Ja daar zijn ze wel goed inquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:28 schreef Marrije het volgende:
Maar als Nena alleen op bezoek komt (omdat de tien site over bezoeker spreekt) waarom heeft ze dan kleding mee? Om de miljonairs op verkeerde gedachten te brengen?
Precies, HBO is zeker niet makkelijk. Ben nu met mijn master universiteit bezig, maar HBO was ab-so-luut niet makkelijk hoor en dat kunnen we zeker generaliserenquote:
Geloof je het zelf? Op de leeftijd dat een mens normaliter aan die opleiding begint, startte Brrrian (volgens eigen zeggen) een IT bedrijf met zijn broer. Wanneer zou hij die opleiding dan hebben gevolgd, denk je?quote:
Vanochtend had Sylvia het erover dat als Nena zou komen,quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:27 schreef Tissik het volgende:
SHE wordt NESH, hebben ze net belsoten.
nena bracht het grootste gedeelte van de dag slapende door, ze kon slapen met de ogen openquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Amanda is veel mondiger dan Nena.
Ik durf er wel wat onder te verwedden dat Brian geen 4-jarige HBO-studie heeft afgerond.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Best goed he, voor zo een domme lul (waar hij zo vaak voor uitgemaakt wordt)
Ziet ze er slecht uit ???... Een verademing om naar te kijken na een veel te lange tijd snollie !quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:29 schreef avonne het volgende:
Ik kom net binnen vallen...
Wat ziet Nena er slecht uit.
Misschien door de zenuwen een paar nachten niet geslapen of zo.
Komt wel weer goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |