quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:55 schreef roburt het volgende:dat gokte ik ook al, maar wat dan?
in een andere topic zag ik dat jij poste dat je eerst ook 'veel at maar niet aankwam' maar daarna pas echt begon met eten.
ik zit nu in die 'ik eet veel maar kom niet aan' periode dus wil graag weten hoe het jullie gelukt is oftewel wat jullie zoal eten
![]()
Zorg dat je gewoon elke keer net wat meer eet, dus elke x 2 boterhammen extra. Schep s'avonds nog een keer extra op. Las s' middags een extra warme maaltijd in. Neem na het sporten en voor het slapen gaan een eiwitshake. Eet kwark en yoghurt elke dag!
Voor de rest ga geen 4 liter melk drinken. Dat is nergens voor nodig 1 tot 2 liter is ruim voldoende.
Je hebt 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht nodig. 2 x een shake is al 60 gram. Bak kwark is al 50 gram eiwit. Meer heb je in principe niet nodig.
(50 + 60=110 gram) Ga ook niet als een idioot trainen. Train niet langer dan 1 uur en gun je spieren rust. (
Minimaal 48 uur rust) Ik train zelf 4 x per week.
2 dagen achter elkaar. Dan rustdag, in mijn rustdag train ik buikspieren. Probeer voor jezelf je ideale ritme te zoeken en kijk waar jij je goed bij voelt. Dus luister niet na iedereen, en probeer info in te winnen bij mensen die daadwerkelijk weten waar ze mee bezig zijn.