Iemand zo hard in dr oren tetteren dat er een gehoorapparaat nodig is kan mi best onder fysiek geschaard worden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schreeuwen fysiek geweld? Was het maar waar...![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe met je mee hopen...
Maar ik hoop NOG meer:
Nena komt er nu in zonder duidelijkheid over of ze blijft of niet.
Dat komt omdat DGK redactie wil zien hoe het uitpakt...
Als Nena voor genoeg herrie zorgt laten ze haar blijven.
Mocht het tegenvallen, gooien ze Nicolaas er gewoon OOK in.
Dan zou Nena in principe ook mogen blijven en zitten we weer op de 9...
Ook dankzij dat haar! Tagteam Nena & Amanda!quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ik ook .. ik ook.
Ik vind hem ineens ZO leuk om naar te kijken. Ondanks dat haar.
Ik ben niet overtuigd...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Nena er doof van wordt wel... dat was haar doelstelling immers: dat Nena er een gehoorapparaat door nodig zou hebben... dan is het moedwillig letsel toebrengen
precies! Toen gister Huub en Eric van alles wilden uitvoeren en bij alle ideeen een telefoontje kregen, kreeg ik lachbuienquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:35 schreef proh het volgende:
wat een ongeloofelijk serieus geneuzel weer daar met NBJ, ga lekker lol maken of zo!
Dat weten we nog niet, het is zelfs nog niet helemaal duidelijk of ze als bewoner blijft of slechts "op bezoek" is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:35 schreef Sonique het volgende:
Even nog, kan het zo snel niet terug vinden.
Maar zit Nena ook weer in de race, of is ze gewoon voor beeldvulling terug en kan niet meer winnen?
Behalve als huub het doet, toch?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Iemand zo hard in dr oren tetteren dat er een gehoorapparaat nodig is kan mi best onder fysiek geschaard worden.
Dat zou wel heel erg leuk zijn ja .. hier dus nog een.quote:
Ik ook, of het nou voor tien minuten is of voor honderd maanden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:35 schreef Dogga het volgende:
Ik ben zoooooooooooo blij dat nena der weer is
MAargoed...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, het is zelfs nog niet helemaal duidelijk of ze als bewoner blijft of slechts "op bezoek" is.
En toen zij bij de buitentrap stonden zei Nena: als je uit de villa komt,quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:24 schreef farceman het volgende:
Al vrees ik dat nena Brian gewoon weer vergeeft hoor. Tijdens haar afscheid zaten ze ook handje in handje samen naar filmpje te kijken
Als ie er mee geboren is geldt dat niet, misschien moet hij mama Netty dan maar verwijten dat ze beter abortus had kunnen laten plegenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd...![]()
Para is wel al doof...toondoof...geld dat ook?![]()
Good old timesquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:37 schreef akveor het volgende:
Nena zender checken.... hahahahaha
Ik ben met alles tevreden... als Nenaatje maar blijft....quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:35 schreef Sonique het volgende:
Even nog, kan het zo snel niet terug vinden.
Maar zit Nena ook weer in de race, of is ze gewoon voor beeldvulling terug en kan niet meer winnen?
Nou, dat valt nou ook wel weer mee, alsof Nena ooit interesant was om naar te kijken behalve haar uiterlijk...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben met alles tevreden... als Nenaatje maar blijft....
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Wat heb je aan je kin hangen Huub?"
Huub: "Schaamhaar. Ik heb Amanda gisteren gebeft... en Sylvia ook"
Ik wacht al op: "Nena, wil je een actievere houding aannemen "quote:
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:40 schreef Clank het volgende:
Amanda en Nena hebben het er nu al over het wordt 'ons' huis.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:39 schreef robert2006 het volgende:
blijf op 1 of andere manier eric een griezel vinden
Kun jij tegenwoordig echt alleen nog maar dat soort opmerkingen maken?quote:
Ja en? Wat is je punt?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou, dat valt nou ook wel weer mee, alsof Nena ooit interesant was om naar te kijken behalve haar uiterlijk...
Wat geil ik op je avatar....quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bruiloft van Jaap met Cora in DGK, forget it.
Dag Jaap.
![]()
Lees een paar posts van mij na dan zal je toch enige variatie zienquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun jij tegenwoordig echt alleen nog maar dat soort opmerkingen maken?
Word je er zelf niet ook een beetje moe van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |