past dus perfect bij de lama'squote:Op vrijdag 20 april 2007 21:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was toch wel heel erg poep-en-pies humor hoor.
Liever dat dan dit intellectuele niet-grappige gedoequote:Op vrijdag 20 april 2007 21:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was toch wel heel erg poep-en-pies humor hoor.
Sara Kroosquote:
Nee. Laat jeroen dan maar komen!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:24 schreef kevin85 het volgende:
Gun Ad-Just even wat tijd om in zn spel te komen
Dat dus. Hij moet duidelijk nog groeien, maar het zit er wel in.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:24 schreef kevin85 het volgende:
Haha, nou enorm leukquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sara en een tieten grap was altijd leuk
Nah, poep pis tieten... heeeeel normaalquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Haha, nou enorm leuk.
Willekeurig spel:
"HEEEEE!!! TIETEEEEEEN!!! NEUKEN?!"
Je bent leuk of niet, dat kun je niet leren dus optieven met die gast zou ik zeggenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:24 schreef kevin85 het volgende:
Ik vond hem bij Lama gezocht wel leuk dus het zit er wel degelijk inquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent leuk of niet, dat kun je niet leren dus optieven met die gast zou ik zeggen
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:28 schreef SunChaser het volgende:
Adjust is alleen vandaag er nog bij dit seizoen, in de andere aflevering zien we hem niet meer. Zei hij van de week bij Giel Beelen
Oja, de Lama's ... Ik zit hier echt tenenkromend te kuisteren naar die onzin
Heeft hij behalve dat moordspel en vandaag dan nog meer meegedaan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:28 schreef SunChaser het volgende:
Adjust is alleen vandaag er nog bij dit seizoen, in de andere aflevering zien we hem niet meer. Zei hij van de week bij Giel Beelen
Oja, de Lama's ... Ik zit hier echt tenenkromend te kuisteren naar die onzin
Onzin, die aflevering met Gordon was echt hilarisch goed.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:28 schreef Burdie het volgende:
De Lama's zijn sowieso niet echt leuk (meer).
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:28 schreef SunChaser het volgende:
Dankzij Gordon.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onzin, die aflevering met Gordon was echt hilarisch goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |