Het duurde bij mij ongeveer 2 weken voordat ik ze met de Duitse Luftpost kreegquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:45 schreef Komie het volgende:
Die mail heb ik wel gekregen. Op 16 december zelfs al.
Heb vandaag antwoord gekregen op m'n mail. Ze zeiden dat het vanwege de kerstdrukte allemaal wat langer kon duren. Binnen nu en twee weken zouden ze binnen moeten zijn.
Afwachten dus...
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:31 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De 3de datum gaat "onverwachts" in de voorverkoop na het uitverkopen van de andere 2 dagen.
Hahahaquote:
quote:BOB DYLAN KOMT MET NIEUWE CD :: 6-3-2009
BOB DYLAN heeft een nieuwe cd opgenomen, zijn eerste sinds Modern Times uit 2006. De titel is nog niet bekend, maar de plaat moet tien nummers bevatten en eind april in de winkels liggen.
Dylan produceerde de cd zelf, onder zijn gebruikelijke pseudoniem Jack Frost. De opnamen begonnen nadat Dylan werd benaderd dooor filmmaker Olivier Dahan, die de peetvader van de folkzangers vroeg om een nummer bij te dragen aan zijn nieuwe film My Own Love Song, waarin Renée Zellweger de hoofdrol speelt.
Blijkbaar was dat de inspiratie waar Dylan op zat te wachten. Hij schreef het nieuwe nummer Life Is Hard voor de film, maar bleef opnemen. Anders songs op de nieuwe cd zijn waarschijnlijk I Feel A Change Coming On, Beyond Here Lies Nothin', If You Ever Go to Houston, This Dream Of You, My Wife's Home Town en It's All Good.
Eind maart komt Dylan naar Europa voor een uitgebreide tournee, die op 23 maart start in de Globe Arena in het Zweedse Stockholm. Met Pasen staat de verlosser van het vrije woord in de Heineken Music Hall in Amsterdam. 22 april treedt hij op in Vorst Nationaal in Brussel.
Hier teken ik wel voor!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:32 schreef JosD. het volgende:
____________________________________________________________________________________
Mar 23, 2009
Stockholm, Sweden
Globe Arena
# Rainy Day Women # 12 & 35
# Lay, Lady, Lay
# Tangled Up In Blue
# Chimes Of Freedom
# High Water (for Charlie Patton)
# Stuck Inside Of Mobile With The Memphis Blues Again
# Love Sick
# Desolation Row
# Rollin' And Tumblin'
# Make You Feel My Love
# Highway 61 Revisited
# One More Cup Of Coffee (Valley Below)
# Thunder On The Mountain
# Like A Rolling Stone
# All Along The Watchtower
# Spirit On The Water
# Blowin' In The Wind
____________________________________________________________________________________
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |