Ook Santi Perez rijdt voor die ploeg, zag ikquote:Op zondag 8 april 2007 22:49 schreef -skippybal- het volgende:
Appeltje eitje voor Valverde? Mwah, niet met Marchante, Gil (SD heel sterk met ook nog Cobo, Piepoli, de la Fuente en fietsend vraagteken Mayo), Di Luca, F. Schleck, Sammie S., Rebbelin, Evans, Menchov en andere Contadors.
Mancebo en Sevilla gaan we ook weer vrolijk zien rond fietsen![]()
Ik weet het niet hoor als je het parcours van dit jaar zo ziet. Die loeisteile Baskische klimmetjes zijn nou niet echt een specialiteit van Valv. Piti...quote:Op zondag 8 april 2007 23:00 schreef Ereinion het volgende:
Als Valverde er echt voor gaat zie ik niemand die bij hem in de buurt komt
Sinds wanneer niet? Hij had vorig jaar toch weinig moeite met de Muur van Huy.quote:Op zondag 8 april 2007 23:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor als je het parcours van dit jaar zo ziet. Die loeisteile Baskische klimmetjes zijn nou niet echt een specialiteit van Valv. Piti...
De Muur van Huy is dan ook weer niet bijzonder lang.quote:Op maandag 9 april 2007 00:52 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Sinds wanneer niet? Hij had vorig jaar toch weinig moeite met de Muur van Huy.
Tussen onder andere Hruska en Mancebo. Gezellig met z'n allen kutten met bloed en er gelijk een weekendje uit van makenquote:Op maandag 9 april 2007 17:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik wist trouwens niet dat babyface weer een ploeg had gevonden.
Het is ook een groot raadsel voor taalkundigen. Het heeft in de verste verten geen verwantschap met romaanse talen als Frans en Spaans.quote:Op maandag 9 april 2007 17:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Baskisch is inderdaad een vage taal. Je vraagt je af hoe dat daar tussen het Frans en Spaans terecht is gekomen.
Zo leer je nog eens wat.quote:Ik wist trouwens niet dat babyface weer een ploeg had gevonden.
Santi Perez en Angel Vicioso niet te vergetenquote:Op maandag 9 april 2007 17:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tussen onder andere Hruska en Mancebo. Gezellig met z'n allen kutten met bloed en er gelijk een weekendje uit van maken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |