Zou een beetje krom zijn
quote:
op 09-29-1999 om 12:55 AM schreef Borisje het volgende:
boven dien geldt de persvrijheid voor internet!
quote:
op 09-29-1999 om 12:57 AM schreef Pinball het volgende:
Afgezien daarvan komt vd hummekreek uit de bladenbranche waar ze zich regelmatig voor de rechter heeft moeten beroepen op "nieuwswaarde, recht vh ned. publiek om te weten, etc etc" om foto's van PWA etc te verantwoorden.Zou een beetje krom zijn
En ze is onlangs meester in de rechten geworden...ze weten heus wel hoe de verhoudingen liggen
quote:
op 09-29-1999 om 01:00 AM schreef Borisje het volgende:
ze zetten die dingen zelf op internet, dus is het hun fout, wie info vrij geeft....
we zeggen hier tocxh niet dat het onze info is!
nee dat is waar maar toch vrees ik (en ik spreek uit ervaring) dat er uit de hoed van hun advocaten wel weer iets zal komen wat jou voor het blok zet....het gaat hier trouwens niet gebeuren hoor ze willen publiciteit en dat hebben ze...beetje bang makerij
Op de internet-site ben ik alleen in het logo van Big-Brother een (c) tegengekomen. Verder zie ik nooit (c) staan. Dus daarmee hebben ze een probleem.
Verder is er nog steeds een probleem met wat wel en wat niet mag op internet. Er moet toch wel een sponsor te vinden zijn die een proefproces wil uitlokken... Probeer het eens bij SBS sex....
Het logo zouden ze moeilijk over kunnen doen, maar als FOK! open gaat en Arjen heeft de php zover dat het BB spul de FOK! site inkan gaat dat logo ook weg.
Kortom, al ZOUDEN ze de site weten te sluiten, ze schieten er niks mee op.
Geld is niet te halen bij me want dat heb ik niet en in plaats van 1 site met die fragmenten zijn er dan meteen 100.
Trouwens Danny, is het ook mogelijk dat ik een originele titel krijg? Of is je fantasie weg, in ieder geval bedankt
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
De "Ouwe Rukker Ruud Site: http://www.tvz.nl/bonusheld
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee (Datum 29 September 1999).]
en op deze wijze overweeg ik dat ook zeker NIET...
Natuurlijk is V. blij met deze site. Alleen maar meer publiciteit en hype!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |