abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48114784
Door omstandigheden is mijn vaste fitness centrum dicht, en moest ik uitwijken naar eentje in binnenstad Den Haag.
Ik was hier al niet zo blij mee aangezien ik de enige autochtoon daar ben maar ok.. Ik dus lekker fitnessen (waarbij ik me er al bewust van was dat mijn kleding in de kleedkamer redelijk "gevaar" liep door al de aanwezige medelanders), en na een poosje hou ik het weer voor gezien. Terug in de kleedkamer zie ik dat een marokkaantje van een jaar of 16 mijn trui in zijn tas stopt. Ik wijs hem er dus op dat mij dat nie zo een goed idee lijkt, waarp hij vervolgens zijn excuses aanbied en laat zien dat zijn trui dezelfde kleur heeft. Op dat moment geloofde ik hem wel en hield het voor gezien.. maar nu zit ik al 3 uur met een gevoel van: godver ik ben veelste naief geweest en heb een kans om een kutmarokkaantje legitiem een paar stoten te verkopen gemist
pi_48114834
Je had hem half lam moeten rammen
  zaterdag 7 april 2007 @ 18:23:47 #3
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48114841
Hoezo ga je er meteen vanuit dat iedereen in die andere sportschool iets tegen je heeft? Ik snap je redenatie ook niet waarom je je zo druk maakt over het feit dat je iemand niet hebt geslagen? Die jongen biedt zijn excuses aan en legt uit da thet een misverstand is.

Verder alles goed?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_48114852
Zo, stoer.
pi_48114904
het is verder wel erg toevallig dat dat in mijn nomale sportschool nog nooit is gebeurt? Ook vind ik het redelijk vanzelfsprekend dat zo iemand zijn excuses aanbied.. of die het nou expres deed of per ongeluk...
  zaterdag 7 april 2007 @ 18:31:27 #6
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48114999
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:26 schreef SuperS het volgende:
het is verder wel erg toevallig dat dat in mijn nomale sportschool nog nooit is gebeurt? Ook vind ik het redelijk vanzelfsprekend dat zo iemand zijn excuses aanbied.. of die het nou expres deed of per ongeluk...
Leg nu nog eens uit waarom iedereen in die sportsschool iets tegen jou had?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_48115069
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:31 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Leg nu nog eens uit waarom iedereen in die sportsschool iets tegen jou had?
Iets met als blanke in de hood komen is niet verstandig enzo.

ofzo
pi_48115156
gast heb ik ergens gezegt dat ik dacht dat iedereen iets tegen mij had? nee? ok mooi want dat dacht ik ook niet. Ik was me er alleen van bewust dat mijn kleren hier meer risico liepen om gestolen te worden dan in mijn normale sportschool omdat:
a) ik een BEPAALD deel van het het allochtone publiek er dus wel voor aanzag.
b) omdat hier bijna niemand zijn kleren in de kleedkamer liet hangen, maar kluisjes gebruikten.
  zaterdag 7 april 2007 @ 18:40:12 #9
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_48115199

Sporschool marocs bij ons zijn wel aardig
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_48115344
Je laat je leiden door je vooroordelen.
Wel een gehoord van een self fulfilling prophecy?
Tip: Ga iets leuks met je middag doen en vergeet die vage mocro.

Edit: En als je gewoon te gierig ben om een kluisje te nemen moet je al helemaal niet zeuren natuurlijk
pi_48115456
Haha, en iedereen reageren op deze troll.
  zaterdag 7 april 2007 @ 18:51:36 #12
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_48115481
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:21 schreef SuperS het volgende:
maar nu zit ik al 3 uur met een gevoel van: godver ik ben veelste naief geweest en heb een kans om een kutmarokkaantje legitiem een paar stoten te verkopen gemist
begint met een k en eindigt op ansloos
Dit, dus.
pi_48115550
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:21 schreef SuperS het volgende:
Door omstandigheden is mijn vaste fitness centrum dicht, en moest ik uitwijken naar eentje in binnenstad Den Haag.
Ik was hier al niet zo blij mee aangezien ik de enige autochtoon daar ben maar ok.. Ik dus lekker fitnessen (waarbij ik me er al bewust van was dat mijn kleding in de kleedkamer redelijk "gevaar" liep door al de aanwezige medelanders), en na een poosje hou ik het weer voor gezien. Terug in de kleedkamer zie ik dat een marokkaantje van een jaar of 16 mijn trui in zijn tas stopt. Ik wijs hem er dus op dat mij dat nie zo een goed idee lijkt, waarp hij vervolgens zijn excuses aanbied en laat zien dat zijn trui dezelfde kleur heeft. Op dat moment geloofde ik hem wel en hield het voor gezien.. maar nu zit ik al 3 uur met een gevoel van: godver ik ben veelste naief geweest en heb een kans om een kutmarokkaantje legitiem een paar stoten te verkopen gemist
Zal wel een kloon wezen, aangezien niemand zo kansloos is om daarover in te zitten
  zaterdag 7 april 2007 @ 18:55:20 #14
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_48115605
Tja, als het inderdaad jouw trui was geweest mag je dat kereltje uiteraard alle hoeken van de kleedkamer laten zien... Maargoed, om nou meteen die gast neer te maaien door een denkfoutje van jezelf is ook weer wat overdreven he

Als ik naar de sportschool ga laat ik ook zo min mogelijk achter in de kleedkamer. Als ik met de fiets kom heb ik toch altijd een tshirt aan, die hou ik lekker aan bij het trainen. Met de auto laat ik daar alles achter, kom ik met de motor laat ik m'n helm/handschoenen e.d. wel bij de receptie achter. Makkelijk zat
pi_48115764
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:38 schreef SuperS het volgende:
gast heb ik ergens gezegt dat ik dacht dat iedereen iets tegen mij had? nee? ok mooi want dat dacht ik ook niet. Ik was me er alleen van bewust dat mijn kleren hier meer risico liepen om gestolen te worden dan in mijn normale sportschool omdat:
a) ik een BEPAALD deel van het het allochtone publiek er dus wel voor aanzag.
b) omdat hier bijna niemand zijn kleren in de kleedkamer liet hangen, maar kluisjes gebruikten.
Je bent dus boos omdat zij slimmer zijn dan jij?
  zaterdag 7 april 2007 @ 19:02:09 #16
4540 Scorp.AM
WAT een hel
pi_48115792
je had em gewoon voor zijn bek moeten hoeken
takke marokkaan
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
  zaterdag 7 april 2007 @ 19:02:23 #17
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_48115803
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:40 schreef Maikuuul het volgende:

Sporschool marocs bij ons zijn wel aardig
tuurlijk, maastrichtenaren rennen over het algemeen huilend weg als ze zien dat een maroc zijn trui pakt.. vinden ze idd wel aardig..
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_48115808
ach, zo vol met vooroordelen zit ik niet hoor, anders zou ik daar sowieso niet gaan fitnessen en gewoon een weekje rust houden. Ik ben gewoon reeel en kennelijk waren deze vermoedens gegrond. Zo kan je natuurlijk alles wat iemand overkomt en hij min of meer al "vermoedde" als een self fulfilling prophecy bestempelen. En het is niet alsof ik zit te wachten om eens een marokkaan te "mogen" slaan, maar doordat er nu voor hem geen enkele consequentie zit aan zijn poging mijn trui te jatten heb ik nu een "kut dat had ik anders moeten doen" gevoel.
  zaterdag 7 april 2007 @ 19:19:27 #19
4540 Scorp.AM
WAT een hel
pi_48116246
logisch, ken het gevoel erg goed SuperS
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
pi_48116259
Een kluisje gebruiken.
  zaterdag 7 april 2007 @ 19:22:00 #21
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_48116311
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 19:02 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

tuurlijk, maastrichtenaren rennen over het algemeen huilend weg als ze zien dat een maroc zijn trui pakt.. vinden ze idd wel aardig..
Right ....

Bij mij is nog nooit iets gestolen en zover ik bij onze sportschool ben heb ik nog nooit iemand horen zeggen dat iets gestolen is.
Maar als jij huilend wegrent als iemand je trui pikt moet je niet maastrichtenaren de schuld gaan geven...
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 7 april 2007 @ 19:22:55 #22
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_48116342
tsja je liet je weer te makkelijk omver praten door hun gebrekige Nederlands. Hij zei zeker dat ie je niet begreep he?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_48116499
zo iemand moet gewoon doodvallen
pi_48116543
nee.. hij had zelf wel een trui die dezelfde kleur had als mijnes.. dat was zijn smoes. Op zo een moment kan je natuurlijk niks meer doen, maar al direct nadat ik de kleedkamer uit was kreeg ik toch een ontevreden gevoel dat hij het heel goed doorhad en dat die er gewoon mee weg gekomen is .
Het was wel echt het type ervoor namelijk en hij deed mijn trui ook zo verdacht snel in zijn rugzak.
pi_48117608
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 19:30 schreef SuperS het volgende:
nee.. hij had zelf wel een trui die dezelfde kleur had als mijnes.. dat was zijn smoes. Op zo een moment kan je natuurlijk niks meer doen, maar al direct nadat ik de kleedkamer uit was kreeg ik toch een ontevreden gevoel dat hij het heel goed doorhad en dat die er gewoon mee weg gekomen is .
Het was wel echt het type ervoor namelijk en hij deed mijn trui ook zo verdacht snel in zijn rugzak.
Is maar goed dat je niets hebt gedaan denk ik. Die Marokkanen zijn zogenaamd altijd 'alleen' en als je ze ook maar aanraakt staat meteen heel de familie inclusief opper-pinguin voor je neus en je eens duidelijk te maken dat je als blanke bewoner van Nederland je bek tegen hun moet houden.

Marokkanen
Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')