Nee hoor, dit is gewoon een schrale achterstandswijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:19 schreef Borkydude het volgende:
Kankervet, ik wil ook Turkse buren die harde muziek draaien zodat ik onbeschaamd knijterhard Ophidian kan draaien, maar dat zit er helaas niet in in deze royale villawijk.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:21 schreef Pakspul het volgende:
Verkapt ik-haat-turken-topic en kijk-mijn-stereo-toren
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:21 schreef Pakspul het volgende:
Verkapt ik-haat-turken-topic en kijk-mijn-stereo-toren
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:20 schreef kroegtijger het volgende:ze hebben hun radio ook maar wat harder gezet
Misschien dat ik t anders toch wat steviger moet aanpakken.... ik heb nog een 2x1000W amp liggen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:35 schreef kroegtijger het volgende:ze hebben t begrepen.... de deur is net dicht gegaan...ken ik ook weer naar een normaal volume toe
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:46 schreef HyperDevil het volgende:
Heb ik ook een keer gedaan toen de buren harde muziek aan hadden staan.
Mijn pc aangesloten op een 4x2000w Celestion Consert versterker en een HZ generator gedownload.
Deze op 33hz gezet, en ze waren snel stil...![]()
Kostte wel wat stroom, maar het was het waard![]()
RMS neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:46 schreef HyperDevil het volgende:
Heb ik ook een keer gedaan toen de buren harde muziek aan hadden staan.
Mijn pc aangesloten op een 4x2000w Celestion Consert versterker en een HZ generator gedownload.
Deze op 33hz gezet, en ze waren snel stil...![]()
Kostte wel wat stroom, maar het was het waard![]()
je hebt echt mazzel gehad. als het echte aso's waren geweest hadden ze op zijn minst niets van je aangetrokken en juist extra lawaaierig gedaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:16 schreef kroegtijger het volgende:
Sinds een maand of 2 wonen er nieuwe buren, een turkse familie, naast me...op zich niets mis mee hoor, en toen het slecht weer was, was er ook helemaal niets aan de hand....maar nu het mooi weer is en ik lekker op mn balkonnetje zit begin ik ze wat minder te waarderen... Ze zijn er niet heel vies van hun radio met schitterende turkse muziek op zo'n volume te zetten dat de hele buurt mee mag genieten.... Inclusief het meezingen
Nu heb ik ze al een paar keer gevraagd of t effe wat zachter kan, maar helaas...ze snappen de defenitie van wat zachter niet helemaal![]()
Heb nu uiteindelijk maar effe een set van Tom Harding @ impulz hard aan gezet....eens kijken of ze de hint gaan begrijpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |