abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192978
Net bij V.-FM gehoord, naast het gekwijl van domme Tara, dat er dus definitief een nieuwe bewoonster bijkomt...En bedankt!! Hoef ik meteen niet meer te kijken..
pi_192979
hm, had ik niet verwacht. Ook vreemd dat iemand mee kan doen en meedingen naar de 250k terwijl hij/zij niet de volle tijd in het huis is.
Van de andere kant kant het extra spanning opleveren

Btw, een nieuwe bewoonster kan natuurlijk ook een geit voor Ruud zijn

*** I have this condition ***
pi_192980
Wat een bullshit. Deze groep kent elkaar nu een beetje en dan komt er zo'n nieuw persoon bij. Is deze regel niet in conflict met de regel dat er geen contact mag zijn met de buitenwereld?

Daarnaast is het inderdaad niet eerlijk als deze nieuwe persoon ervandoor gaat met 250 ruggen. Damn I'm pissed

Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

pi_192981
Ben en misschien wel was een BBfan. een nieuwe bewoner oke mits dit Martin is. De groep is nu hecht en aan elkaar gewend, moet daar dan een vreemde eend tussen komen.

Ze moet wel heeeeel erg mooi zijn.

Karin moet eruit, ze niets serieus in het BB huis. Verdwijnen met haar.

pi_192982
Misschiendat die nieuwe maar voor een gedeelte kan gaan. Of de groep zegt want die weet het denk ik nog niet.

Veronica de ballen wij stoppen allemaal en dan is BB over.

Karin moet eruit, ze niets serieus in het BB huis. Verdwijnen met haar.

pi_192983
is toch juist goed...jullie zeiken allemaal de hele tijd over alles en dan komt er iemand bij die ze kan vertellen wat er in de media gebeurt en dat ze te horen zijn etc dat maakt het toch weer wat levendiger lijkt mij. ik kijk er naar uit...gebeurt het vanavond of donderdag?
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  woensdag 29 september 1999 @ 09:41:00 #7
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_192984
Wellicht hebben ze bij V. dit forum goed gevolgd en weten ze nu wat wij graag willen zijn. Dan kunnen ze de nieuwe daar mooi op uitzoeken.

Het is in iedergeval een vrouw!

pi_192985
Ik denk dat V een stuk of 4 mensen in een ander huis heeft opgesloten sinds dag 1 van BB zodat als er iemand uit het echte BB huis valt er iemand anders in de groep kunnen plaatsen die geen invloed van buitenaf heeft gehad.

Gewoon omdat dat het eerlijkst is, en daar gaat V. voor. Alles precies zoals in de werkelijkheid. Ik lees 's-ochtends als ik uit mijn bed ga eerst mijn script voor die dag door. Dan weet ik weer dat ik moet beginnen bij mijn ontbijt en vervolgens naar mijn werk moet... en als ik het even niet meer weet dan gaan gewoon de gordijnen even dicht zodat ik mijn script en de regie even kan raadplegen.

Kortom BB sux, vaker en vaker wijken ze van het concept af. Als het niet loopt zoals ze gewild hadden dan hadden ze de boel maar beter moeten pilotten en hoef ik me er niet zo druk om te maken.

I did NOT have sex with that women Sabine...

woensdag 29 september 1999 @ 09:54:00 #9
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_192986
Wat zijn jullie toch allemaal dom!

Het is toch allang duidelijk dat die kippen gemorphde deelnemers zijn die wachten op uitvallers.

Ongelofelijk dat jullie dit allemaal niet inzien.

In het BB-huis heersen immers andere natuurwetten dan op de aarde. De duur van tijd kan in eens veranderen (BB uur is twee aardese uren). Kilometers leg je in no-time af (met een standaard startkrediet van 32) en ga zo maar door.

Bedenk me opeens:
* Zou Ruud z'n kip tot leven worden gewekt? Wat zal die dan een vieze smaak in z'n/haar bek hebben.
* Bart gaat niet voor niets 's ochtends de chickies voeren (regeren is vooruit zien)

pi_192987
Kunnen ze de nieuwe bewoner gelijk nomineren om te vertrekken, de eerst volgende gelegenheid. Zijn er gelijk twee problemen opgelost; de nieuwe bewoner en de volgende nominatieronde. Kunnen ze nog een extra maand samen verder met zijn zevenen.
  woensdag 29 september 1999 @ 10:13:00 #11
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_192988
Misschien kunnen we er wel voor zorgen dat iedereen genomineerd wordt en dat 'nederland' dan even vaak voor iedere genomineerde belt.
->dan moet iedereen weg
pi_192989
Ik geloof er geen snars van. Niks geen nieuwe bewoner, er zitten teveel haken en ogen aan (nieuwe deelnemer heeft er dan geen 100 dagen opzitten, nieuwe deelnemer weet er al veel meer van af, huidige deelnemers zullen hem/haar moeilijk accepteren, publiek pikt het niet etc etc).
Als iedereen zo zeker is dat er een nieuwe bewoner komt, noem je bron dan eens! En dan wel iets preciezer dan "ze zeiden het op radio V", want die lui roepen alleen maar dingen die ze hier lezen. En dan krijg je een beetje een vicieuze cirkel.
pi_192990
Waar is het pas als de persoon binnen is,
maar ik heb het bij Stenders, Radio V. gehoord en gelezen in het Parool en de
Metro.
pi_192991
quote:
op 09-29-1999 om 03:27 PM schreef Johan het volgende:
Waar is het pas als de persoon binnen is,
maar ik heb het bij Stenders, Radio V. gehoord en gelezen in het Parool en de
Metro.

Of terwijl zo word een roddel een waarheid
Iedr bericht het van elkaar.
Eeerst zien dan geloven zij de blinde
Atheist.

when you hate it you know you can feel but
when you love it you know it's not real
pi_192992
wat is dit voor gedoe met het bijplaatsen van personen. vond't in de eerste plaats al belachelijk dat die Tara d'r zo makkelijk kon uitstappen. en 100 dagen = 100 dagen. de regels worden konstant aangepast en met een spel kan dat niet, want anders is't geen spel
meer. net zoiets als een voetbalwedstrijd die waar een partij ook opeens z'n handen mag gebruiken. waar is V mee bezig, het lijkt slechts om kijkcijfers te gaan
pi_192993
Alleen Martin heeft enig recht om het huis weer binnen te gaan.
Ik vind het zo ie zo idioot om nog iemand er in te stoppen. Dan haal je toch je eigen programma onder uit. Als het enige geloofwaardigheid had (twijvel Twijvel) dan is deze nu zeker verdwenen
Ook beertje, beertje heeft gevoel!!!

pi_192994
Ik heb gehoord dat de nieuwe bewonder Theo van Gogh wordt. Klopt dit?

Heheheh geintje uiteraard....

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_192995
waar slaat dat toch op weer iemand erbij plaatsen. Zouden ze dat elke keer gaan doen als er iemand vrijwillig vertrekt? Ze maken het wegstemmen wel erg makkelijk. De bewoners nomineren de nieuwe en heel nederland vindt het belachelijk dat er een nieuw persoon bijkomt, dus wordt de nieuwe weggestemd.

pi_192996
Er is een mogelijkheid wanneer de nieuwe persoon niet onmiddellijk door klapvee nederland weggestemd zal worden. Door de favoriete schoonzoon er in te zetten. Is er toch nog een kans voor Hans van der Tocht...
I did NOT have sex with that women Sabine...

Admin woensdag 29 september 1999 @ 17:10:00 #20
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_192997
Het leuke van een nieuwe deelneemster is
A - We hebben er weer een babe bij
B - Die is wellicht op de hoogte van deze site en kan de andere bewonders inlichten

wat er ZUIGT aan een nieuwe deelnemer:
A - Het is niet eerlijk tegenover de deelnemers die er al 2 weken zitten
B - Het wordt alleen maar gedaan omdat Veronica anders het schema niet haalt ivm de vertrekdata van de volgende bewoners

Persoonlijk vind ik dat het niet moet kunnen dat er iemand bijkomt, ook Martin niet. Die is weggestemd, jammer voor 'm maar zo is 't nou eenmaal.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 29 september 1999 @ 18:21:00 #21
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_192998
Ik vind het wel leuk dat er een nieuwe bijkomt
En dat gezeur over dat het niet eerlijk is ach heel dat BB is niet eerlijk dus tja
Ik hoop dat ze Bart lekker gaat verleiden wie weet trekt Sabine dan eindelijk eens een keer d'r mondje open want die kan ook niks anders dan "o wat enig" zeggen
Nee leuk juist ik hoop eindelijk eens op een lekkere ordinaire rel
  woensdag 29 september 1999 @ 18:33:00 #22
248 CAT
World Traveller
pi_192999
Oké, het is misschien niet helemaal eerlijk tegenover die anderen als er een nieuwe bijkomt. Ik hoop dat zij er net zo over denken en gaan ze daarnaar reageren, dan komen er misschien wel ruzies of spanningen. Dat maakt BB voor mij wel weer wat leuker om naar te kijken want de lol begint er nij mij af te gaan! Saai gedoe daar!
-=***One nation under a groove***=-
pi_193000
Ik vind het echt super belachelijk en vind dat we massaal bij veronica moeten gaan klagen want dit slaat nergens op REGELS ZIJN REGELS

KUT VERONICA

verwijderd door fa......
pi_193001
Regels zijn regels ja. Maar wie kent hier nu eigenlijk de regels? Wie kent er _alle_ regels? Niemand toch, dat staat in de contracten. Dus daar kan best in staan dat V. zich het recht voorbehoud om een nieuwe bewoner te introduceren.
En getuige het spotje van V. komt er dus inderdaad een nieuwe bewoner. Hoewel ik het er persoonlijk niet mee eens ben, zal het absoluut wel leven in de brouwerij brengen. En daar is het tenslotte allemaal om te doen.
  woensdag 29 september 1999 @ 23:40:00 #25
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_193002
ALs ik huidig bewoner zou zijn, dan wist ik wel wie d'r het eerste uit zou gaan : de fng (fucking new guy/girl).

Ook zou ik als ik Martin was m'n contrcat nog eens goed lezen, want die wordt hier dus best wel verneukt.

Bovendien laat dit alle actie's tegen het BB huis toe, omdat ze niet kunnen claimen dat de situatie van buiten af beinvloed is, ze doen het gvd zelf !

Forum ® us
pi_193003
Net was Paul Romer weer bij b/vd en hij maakte per telefoon bekend dat er morgen een vrouwelijke nieuwe bewoonster komt. Morgen op tv dus wanneer ze in het huis aan komt is niet bekent.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  woensdag 29 september 1999 @ 23:52:00 #27
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_193004
Ik heb ooit eens een "contract" voor iemand moeten opstellen met daarin een aantal regels. Een van die regels was:

Rules can change without prior notice. <blahblahblah> All changes will be placed at
our main web site in 24 hours.

Oftewel.. wij kunnen binnen 24 uur een regel bedenken als er iets gebeurt wat wij niet willen... Een zeer simpel regeltje wat heel onschuldig lijkt, maar zeer grote gevolgen kan hebben. Die V. advocaten vast wel zoiets dergelijks in het contract opgesteld zodat hoe je het wend of keer, de bewoners zowieso de lul zijn... als V. dus zegt daar komt een nieuwe bewoner bij, dan gebeurt dat ook. Zelfs al staat het niet in het oorspronkelijk contract.

nogmaals, ik ken het contract niet, maar als ik V. was, zou ik zoiets erin bakken....

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_193005
Paul Romer had bij BvD gezegd dat zij donderdagavond live in de uitzindeng toegvoegd werd bij de rest..

This means WAR

pi_193006
Het staat toch gewoon in de spelregels dat er een vervanger mag komen!
En dat is juist leuk! Hoe reageert 'de'groep op een 'indringer'?
Dat begint het pas ergens op te lijken! Want wat is het nu een suf gedoe zeg. ze moeten een keer ruzie krijgen.
pi_193007
Van meerdere kanten lijkt de bevestiging wel te komen:
De nieuwe bewoonster wordt een poes. Die kan je idd via de voorraadkast binnenbrengen. O wat zullen ze blij zijn; eindelijk veilig knuffelen voor de camera.
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_193008
Die nieuwe griet wordt er in gezet om Bart te verleiden.
Misschien is V erachter dat alleen een echte sloerie wat leven in de brouwerij kan brengen. Mooi toch? En dan tatoowomen eruit stemmen (die zit al in een depressie) de volgende keer.
pi_193009
of 2 nieuwe bewonners, broer en zus konijn. kunnen ze het voorbeeld geven aan Bart en Sabine en hoeft Willem die groenten tuin niet meer te snoeien. Dat doen die 20 konijnen over een maand wel.

pi_193010
Shit: dacht ik eindelijk het ei van columbus gevonden te hebben, is MrNatural al op het idee gekomen. Precies om de redenen die al eerder zijn gemeld dat er geen nieuwe KANDIDAATbewoner kan komen, zal de nieuwe bewoner dus geen kandidaat kunnen zijn. Blijft over: een of ander beest of een robot o.i.d.
Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
pi_193011
Een ding is zeker wat betreft deze nieuwe bewoner: Martin wordt absoluut niet verneukt, zoals hierboven ergens wordt vermeld. Martin ligt er gewoon uit, omdat hij:
a. een eikel is
b. niet leuk is
c. saai is
d. pech had
e. geluk had
f. weet niet

Punt is: hij ligt er conform aan alle regels gewoon dubbel en dwars uit. Heeft niks met eerlijk of oneerlijk te maken, zo zijn de regels van dat domme spel nou eenmaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Tjoep tjoep (Datum 30 September 1999).]

Tara Bitch Fanclub coming up soon...
pi_193012

ze hebben gewoon iemand van de wallen geplukt, werd niet eerder gezegd dat is uit adam komt, zo'n afrikaanse dame. lekker goedkoop, zo'n type is gewend om hele dag in de etalage te staan, en hebben ze de bol ook tegelijk kleurrijk gemaakt.

pi_193013
Sowieso over dat kleurrijk gesproken: voordat BB begon werden de bewoners in de V-gids al voorgesteld. Daarbij waren alleen de ogen geforografeerd. Een paar ogen behoorde toch duidelijk toe aan iemand met een donkere huidskleur. Waar is deze persoon gebleven? Wie oh wie helpt dit mysterie oplossen. Is hij al vermoord en ligt daarom de bijl aan een ketting of speelt er iets anders?!
pi_193014
Sowieso over dat kleurrijk gesproken: voordat BB begon werden de bewoners in de V-gids al voorgesteld. Daarbij waren alleen de ogen geforografeerd. Een paar ogen behoorde toch duidelijk toe aan iemand met een donkere huidskleur. Waar is deze persoon gebleven? Wie oh wie helpt dit mysterie oplossen. Is hij al vermoord en ligt daarom de bijl aan een ketting of speelt er iets anders?!
  donderdag 30 september 1999 @ 12:29:00 #38
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_193015
Over die donkere ogen heb ik gisteren wat in BvD gehoord. De selectie van de deelnemers heeft tot de laatste dag voor de start van BB geduurd. En ook tot die tijd hebben mensen besloten toch maar niet mee te doen. De fotos's zijn al wat lanere tijd voor het programma genomen, sommigen van hen zijn dus nooit in het BB huis terechtgekomen, andere mensen staan niet op de foto. Vandaar....

Wel jammer dat hier geen spectaculairdere uitleg voor is.....

donderdag 30 september 1999 @ 13:36:00 #39
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_193016
smeuïg verhaal: (uit betrouwbare bron)
Er zaten twee acteurs tussen de kandidaten, die zijn er op het laatste moment uitgehaald. Er is zeer veel gerommeld met de verschillende kandidaten. Ik begrijp bijvoorbeeld ook niet hoe Tara ooit door de psychologische test is gekomen.:0

Smeuïg detail over Tara: Haar vriendje belde haar ouders na vijf dagen al huilend op omdat hij haar zo miste! Een echte volhouder, dat vriendje van haar. Past wel bij haar, dus.

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

donderdag 30 september 1999 @ 14:51:00 #40
374 beelzebub
master of disaster
pi_193017
Die nieuw grrl zit er alleen in om 2spalt in het vrouwenkamp ze zaaien, hoe meer vrouwen hoe meer gekat. Maar waar halen ze deze vandaan? Heeft ze de afgelopen 2 weken gewoon kranten gelezen en tv gekeken, of zat ze ergens in quarantaine met nog 5 reservekandidaten.
  donderdag 30 september 1999 @ 14:52:00 #41
374 beelzebub
master of disaster
pi_193018
Of is 't nu een actrice van Veronica, om de mannen EN vrouwen te verleiden. Mijn keus, stop die Daphne Deckers erin
  donderdag 30 september 1999 @ 14:59:00 #42
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_193019
Uit "betrouwbare" bronnen

De nieuwe bewoonster is de moeder van Tara.
Ze wil even de rest de oren wassen voor het geroddel !

Is het al tijd voor aktie ?

donderdag 30 september 1999 @ 15:05:00 #43
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_193020
Weten de bewoners trouwens al dat er een nieuwe voor de deur staat te wachten???
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  donderdag 30 september 1999 @ 15:23:00 #44
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_193021
Yes, op de BB-site stond dat het net aan de bewoners is verteld. Even verder op die site stond trouwens dat de bewoners het nog niet wisten....
  donderdag 30 september 1999 @ 16:57:00 #45
3 Arjen
Onmogelijk rood.
pi_193022
http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000363.html

[Dit bericht is gewijzigd door Arjen (Datum 30 September 1999).]

Doppelganger. Body snatcher. Shape shifter.[br]Money graber. Bride taker. Child Killer.[br]Vote rigger. Mother fucker. ...money for the generals.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')