Ik hou 't wel bij de cd'squote:Op maandag 29 september 2008 11:25 schreef n0r het volgende:
Ik zit eraan te denken om de vinyl-versie te bestellen.
Al die vorige bootleg series staan nu voor ¤ 100+ op Ebay, deze kost omgerekent ¤ 75 incl verzendkosten
edit
Fuck, naar Nederland komt er 50 dollar verzendkosten bij![]()
![]()
Ik zou dolgraag no. 4 op vinyl hebben.quote:
Dylan aan het ontdekken, daar ben ik al 3 jaar mee bezigquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:28 schreef TNA het volgende:
Ik ben Dylan aan het ontdekken en ik vind Tangled Up In Blue fantastisch. En de uithalen in Simple Twist Of Fate zijn ook heerlijk. De klassiekers kan ik sowieso waarderen
quote:On the guitar over there is Denny Freeman. Stu Kimball is on the guitar, too. Donnie Herron is playing on the violin right now, playing on the steel guitar earlier. George Recile playing on the drums. Tony Garnier wearing the Obama button. All right. Tony likes to think it's a brand new time right now, an age of light. Me, I was born in 1941. That's the year they bombed Pearl Harbor, and I've been living in a world of darkness ever since. But it looks like things are gonna change now.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:47 schreef Dylanesque het volgende:
Kan de TT aangepast worden naar '3 dagen in de HMH'
3/23 Stockholm, Sweden - Globen
3/25 Oslo, Norway - Spektrum
3/27 Jönköping, Sweden - Kinnarps Arena
3/28 Malmö, Sweden - Malmö Arena
3/29 Copenhagen, Denmark - Forum
3/31 Hannover, Germany - AWD Arena
4/1 Berlin, Germany - Max Schmeling Halle
4/2 Erfurt, Germany - Messehalle
4/4 München, Germany - Zenith
4/5 Saarbrücken, Germany - Saarlandhalle
4/10 Amsterdam, The Netherlands - Heineken Music Hall
4/11 Amsterdam, The Netherlands - Heineken Music Hall
4/12 Amsterdam, The Netherlands - Heineken Music Hall
4/14 Basel, Switzerland - St. Jakobshalle
4/15 Milano, Italy - Mediolanum Forum
4/17 Rome, Italy - PalaLottomatica
4/18 Florence, Italy - Mandela Forum
4/20 Geneva, Switzerland - Geneva Arena
4/21 Strasbourg, France - Zenith
4/22 Brussels, Belgium - Forest National
4/24 Sheffield, England (UK) - Sheffield Arena
4/25 London, England (UK) - O2 Arena
4/28 Cardiff, Wales (UK) - Cardiff International Arena
4/29 Birmingham, England (UK) - National Indoor Arena
5/1 Liverpool, England (UK) - Echo Arena
5/2 Glasgow, Scotland (UK) - SECC - Clyde Auditorium
5/3 Edinburgh, Scotland (UK) - Edinburgh Playhouse
5/5 Dublin, Ireland - O2
Voorverkoop is nog niet bekend, de data zijn gister bekend gemaakt op www.bobdylan.com / http://www.bobdylan.com/#/tourquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:52 schreef TJLinden het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer is dit bekend gemaakt? En wanneer begint de voorverkoop?
Als dit niet belachelijk duur wordt ga ik voor m'n tweede keer Bob Dylan!
Ik ben ook niet kapot van zijn laatste cd's en live vind ik hem ook niet goed meer. Ik kan er niks aan doen.quote:Op zondag 7 december 2008 22:20 schreef fretclick het volgende:
ben ik nou de enige die niet meer naar Dylan kan luisteren? en dan bedoel ik zijn nieuwe cd's en live optredens.
Bij het vorige concert begon hij geloof ik met het nummer waar jij je naar vernoemd hebt, Cats In The Wellquote:Op maandag 8 december 2008 23:04 schreef CatsInTheWell het volgende:
Ik wil op zich ook wel, wil 'm nog één keer meemaken voordat-ie sterft en ben op zich wel genoeg fanboy dat ik die stem trek.Hoe duur was een kaartje bij het vorige concert van His Bobness in Nederland?
Time Out Of Mind vind ik ook erg goed, maar die schaar ik niet onder zijn meest recente albums, dat album is al 11 jaar oud. Ik vind de nummers op zijn laatste twee albums te eentonig, maar dat heb ik altijd met blues, ik hou gewoon niet van 12-maten-schema's, daar had ik vroeger op gitaarles al een broertje dood aan.quote:Op zondag 7 december 2008 22:45 schreef n0r het volgende:
Overigens vind ik zijn laatste albums juist wel weer te pruimen (Time Out Of Mind, Love And Theft, Modern Times) terwijl ik de albums daarvoor wat minder sterk vind.
Is dat tegenwoordig nog steeds een flitsverkoop? Of kun je ook nog wat dagen wachten..?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:13 schreef Yevgeni het volgende:
In het AD stond komende zaterdag in de verkoop, maar kan voorlopig nog niks erover vinden op internet...
Met 3 dagen kan je vast wel even wachten, maar ik zou er wel snel bijzijn. Beetje jammer dat ze al zo snel in de verkoop gaan, ff heel snel geld vinden nuquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig nog steeds een flitsverkoop? Of kun je ook nog wat dagen wachten..?
Dat Live Nation... wat houdt dat precies in en wat kleeft er aan vast aan het feit dat je ze 'exclusief' een dag eerder kunt kopen bij hen?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:01 schreef ralfseltje het volgende:
Aanstaande donderdag 11 december om 17.00 uur start de presale van Live Nation. Leden van de Live Nation website krijgen dan tot vrijdag 12 december 17.00 uur, dus vóór de reguliere kaartverkoop, de gelegenheid om kaarten voor Bob Dylan and his Band te bestellen via www.livenation.nl.
62 euro, valt me nog mee
Live Nation is de moedermaatschappij van Mojo.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:51 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Dat Live Nation... wat houdt dat precies in en wat kleeft er aan vast aan het feit dat je ze 'exclusief' een dag eerder kunt kopen bij hen?
En denk je dat het nodig is om daar gebruik van te maken? Hoe hard zou Bob de HMH vol laten lopen...
Dank je!quote:Op woensdag 10 december 2008 17:56 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Live Nation is de moedermaatschappij van Mojo.
Wereldwijd organiseert het concerten voor allerlei artiesten. Met die presales hopen ze de druk op de kaartverkopen een beetje te verspreiden en echte fans een grotere kans op kaarten te geven.
Ik zou er zeker gebruik van maken. Het kost niks extra's. Je moet je alleen registreren.
Idd dat dus precies.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:45 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Is al bekend wanneer de voorverkoop start? En gaat de voorverkoop weer alleen via Internet of kunnen kaartjes ook "gewoon" bij het postkantoor gehaald worden?
Als het goed is, wordt dit mijn tweede keer Dylan live .... heb er al zin in!
Niet halen helaas, maar wat je opgestuurd krijgt is (volgens mij) gewoon wel het klassieke model concertkaartje hoor.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:14 schreef n0r het volgende:
[..]
Idd dat dus precies.
Kan ik niet eens meer nostalgisch een papieren kaartje halen?
Ik ook eenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:04 schreef Toad het volgende:
* Toad heeft 2 kaartjes voor de vrijdag.
De 3de datum gaat "onverwachts" in de voorverkoop na het uitverkopen van de andere 2 dagen.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:42 schreef Dylanesque het volgende:
Inderdaad gaat die derde dag niet door, in de Metro of Spits stond een klein stukje 'Dylan komt', 2 dagen
Mwa, vorig jaar was het tweede concert op 't laatste moment pas uitverkocht. Ik verwacht geen stormloop.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:31 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De 3de datum gaat "onverwachts" in de voorverkoop na het uitverkopen van de andere 2 dagen.
Ik bied 10 euro.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:43 schreef SlaggY het volgende:
Kut, heb voor de verkeerde dag kaartjes gekocht. Wou de zaterdag, maar heb voor de vrijdag gekocht. Was door al het enthousiasme wat te snel.
Iemand ruilen?
Kan ook geen nummer / contactgegevens vinden om te vragen of ik de tickets kan omzetten. Maar neem aan dat dat niet gaat.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |