Dus het product is slechter en duurder geworden, maar je blijft het gebruiken?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:32 schreef eppo2 het volgende:
Ik vind de nieuwe dop onhandig, maar hij werkt wel naar behoren. De oude dop was beter.
Ben nu over gestapt op Rexonaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus het product is slechter en duurder geworden, maar je blijft het gebruiken?.
Als ik door die dop over moet stappen, dan boycot ik wel alles van Unilever. Geen Rexona dus voor mij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:49 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ben nu over gestapt op RexonaHad ik al veel eerder moeten doen
Die dop had ik geen problemen mee, hij was alleen 3x zo snel leeg als die oude busquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:58 schreef Everett het volgende:
[..]
Als ik door die dop over moet stappen, dan boycot ik wel alles van Unilever. Geen Rexona dus voor mij.
Ik blijf alleen wel Sun vaatwastabletten gebruiken, want die zijn zo goed
Gebeurt nog steeds.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:33 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik kap ook met Axe, heb nog 2 busjes en als die op zijn stap ik over.
Die dingen zijn nu net zo snel leeg en die dop blijf ik kut vinden.
Iemand een goeie vervanger?
Belangrijk is dat een deo niet vlekt, en wat ik me nog kan herinneren van Rexona is dat je altijd van die mooie witte vlekken onder je armen kreeg.
Inderdaad, dus je klacht opsturenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:17 schreef student_van_het_leven het volgende:
NIeuwe deodoppen van Axe zijn te irritant, laat hem meestal ook gewoon met ding open geschroefd, tenzij ik hem mee moet in een tas ofzo. Vorige versie was toch een stuk handiger in mijn ogen
In mn ogen is tie niet zo hoor...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:17 schreef student_van_het_leven het volgende:
NIeuwe deodoppen van Axe zijn te irritant, laat hem meestal ook gewoon met ding open geschroefd, tenzij ik hem mee moet in een tas ofzo. Vorige versie was toch een stuk handiger in mijn ogen
quote:Op woensdag 5 september 2007 01:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
In mn ogen is tie niet zo hoor...
oksels is toch beter
Ok, geen lu-koekjes eten hèquote:Op woensdag 5 september 2007 18:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Axe is een bedrijf wat op dieren test.
Ik boycot Axe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |