abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 september 1999 @ 09:13:00 #1
216 JVennix
Bigger than Brother
pi_193023
Als je effe bij de Ikea binnen wandelt (Voor diegene die niet weten wat Ikea is: Enorme winkel met goedkope en soms ook goede spullen) zie je meteen dat het halve BB Huis daar gekocht is. Ik weet niet wie dat huis ingericht heeft, maar zelfs ik kan dat nog mooier! (Q: Kan jij dat dan? JVennix: Doet dat er toe dan?) Ik moet wel zeggen dat op deze manier makkelijk de boel verbouwt kan worden door de bewoners.

Misschien kunnen ze de tafel op z'n kop flikkeren, de banken er tegen aanzetten, net als de stoelen en dan hebben ze een hut! Off-topic: (Dit boek is te koop voor F25,- bij Bruna. Het heet: Hoe bij ik een hut met m'n interieur in 3 stappen door the 1 and only Obi Wan Kinobi!)
On-topic: Kunnen ze daar hun vunzige praktijken voort zetten!

Live sux...So what!
------------------
Student in de TARAlogie en fulltime MONA moooeee boer...
------------------
http://www.bigbrother.nl heeft betere beveiliging dan
pi_193024
Misschien moeten ze eens een boek kopen over Feng Shui, dat is om harmonisatie in je beweeg en leef omgeving te kweken...

die zijn er voor de tuin, jezelf en je woninginrichting...

ach nee, ze mogen niet lezen !!!
behalve die romannetjes die ze allemaal al hadden meegenomen..

maar ja: over de schutting kan toch genoeg.

May the force be with you

woensdag 29 september 1999 @ 10:16:00 #3
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_193025
Als alles echt van de IKEA komt dan kunnen ze vast Bjorn-de-kast, Anna-de-bank, of Bennie-het-afdruiprek tot leven roepen en als nieuwe bewoner inzetten.
Het is maar goed dat ze nog geen overbodig meubilair op hebben gefikt.
  woensdag 29 september 1999 @ 10:31:00 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_193026
die bank staat wel heel dicht bij de openhaard niet?... hebben ze eigenlijk blussers hehehehe
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_193027
Tjonge zeg! Waar mensen die niets beter te doen hebben zich wel niet druk om kunnen maken....
---------------
Problemen los je op door er geen probleem van te maken....duh....
Groetjes, Catzilla
pi_193028
Dat verklaard ook gelijk waarom die bijl aan een ketting ligt. Als die gasten erachter komen dat alles rechtstreeks vanuit de IKEA is geimporteerd dan gaan ze natuurlijk gigantisch met die axe tekeer. Vervangingswaarde van die meubels is toch nul.
Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')