Eens, hoewel het ook eigenbelang is aangezien ze konden weten dat het gepost zou worden op een goed gelezen forumquote:Op donderdag 12 april 2007 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed dat ze zo'n uitgebreide reactie sturen.
Dan wel weer slecht is dat ze het zo vol laten staan met typo's.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed dat ze zo'n uitgebreide reactie sturen.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Waar heb je die mail naar toe gestuurd?
info@delamas.nlquote:Op donderdag 12 april 2007 18:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dan wel weer slecht is dat ze het zo vol laten staan met typo's.
Ik vraag me trouwens nog steeds af waar mien-moeke de mail naartoe heeft gestuurd.
Ik wil Ad-Just echt nog wel een keer zien hoor, voor het eerst in mijn leven dat ik gestemt heb via smsquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:25 schreef Kw4Kje het volgende:
Voor mij hoeft die Adjust en Jandino niet meer. Jeroen is perfect!![]()
Vanavond >>>>![]()
![]()
![]()
![]()
t verbaast me niets als die alleen de laatste aflevering van het seizoen meedoet en verder nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:15 schreef PeRi het volgende:
Adjust komt later, dat staan in de mail die Mien-Moeke gekregen geeft.
Ik lees het netquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:15 schreef PeRi het volgende:
Adjust komt later, dat staan in de mail die Mien-Moeke gekregen geeft.
Ik hoop het niet, maar ik zie dat ook wel gebeuren ja. Ik ben eigenlijk nog meer benieuwd naar Jandino.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
t verbaast me niets als die alleen de laatste aflevering van het seizoen meedoet en verder niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |