb de Bloodpack edition gekocht, maar dat is een miskoop.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:17 schreef miss-scofield het volgende:
Wat een filmpje!!Ik kan niet wachten!!
Net Saw3 gekocht... 15 euro voor Steelbox 2dvd.
Die met poster en tanden was 35 euro, dat gaat me te ver!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Dat komt omdat zn mond is opengescheurd van het schreeuwen ( mond was vastgemaakt dmv hechtingen indien je dat niet zagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:57 schreef -Menn0- het volgende:
Naja of ie dood gaat weet ik niet maar hij begint opeens te bloeden?!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:30 schreef wonderer het volgende:
Ik snap het einde niet.Typisch saw denk ik.. blijkt misschien dat ie nog wat anders moet doen om zn slot open te krijgen.. was het toch niet zo makkelijk als het leek in het beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo niet.. dan toch!
Oh ja, duh. Dus het is helemaal niet zeker dat ie doodgaat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:35 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Dat komt omdat zn mond is opengescheurd van het schreeuwen ( mond was vastgemaakt dmv hechtingen indien je dat niet zag)
[..]
Omdat je dan kan praten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:51 schreef -Menn0- het volgende:
Ja die hechtingen had ik gezien, maar waarom zou je je mond openscheuren als je toch de val hebt overleefd?
Ik denk dat dat niet het eerste is waar je aan denkt als je bijna dood gaat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:30 schreef xLenorex het volgende:
ik snap sowieso niet helemaal waarom ze die bijl en e.d niet gewoon gebruiken om die hechtingen open te snijden, of ben ik nou te nuchter?
Zonder lippen?quote:
Ook niet:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet het eerste is waar je aan denkt als je bijna dood gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |