Dat ik naar een spel kijk...quote:

Nu ff hopen dat een van die hondjes in zijn bed pistquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:44 schreef F1reB1rd het volgende:
Het lijkt er op dat Brian Amanda al aan het loslaten is. Ze heeft alleen maar belangstelling voor haar hondjes

Even het script doornemen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:43 schreef Clank het volgende:
Nena moet wéér naar achteren komen.

De terrasverwarmer staat aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:44 schreef Liess het volgende:
is het 30 graden in Eemnes???

Ze heeft daarnet beneden tegen die drie gezegd dat ze nooit tegen hun was, ook niet voor Nena. Dat was NA het ' uitpraten'quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik zie zo voor me dat Natasia weer zo tekeer gaat tegen Nena. Amanda, die dolgelukkig is dat de vriendschap met Nena weer ok is, trekt dan van leer tegen Natasia. Natasia met twee van die krijsende wijven tegenover zich, eist van Brian en Jaap zich ermee gaan bemoeien en haar een beetje in bescherming nemen. Jaap tegenover een boze Neen en Amanda? ... Brian para want die trekt het tegen die tijd helemaal niet meer. En we weten inmiddels dat als Amanda over de zeik is dat daaaagen kan duren. Daar blijf ik dan wel weer voor op 's nachts.

Belangstelling wel. Maar er ook daadwerkelijk voor zorgen en aandacht geven is toch teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:44 schreef F1reB1rd het volgende:
Het lijkt er op dat Brian Amanda al aan het loslaten is. Ze heeft alleen maar belangstelling voor haar hondjes

Jaap past ook nauwelijk door mijn UTP kabeltjequote:Op zaterdag 7 april 2007 23:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hou van stream 3, die heeft de hele avond niet gebufferd.
Nena moet naar achter weer

Ik wil niet weten wat er gebeurt als er in Thailand een klisma in gaat....quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:47 schreef ruby het volgende:
Ik zie in Amanda toch echt de opvolgster van Patty Brard.

Dorie hou op... ik was net weer terug uit mijn depressiequote:Op zaterdag 7 april 2007 23:46 schreef robert2006 het volgende:
als nena vetrekt zal huub wel heel treurig zijn

Dat is het, had ik nog niet aan gedacht... Thanksquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap past ook nauwelijk door mijn UTP kabeltje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |