Btw, een nieuwe bewoonster kan natuurlijk ook een geit voor Ruud zijn
Daarnaast is het inderdaad niet eerlijk als deze nieuwe persoon ervandoor gaat met 250 ruggen. Damn I'm pissed
Ze moet wel heeeeel erg mooi zijn.
Veronica de ballen wij stoppen allemaal en dan is BB over.
Het is in iedergeval een vrouw!
Gewoon omdat dat het eerlijkst is, en daar gaat V. voor. Alles precies zoals in de werkelijkheid. Ik lees 's-ochtends als ik uit mijn bed ga eerst mijn script voor die dag door. Dan weet ik weer dat ik moet beginnen bij mijn ontbijt en vervolgens naar mijn werk moet... en als ik het even niet meer weet dan gaan gewoon de gordijnen even dicht zodat ik mijn script en de regie even kan raadplegen.
Kortom BB sux, vaker en vaker wijken ze van het concept af. Als het niet loopt zoals ze gewild hadden dan hadden ze de boel maar beter moeten pilotten en hoef ik me er niet zo druk om te maken.
Het is toch allang duidelijk dat die kippen gemorphde deelnemers zijn die wachten op uitvallers.
Ongelofelijk dat jullie dit allemaal niet inzien.
In het BB-huis heersen immers andere natuurwetten dan op de aarde. De duur van tijd kan in eens veranderen (BB uur is twee aardese uren). Kilometers leg je in no-time af (met een standaard startkrediet van 32) en ga zo maar door.
Bedenk me opeens:
* Zou Ruud z'n kip tot leven worden gewekt? Wat zal die dan een vieze smaak in z'n/haar bek hebben.
* Bart gaat niet voor niets 's ochtends de chickies voeren (regeren is vooruit zien)
quote:
op 09-29-1999 om 03:27 PM schreef Johan het volgende:
Waar is het pas als de persoon binnen is,
maar ik heb het bij Stenders, Radio V. gehoord en gelezen in het Parool en de
Metro.
Of terwijl zo word een roddel een waarheid
Iedr bericht het van elkaar.
Eeerst zien dan geloven zij de blinde
Atheist.
Heheheh geintje uiteraard....
Grtz,
MiRR0RMaN.
wat er ZUIGT aan een nieuwe deelnemer:
A - Het is niet eerlijk tegenover de deelnemers die er al 2 weken zitten
B - Het wordt alleen maar gedaan omdat Veronica anders het schema niet haalt ivm de vertrekdata van de volgende bewoners
Persoonlijk vind ik dat het niet moet kunnen dat er iemand bijkomt, ook Martin niet. Die is weggestemd, jammer voor 'm maar zo is 't nou eenmaal.
KUT VERONICA
Ook zou ik als ik Martin was m'n contrcat nog eens goed lezen, want die wordt hier dus best wel verneukt.
Bovendien laat dit alle actie's tegen het BB huis toe, omdat ze niet kunnen claimen dat de situatie van buiten af beinvloed is, ze doen het gvd zelf !
Rules can change without prior notice. <blahblahblah> All changes will be placed at
our main web site in 24 hours.
Oftewel.. wij kunnen binnen 24 uur een regel bedenken als er iets gebeurt wat wij niet willen... Een zeer simpel regeltje wat heel onschuldig lijkt, maar zeer grote gevolgen kan hebben. Die V. advocaten vast wel zoiets dergelijks in het contract opgesteld zodat hoe je het wend of keer, de bewoners zowieso de lul zijn... als V. dus zegt daar komt een nieuwe bewoner bij, dan gebeurt dat ook. Zelfs al staat het niet in het oorspronkelijk contract.
nogmaals, ik ken het contract niet, maar als ik V. was, zou ik zoiets erin bakken....
This means WAR
Punt is: hij ligt er conform aan alle regels gewoon dubbel en dwars uit. Heeft niks met eerlijk of oneerlijk te maken, zo zijn de regels van dat domme spel nou eenmaal.
[Dit bericht is gewijzigd door Tjoep tjoep (Datum 30 September 1999).]
ze hebben gewoon iemand van de wallen geplukt, werd niet eerder gezegd dat is uit adam komt, zo'n afrikaanse dame. lekker goedkoop, zo'n type is gewend om hele dag in de etalage te staan, en hebben ze de bol ook tegelijk kleurrijk gemaakt.
Wel jammer dat hier geen spectaculairdere uitleg voor is.....
Smeuïg detail over Tara: Haar vriendje belde haar ouders na vijf dagen al huilend op omdat hij haar zo miste! Een echte volhouder, dat vriendje van haar. Past wel bij haar, dus.
De nieuwe bewoonster is de moeder van Tara.
Ze wil even de rest de oren wassen voor het geroddel !
[Dit bericht is gewijzigd door Arjen (Datum 30 September 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |