abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48302248
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:36 schreef Lambiekje het volgende:
Ja maar dat is Madrid, wereldstad. En dat is geen Alkmaar Noord of Maassluis snuggere.
He vage, voor 9/11 geloofde niemand maar dan ook niemand dat moslims met vliegtuigen 2 torens in hartje new york konden raken.
pi_48302265
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:36 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Je mag doen alsof je het niet begrijpt, maar het is duidelijk genoeg imo.
Hoezo, omdat jij dat zo ziet? Ik zie dat anders, hou daar een andere mening op na.
  vrijdag 13 april 2007 @ 19:47:31 #278
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_48302410
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:32 schreef Cyclonis het volgende:
ik vind eerlijk gezegd ECHT niet dat wij in een politiestaat leven hoor. ik zie geen soldaten langs mijn raam marcheren om mij in de gaten te houden of om mij te onderdrukken. ik loop met iedereen te discussieren, online en in het echt. ik kom uit Curacao en heb genoeg donkere vrienden dus, die ook gewoon lekker kunnen studeren hier en hun mening kunnen uitten en een aantal van hen zijn al klaar met studeren en hebben een goede baan.

ik voel mij echt zo vrij als een vogel in dit land eerlijk gezegd. dat er wat restricties zitten aan wat wel mag en wat niet mag, zie ik echt niet als teken dat ik in een politiestaat leef hoor. ben jij soms een hippie of een anarchist?
Zucht .. jullie willen het niet zien.
Wat een paar jaar geleden nog kon. of tenminste door de vingers wordt nu glashard afgstraft.

Bewaarplicht: Waarom moet elke surfklick gelogd worden wat je precies bezoekt, hoe lang en dergelijke. Waarom worden onze telefoongesprekken getaped.

En het leuke is, EU dient alle gegevens vrijlijk af te geven aan Amerika
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 19:48:48 #279
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48302443
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:41 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Hoezo, omdat jij dat zo ziet? Ik zie dat anders, hou daar een andere mening op na.
Dan mag je die aan de FA's uitleggen. Of er gewoon mee kappen natuurlijk, dat kan ook

Verder ontopic svp
pi_48302502
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:47 schreef Lambiekje het volgende:

Zucht .. jullie willen het niet zien.
Ik draai het om: Jij wilt koste wat het kost iets zien.

Hou nou eens op met die rookgordijnen...
Kom nou eens met echte bewijzen dat 9/11 een inside job was....

Dat gezwets van jou is compleet offtopic....
pi_48302518
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:47 schreef Lambiekje het volgende:

Waarom moet elke surfklick gelogd worden wat je precies bezoekt, hoe lang en dergelijke.
Precies, je weet niet waarom maar je vult het meteen wel negatief in.
Dat doen complotgelovers met alles, ze weten niet waarom of de oorzaak erachter, maar vullen het toch negatief in en trekken vandaaruit allerlei conclusies.
  vrijdag 13 april 2007 @ 19:58:31 #282
52357 Lambiekje
pi_48302710
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:35 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Precies. Iraanse kunstenaars vluchten naar het buitenland omdat ze in Iran zelf geen vrijheid van meningsuiting hebben en hun kunst niet mogen uitoefenen. In het westen is simpelweg nog een vrijheid van meningsuiting en wordt je niet vervolgd om je mening.
En daarom moest Gogh en Fortuyn dood.? Hirshi vluchten.
Die Deense strips, de halve wereld struikeld er over. Die russische journalist Litvinenko met dat Polonium.
Als het te heet wordt voor onze haagse rakkers besluiten ze dat er geen irak-onderzoek hoeft te komen.
Kom op zeg. Vrijheid van meningsuiting is echt wel beperkend hoor.

Ik word hier door jullie constant beticht van mijn mening. Dus zo vrij is het allemaal niet?!
Als je anders denkt dat de mainstream. Ben je een freak, paranoïde
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_48302743
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:58 schreef Lambiekje het volgende:
Kap nou eens met die onzin en beperk je eens tot de echte discussie. Wat je nu weer allemaal roept heeft niks met 9/11 te maken....
pi_48302768
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En daarom moest Gogh en Fortuyn dood.? Hirshi vluchten.
Die Deense strips, de halve wereld struikeld er over. Die russische journalist Litvinenko met dat Polonium.
Als het te heet wordt voor onze haagse rakkers besluiten ze dat er geen irak-onderzoek hoeft te komen.
Kom op zeg. Vrijheid van meningsuiting is echt wel beperkend hoor.

Ik word hier door jullie constant beticht van mijn mening. Dus zo vrij is het allemaal niet?!
Als je anders denkt dat de mainstream. Ben je een freak, paranoïde
lol, onze overheid vermoord je toch niet voor wat je hier allemaal typt, of wel?
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:06:14 #285
52357 Lambiekje
pi_48302900
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:51 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Precies, je weet niet waarom maar je vult het meteen wel negatief in.
Dat doen complotgelovers met alles, ze weten niet waarom of de oorzaak erachter, maar vullen het toch negatief in en trekken vandaaruit allerlei conclusies.
je betaalt anders wel voor die ongein.

Nederland is weer het braafst en bewaard het 3 keer zo lang als EU als doenstelling heeft.
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:07:49 #286
52357 Lambiekje
pi_48302936
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:00 schreef haaahaha het volgende:

[..]

lol, onze overheid vermoord je toch niet voor wat je hier allemaal typt, of wel?
Als je een naam (gogh bijv.) hebt. En je doet wat foute uitspraken wel.
pi_48302976
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:07 schreef Lambiekje het volgende:

Als je een naam (gogh bijv.) hebt. En je doet wat foute uitspraken wel.
Pardon?
Je gaat nu toch niet beweren dat de Nederlandse regering ervoor gezorgd heeft dat Van Gogh werd vermoord he?
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 20:11:17 #288
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48303047
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:50 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Kom nou eens met echte bewijzen dat 9/11 een inside job was....
Ik zou wel eens bewijzen voor de officiele conspiracy theorie willen zien.

Daar is tenslotte een complete oorlog plus invasie om begonnen.

Kort na 9/11 beloofde Colin Powell een "white paper" met bewijzen. Dat is er nooit gekomen.
pi_48303115
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:11 schreef NorthernStar het volgende:

http://wtc.nist.gov
http://www.9-11commission.gov/
http://www.gpoaccess.gov/911/index.html

Als je daar fouten in ziet, dan hoor ik het graag. Met bewijzen dan wel....
pi_48303147
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:11 schreef NorthernStar het volgende:

Daar is tenslotte een complete oorlog plus invasie om begonnen.

Kort na 9/11 beloofde Colin Powell een "white paper" met bewijzen. Dat is er nooit gekomen.
lol draai het lekker om. Complotgelovers roepen dat de officiele versie niet klopt, nou, kom dan maar met de bewijzen.
In al die jaren dat ik hier de discussie volg (en actief aan mee doen) heb ik 0,0 overtuigend bewijs gezien. Allemaal napapagaaien, veronderstellingen en aannames, gebaseerd op gebrek aan logisch inzicht en gebrek aan kennis.
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 20:20:38 #291
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48303322
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:13 schreef calvobbes het volgende:

[..]

http://wtc.nist.gov
http://www.9-11commission.gov/
http://www.gpoaccess.gov/911/index.html

Als je daar fouten in ziet, dan hoor ik het graag. Met bewijzen dan wel....
De 9/11 commission report, lijkt me een goede om mee te beginnen. Ik zal binnenkort een topic openen met mijn argumenten waarom dat rapport onbetrouwbaar, eenzijdig en in feite zonder waarde is.
Mag jij daarna het rapport verdedigen. Goed?
pi_48303360
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:20 schreef NorthernStar het volgende:

De 9/11 commission report, lijkt me een goede om mee te beginnen. Ik zal binnenkort een topic openen met mijn argumenten waarom dat rapport onbetrouwbaar, eenzijdig en in feite zonder waarde is.
Mag jij daarna het rapport verdedigen. Goed?
Ik ben zeer benieuwd naar jouw heldere en goed onderbouwde analyse daarvan.

Ondertussen mag je hier ook wel bewijs plaatsen waarom Bush vantevoren al van 9/11 wist. Of antwoord geven op een aantal vragen die jou al eerder gesteld zijn....
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:23:58 #293
52357 Lambiekje
pi_48303425
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:41 schreef haaahaha het volgende:

[..]

He vage, voor 9/11 geloofde niemand maar dan ook niemand dat moslims met vliegtuigen 2 torens in hartje new york konden raken.
Gast. dat heb ik voor een jaartje of 2 geloofd. Nu niet meer.
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:26:46 #294
52357 Lambiekje
pi_48303502
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:09 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Pardon?
Je gaat nu toch niet beweren dat de Nederlandse regering ervoor gezorgd heeft dat Van Gogh werd vermoord he?
Er heeft anders wel een complot verhaal in de REVU gestaan. In ieder geval zo dat AIVD wist van de activiteiten van Bouyeri. Er is gelogen door Cohen en politie. Dus ja, de staat is mede plichtig aan de moord op van Gogh.
pi_48303532
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:26 schreef Lambiekje het volgende:

Er heeft anders wel een complot verhaal in de REVU gestaan. In ieder geval zo dat AIVD wist van de activiteiten van Bouyeri. Er is gelogen door Cohen en politie. Dus ja, de staat is mede plichtig aan de moord op van Gogh.

Jij bent echt gestoord he....

Denk maar niet dat ik jou ooit nog serieus neem zonder duidelijke bewijzen....
pi_48303592
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gast. dat heb ik voor een jaartje of 2 geloofd. Nu niet meer.
Dude, daar gaat het in de reactie die je quote niet om

Voor de duidelijkheid, jij zegt dat wij in een schijnveiligheid leven en dat 'we' tegenwoordig van de kleinste koffers op een station in paniek raken. Vervolgens geef ik aan dat er in spanje een enorme bomaanslag is gepleegd en gisteren een bomaanslag is gepleegd, en dat het niet gek is dat men verhoogd alert reageert op dergelijke alleenstaande koffers (bijvoorbeeld).
Vervolgens roep jij dat die in het buitenland is, met andere woorden dat zoiets niet snel hier in alkmaar of in groningen zal gebeuren.
VERVOLGENS geef ik aan dat men voor 9/11 ook nooit had gedacht dat men met 2 vliegtuigen een aanslag konden plegen in hartje USA.

Dus met andere woorden, jij zegt dat wij met onze paniekerige reactie overdrijven omdat zoiets hier nooit zou gebeuren. Precies hetzelfde dacht men vroeger in de USA. Moet je nu kijken hoe het er daar voor staat.

Staat in deze reacties nu tussen jou en mij even totaal los van deze laatste opmerking die je nu maakt. Man, ik sta echt met verbazing te kijken dat je nu zoiets post, snap je dan geen hol van waar we het over hebben?
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:31:36 #297
52357 Lambiekje
pi_48303636
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:21 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ondertussen mag je hier ook wel bewijs plaatsen waarom Bush vantevoren al van 9/11 wist. Of antwoord geven op een aantal vragen die jou al eerder gesteld zijn....
tsss.!!!!

Tientallen geheime diensten van Pakistan, Israel, Duitsland, Japan, Rusland en oa Nederland hebben sterke aanwijzingen van aanslagen. Wat waar hoe en door wie. Dus ja Bush&Co wisten het. PUNT
Misschien niet persoonlijk Bush, maar wel z'n mannetjes als Rumsfeld en Cheney. !

Je moet toch wel inmiddels begrijpen dat als er door iemand Bush gebezigd wordt dat daarmee dat clubje bedoelt wordt en niet puur en alleen de flapdrol zelf.
pi_48303690
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:31 schreef Lambiekje het volgende:

[blaat]
Ik begrijp ondertussen dondersgoed dat jij geen enkele overheid vertrouwt en dat je die overheid van vanalles beschuldigd zonder ook maar iets van fatsoenlijk bewijs te hebben.
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:35:34 #299
52357 Lambiekje
pi_48303739
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:28 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Jij bent echt gestoord he....

Denk maar niet dat ik jou ooit nog serieus neem zonder duidelijke bewijzen....
http://www.standejong.nl/documents/NR440618Dossiervangogh.pdf

Voilá
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 20:36:54 #300
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48303778
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:21 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Alleen als jij daarna ook helder de commissie en het raport gaat verdedigen tegen de argumenten (lees beschuldigingen) die ik in ga brengen. Dus dat je er serieus op ingaat.
quote:
Ondertussen mag je hier ook wel een bewijs plaatsen waarom Bush vantevoren al van 9/11 wist. Of antwoord geven op een aantal vragen die jou al eerder gesteld zijn....
De discussie over wel of geen voorkennis van Bush heb je niet met mij gevoerd. Maar goed, persoonlijk denk ik dat Bush op de hoogte was dat er iets zou gebeuren, maar of hij van alle ins en outs op de hoogte was is een tweede. De Bush-familie zit tot over haar oren in de schaduwregering van de VS dus vermoedelijk was hij er gewoon bij betrokken.

Als ik bewijs had beste calvobbes, dan zouden we er hier niet over discussieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')