Valt mij ook opquote:Op maandag 9 april 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah!![]()
Wat is Leandra trouwens afwezig vandaag!
Gezondheid!quote:Op maandag 9 april 2007 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
*niest*
Ja, als ze zich daar thuis voelt dan is het zoquote:Op maandag 9 april 2007 15:21 schreef petraa het volgende:
Ashrak is nu dus weg ???
Met jouw username heb je niet heel veel kans daarroquote:Op maandag 9 april 2007 16:57 schreef ericahysterica het volgende:
aardige mensen daar bij VOL overigens
Ze zijn een beetje strenger geworden ben ik bang:quote:Op maandag 9 april 2007 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
is het nog hetzelfde als ten tijde van BB??
Bij VOL , bedoel ik dan...![]()
Nog strenger???quote:Op maandag 9 april 2007 17:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje strenger geworden ben ik bang:mag wel, maar
niet
ik heb dan ook weer geweldig in moeten houden maar ga nu weer lekker voluit als ik maar on topic blijf en das niet makkelijkquote:Op maandag 9 april 2007 16:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Met jouw username heb je niet heel veel kans daarro![]()
Wie is hier de topposter zowat in ons knuffeltopicquote:Op maandag 9 april 2007 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
VOL is mij te knuffelig...
Als je zin in relluh hebt, ben je hier altijd welkom: [DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeikquote:Op maandag 9 april 2007 17:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik heb dan ook weer geweldig in moeten houden maar ga nu weer lekker voluit als ik maar on topic blijf en das niet makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |