abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192880
Borisje...Zeg ik gamma
Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_192881
Afgezien daarvan komt vd hummekreek uit de bladenbranche waar ze zich regelmatig voor de rechter heeft moeten beroepen op "nieuwswaarde, recht vh ned. publiek om te weten, etc etc" om foto's van PWA etc te verantwoorden.

Zou een beetje krom zijn

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_192882
quote:
op 09-29-1999 om 12:55 AM schreef Borisje het volgende:
boven dien geldt de persvrijheid voor internet!

ze zullen het gooien op ongevraagd gebruik maken van matriaal waar hun de rechte van hebben (de streams en het geluid) maar goed er staat dat ze niks doen...voorlopig
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_192883
ze zetten die dingen zelf op internet, dus is het hun fout, wie info vrij geeft....
we zeggen hier tocxh niet dat het onze info is!
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_192884
quote:
op 09-29-1999 om 12:57 AM schreef Pinball het volgende:
Afgezien daarvan komt vd hummekreek uit de bladenbranche waar ze zich regelmatig voor de rechter heeft moeten beroepen op "nieuwswaarde, recht vh ned. publiek om te weten, etc etc" om foto's van PWA etc te verantwoorden.

Zou een beetje krom zijn

En ze is onlangs meester in de rechten geworden...ze weten heus wel hoe de verhoudingen liggen

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_192885
Maar dan nog!...Ze hebben zelf vanavond bij BvD gezegt dat het nooit gezegt is. Dus als er een rechtzaak komt dan heeft V geen poot om op te staan. Bovendien komt er dan nog meer shit uit de Veronica BBB (Big Brother Beerput)

pi_192886
quote:
op 09-29-1999 om 01:00 AM schreef Borisje het volgende:
ze zetten die dingen zelf op internet, dus is het hun fout, wie info vrij geeft....
we zeggen hier tocxh niet dat het onze info is!

nee dat is waar maar toch vrees ik (en ik spreek uit ervaring) dat er uit de hoed van hun advocaten wel weer iets zal komen wat jou voor het blok zet....het gaat hier trouwens niet gebeuren hoor ze willen publiciteit en dat hebben ze...beetje bang makerij

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_192887
precies!
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_192888
Het feit dat ze niks GAAN doen komt volgens mij alleen maar omdat ze niks kunnen doen...

Op de internet-site ben ik alleen in het logo van Big-Brother een (c) tegengekomen. Verder zie ik nooit (c) staan. Dus daarmee hebben ze een probleem.

Verder is er nog steeds een probleem met wat wel en wat niet mag op internet. Er moet toch wel een sponsor te vinden zijn die een proefproces wil uitlokken... Probeer het eens bij SBS sex....

Sorry Jaap maar de Cowboys heersen echt niet meer...
  Admin woensdag 29 september 1999 @ 02:26:00 #35
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_192889
punt 1 - De server staat in de vs, dat maakt het al moeilijker omdat ze dan via het Amerikaanse rechtssysteem moeten gaan werken lijkt me.
punt 2 - De fragmenten zelf zijn inmiddels op verschillende servers geplaatst. Als mijn site zou moeten sluiten staan er morgen 10 andere (op het moment dat ik een advocaat van Veronica aan de deur krijg gaan ze zowieso meteen alle nieuwsgroepen in en naar al mijn contacten als mp3 bestand, dus dan zijn ze zowieso binnen 2 tellen de wereld rond)
punt 3 - Ik laat als soort van razende reporter slechts dingen horen die al eerder te horen waren voor de hele wereld, maar meld dit nog even als zijnde nieuws.

Het logo zouden ze moeilijk over kunnen doen, maar als FOK! open gaat en Arjen heeft de php zover dat het BB spul de FOK! site inkan gaat dat logo ook weg.

Kortom, al ZOUDEN ze de site weten te sluiten, ze schieten er niks mee op.
Geld is niet te halen bij me want dat heb ik niet en in plaats van 1 site met die fragmenten zijn er dan meteen 100.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 september 1999 @ 02:36:00 #36
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_192890
Die bedreiging in de V-gids is net zo nep als V zelf, Nee, veel hoef je niet aan te trekken van V.

Trouwens Danny, is het ook mogelijk dat ik een originele titel krijg? Of is je fantasie weg, in ieder geval bedankt

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
De "Ouwe Rukker Ruud Site: http://www.tvz.nl/bonusheld
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee (Datum 29 September 1999).]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_192891
Het enige wat Veronica tracht te bereiken is dat je ZO populair wordt dat je site zeer traag wordt waardoor mensen afvallen of dat de site overbelast raakt.....

pi_192892
Zoooooo.....Ik lekker zojuist mijn lidmaatschap bij Veronica opgezegt

pi_192893
Mooi gebaar, ik ben nog geeneens lid, hahaha..

en op deze wijze overweeg ik dat ook zeker NIET...

May the force be with you

pi_192894
ik koop de gids steeds maar ga misschien weer lid worden omdat zij mijn leven zo beheersen op dit moment met hun prachtige programma
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_192895
Vraag: Als Veronica niet blij is met deze site, waarom leiden ze iedereen er naartoe met een artikel in de VERONICA Gids ?

Natuurlijk is V. blij met deze site. Alleen maar meer publiciteit en hype!

Mmmmmmmmm donuts!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')