Leg nu nog eens uit waarom iedereen in die sportsschool iets tegen jou had?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:26 schreef SuperS het volgende:
het is verder wel erg toevallig dat dat in mijn nomale sportschool nog nooit is gebeurt? Ook vind ik het redelijk vanzelfsprekend dat zo iemand zijn excuses aanbied.. of die het nou expres deed of per ongeluk...
Iets met als blanke in de hood komen is niet verstandig enzo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Leg nu nog eens uit waarom iedereen in die sportsschool iets tegen jou had?
begint met een k en eindigt op ansloosquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:21 schreef SuperS het volgende:
maar nu zit ik al 3 uur met een gevoel van: godver ik ben veelste naief geweest en heb een kans om een kutmarokkaantje legitiem een paar stoten te verkopen gemist![]()
Zal wel een kloon wezen, aangezien niemand zo kansloos is om daarover in te zittenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:21 schreef SuperS het volgende:
Door omstandigheden is mijn vaste fitness centrum dicht, en moest ik uitwijken naar eentje in binnenstad Den Haag.
Ik was hier al niet zo blij mee aangezien ik de enige autochtoon daar ben maar ok.. Ik dus lekker fitnessen (waarbij ik me er al bewust van was dat mijn kleding in de kleedkamer redelijk "gevaar" liep door al de aanwezige medelanders), en na een poosje hou ik het weer voor gezien. Terug in de kleedkamer zie ik dat een marokkaantje van een jaar of 16 mijn trui in zijn tas stopt. Ik wijs hem er dus op dat mij dat nie zo een goed idee lijkt, waarp hij vervolgens zijn excuses aanbied en laat zien dat zijn trui dezelfde kleur heeft. Op dat moment geloofde ik hem wel en hield het voor gezien.. maar nu zit ik al 3 uur met een gevoel van: godver ik ben veelste naief geweest en heb een kans om een kutmarokkaantje legitiem een paar stoten te verkopen gemist![]()
Je bent dus boos omdat zij slimmer zijn dan jij?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:38 schreef SuperS het volgende:
gast heb ik ergens gezegt dat ik dacht dat iedereen iets tegen mij had? nee? ok mooi want dat dacht ik ook niet. Ik was me er alleen van bewust dat mijn kleren hier meer risico liepen om gestolen te worden dan in mijn normale sportschool omdat:
a) ik een BEPAALD deel van het het allochtone publiek er dus wel voor aanzag.
b) omdat hier bijna niemand zijn kleren in de kleedkamer liet hangen, maar kluisjes gebruikten.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:40 schreef Maikuuul het volgende:
Sporschool marocs bij ons zijn wel aardig
Right ....quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:02 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
tuurlijk, maastrichtenaren rennen over het algemeen huilend weg als ze zien dat een maroc zijn trui pakt.. vinden ze idd wel aardig..
Is maar goed dat je niets hebt gedaan denk ik. Die Marokkanen zijn zogenaamd altijd 'alleen' en als je ze ook maar aanraakt staat meteen heel de familie inclusief opper-pinguin voor je neus en je eens duidelijk te maken dat je als blanke bewoner van Nederland je bek tegen hun moet houden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:30 schreef SuperS het volgende:
nee.. hij had zelf wel een trui die dezelfde kleur had als mijnes.. dat was zijn smoes. Op zo een moment kan je natuurlijk niks meer doen, maar al direct nadat ik de kleedkamer uit was kreeg ik toch een ontevreden gevoel dat hij het heel goed doorhad en dat die er gewoon mee weg gekomen is.
Het was wel echt het type ervoor namelijk en hij deed mijn trui ook zo verdacht snel in zijn rugzak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |