abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:32:38 #26
157990 Dsquared2
fresh & funky
pi_49950958
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:55 schreef roburt het volgende:
dat gokte ik ook al, maar wat dan?
in een andere topic zag ik dat jij poste dat je eerst ook 'veel at maar niet aankwam' maar daarna pas echt begon met eten.
ik zit nu in die 'ik eet veel maar kom niet aan' periode dus wil graag weten hoe het jullie gelukt is oftewel wat jullie zoal eten
Zorg dat je gewoon elke keer net wat meer eet, dus elke x 2 boterhammen extra. Schep s'avonds nog een keer extra op. Las s' middags een extra warme maaltijd in. Neem na het sporten en voor het slapen gaan een eiwitshake. Eet kwark en yoghurt elke dag!
Voor de rest ga geen 4 liter melk drinken. Dat is nergens voor nodig 1 tot 2 liter is ruim voldoende.
Je hebt 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht nodig. 2 x een shake is al 60 gram. Bak kwark is al 50 gram eiwit. Meer heb je in principe niet nodig. (50 + 60=110 gram) Ga ook niet als een idioot trainen. Train niet langer dan 1 uur en gun je spieren rust. (Minimaal 48 uur rust) Ik train zelf 4 x per week.
2 dagen achter elkaar. Dan rustdag, in mijn rustdag train ik buikspieren. Probeer voor jezelf je ideale ritme te zoeken en kijk waar jij je goed bij voelt. Dus luister niet na iedereen, en probeer info in te winnen bij mensen die daadwerkelijk weten waar ze mee bezig zijn.
  donderdag 31 mei 2007 @ 01:03:44 #27
181454 PinPine
Have to return some videotapes
pi_49951667
First of all! gast ga naar een dieetist, je krijgt te weinig binnen per dag!
Een persoon van jouw leeftijd heeft minimaal 7-8 boterhammen (buiten avond eten) nodig. Tussendoor is het slim om liga's te eten. Hoe weet ik dit, ik ben ook naar een dieetist geweest, want ik weeg 65 kilo en ben rond de 1.90. Enige probleem met mij is, is dat ik elke dag rond 1 uur wakker word waardoor ik een maaltijd mis.
God Dammit Loch Ness Monster, I ain't gonna give you no tree fiddy!
pi_49956917
Wat je kan proberen is meer brood mee re nemen voor de lunch. Maar dan wel verspreid opeten.

Dus bijvoorbeeld dat je ipv om 1 uur je lunch eet. Eet je om 12 uur en om 2 uur, zodat je niet meteen vol zit, maar je wel meer binnenkrijgt als nu.
Have fun...
pi_49957258
Je kotst misschien niks uit maar, zoals gezegd je eet als een anorexia patient.
Drie boterhammen, wat avond eten en wat tussendoortjes? Daar leef ik nog geen halve dag op. En ga inderdaad wat krachtsport/oefeningen doen en niet alleen cardio. En als je vol zit dan eet je toch gewoon door ik bedoel zo erg is het niet om te eten.
pi_49957374
Ik ben 2 meter en weeg ongeveer 83 kilo. Volgens de site heb ik 20.7 en is dit goed maar ik wil er ook wel een kilootje of wat bij. Veel en regelmatig eten. Ontbijt is belangrijk!
pi_49969691
En supplementen (eiwit shakes ed) zijn geen wondermiddelen.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')