Als ze nou maar niet weer een streamlock van 30 minuten er tegenaan gooien waarna iedereen ineens weer in bed ligt...quote:
Stiekem Ian_Nick ? ...... ik zit hier zowat uit volle borst te schreeuwen dat ik blij ben dat ze terug is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoop stiekem dat Nena mag blijven...
Zo zie je maar dat voor iedere domme lul het mbo een haalbare zaak is...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Best goed he, voor zo een domme lul (waar hij zo vaak voor uitgemaakt wordt)
Die miste ikquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
Billie snapt niet dat ze zo'n passieve bewoner erin laten.....
of Billie zo actief is...![]()
quote:
Dat maken wij wel uitquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:27 schreef Tissik het volgende:
SHE wordt NESH, hebben ze net belsoten.
Bij de koelkast wel...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
Billie snapt niet dat ze zo'n passieve bewoner erin laten.....
of Billie zo actief is...![]()
Alleen kraamt Nena nuttiger dingen uitquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Amanda is veel mondiger dan Nena.
Eensch, daardoor zeggen mensen ook eerder dat ze dom is. Nena houdt haar domme gedachten meer inwendig rondtollenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat insinueer je nu?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
Denk erom mensen: bepaalde vergelijkingen zijn hier niet toegestaan.
HBOquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:26 schreef demins het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat voor iedere domme lul het mbo een haalbare zaak is...
Heb ik ook gedaan. Wat is ze mooi hè...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw zegt...ze stelt niks voor, kijk naar haar uiterlijk![]()
Ik heb slechtere apenfoto's gezien!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
Denk erom mensen: "bepaalde" vergelijkingen zijn hier niet toegestaan.
Nee, ze trekt gewoon die grote scheur te pas en te onpas open en er komt nooit wat zinnigs uit...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |