Ik ben ook doorsnee, maar een vriend van mij kan écht verschrikkelijk kwaad worden over homofobie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:51 schreef mootie het volgende:
ik ben zo doorsnee, ik kan denk ik niet inschatten hoe het voelt om 'minderheid' te zijn (of zoiets)
nee als ze dat doen dan krijgen ze op hun kop van 'achter'quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze laten jammer genoeg geen woord ontglippen over de ingreep van de redactie. Ben best wel benieuwd.
Idd dat doe ik niet ...... Ik hou van het spelletje.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk niet een suporter die liedjes over de keeper van ADO zingt.
En hij is gewoon hetero.
Misschien een klein dingetje. Eric begon een zin met 'in het gesprek daarstraks eh hier' en hield toen op.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze laten jammer genoeg geen woord ontglippen over de ingreep van de redactie. Ben best wel benieuwd.
En die vriend is hetero? Dat vind ik echt erm..sexy:) dat ie dat deed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben ook doorsnee, maar een vriend van mij kan écht verschrikkelijk kwaad worden over homofobie.
Hij heeft zelfs ooit een keer een brief geschreven over een programma op de BBC en die brief werd voorgelezen bij Points Of View. (Een programma waar kijkers kunnen reageren op uitzendingen van de BBC.)
Ik kan ook niet tegen die vooroordelen, maar mij persoonlijk raken ze niet. Het komt natuurlijk 100 keer harder aan als je degene bent op wie de vooroordelen slaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben ook doorsnee, maar een vriend van mij kan écht verschrikkelijk kwaad worden over homofobie.
Hij heeft zelfs ooit een keer een brief geschreven over een programma op de BBC en die brief werd voorgelezen bij Points Of View. (Een programma waar kijkers kunnen reageren op uitzendingen van de BBC.)
Ik weet niet hoe een rechter hier zou beslissen. Wellicht, de wet sec toepassend is Amanda de klos, maar met een beetje commen sence lijkt dit alles toch eerder op een wel heel erg zwak voorbeeld van discriminatie. Amanda zet gewoon het niveau door waarvoor o.a. Huub en Eric zelf medeverantwoordelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat je gelijk hebt, echter de wet maakt onderscheid op ras, geloofsovertuiging of sexuele geaardheid, niet op lichaamsbouw.
Daarom is "flikker" of "zwarte" wel strafbaar en "vetzak" niet.
Het is nou eenmaal de wet en als Amanda zo dom is die te overtreden en Huub dat niet doet dan is Amanda wel fout en Huub niet.
eerder ook al, dat Amanda flipte ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien een klein dingetje. Eric begon een zin met 'in het gesprek daarstraks eh hier' en hield toen op.
Het zou toch ook wazig zijn als je homosexueel zijn op de eerste plaats kwam. Je bent in de eerste plaats mens vriend kennis collega!quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En die vriend is hetero? Dat vind ik echt erm..sexy:) dat ie dat deed.
Vaak als ik nieuwsberichten lees over weigerambtenaren of weet ik veel wat kan ik die mensen ook wel begrijpen. Ik ben het er niet mee eens, maar hoe ze zijn opgevoed en dergelijke dan snap ik het wel. Om dan per se bij die persoon te willen trouwen. ik kan me goed in anderen inleven en ik kan het begrijpen als iemand homosexualiteit raar vind of weet ik veel wat, maar verveel me er niet mee. Dat ik homo ben komt alleen hier soms aan de orde omdat mensen vragen stellen, maar bij mijn ouders, vriend, vrienden of werk denk ik er echt never nooit aan. Het is gewoon zo.
Pak de Libelle er ff bijquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tegen die vooroordelen, maar mij persoonlijk raken ze niet. Het komt natuurlijk 100 keer harder aan als je degene bent op wie de vooroordelen slaan.
Ben moe, kan niet op de juiste woorden komen.![]()
Is het geen beter idee dit gesprek voort te zetten in de SC. Dan blijven we hier over de streams posten. Dank je.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En die vriend is hetero? ..........
Eric heeft nu 2 keer letterlijk toegegeven dat hun acties nageaapt was van hun eigen acties.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:02 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe een rechter hier zou beslissen. Wellicht, de wet sec toepassend is Amanda de klos, maar met een beetje commen sence lijkt dit alles toch eerder op een wel heel erg zwak voorbeeld van discriminatie. Amanda zet gewoon het niveau door waarvoor o.a. Huub en Eric zelf medeverantwoordelijk zijn.
dan moeten ze naar achterquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:03 schreef EricLee het volgende:
Eric vertelde net dat hij een gesprek had met Sylvia toen Huub "getoneelhaakt" werd, wtf is een toneelhaak? Ik heb het wel eens vaker gehoord in DGK.
Ze doet het om hem te pakken en heeft niks tegen homo's in het algemeen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:55 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het gaat om de intentie en de haat waarmee ze het zegt. Huub zegt ook Flikker maar huub zegt het bijna als een koosnaampje. Amanda zegt het om hem erop te pakken (op een manier die hij niet gewend is)
Dat is dan waarschijnlijk het verschil.....quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk ook dat vrienden of kennisen van mij mij als MIJ zien en niet als homo, terwijl ze anderen wel als homo zien. Zo zie ik een vriend van mij niet echt als marrokaan maar gewoon als Mohammed, terwijl hij voor anderen gewoon een fucking marrokaan is.
Dat kan wel zo zijn, maar dat doet ze dan net op de verkeerde manier... er zijn zat dingen waarvoor ze Eric zou kunnen uitschelden die niet strijdig zijn met de wet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:02 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe een rechter hier zou beslissen. Wellicht, de wet sec toepassend is Amanda de klos, maar met een beetje commen sence lijkt dit alles toch eerder op een wel heel erg zwak voorbeeld van discriminatie. Amanda zet gewoon het niveau door waarvoor o.a. Huub en Eric zelf medeverantwoordelijk zijn.
EN SLET!quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou toch ook wazig zijn als je homosexueel zijn op de eerste plaats kwam. Je bent in de eerste plaats mens vriend kennis collega!
Dat snap ik wel. Maar ik snap niet waarom Amanda van het 1 op het andere moment echt zo heftig vuil doet tegen Eric... Dit komt echt niet door een 'stomme' slaapkamer. Daar ben je niet een dag lang vuile flikker voor aan het roepen. Dat snap ik dus echt niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Het gaat om de intentie en de haat waarmee ze het zegt. Huub zegt ook Flikker maar huub zegt het bijna als een koosnaampje. Amanda zegt het om hem erop te pakken (op een manier die hij niet gewend is)
Nee dan krijgen we een streamlockquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:58 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
nee als ze dat doen dan krijgen ze op hun kop van 'achter'
Nope, homo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:00 schreef LoveProfusion het volgende:
En die vriend is hetero? Dat vind ik echt erm..sexy:) dat ie dat deed.
Ja buren, Febo, snackbar, stijn, deborah..dat zijn benoeming voor de redactie. Vaak als er iets gebeurt wat de redactie niet wil ofzo dan worden bewoners naar achteren geroepen..en soms komen ze dan terug en acteren ze alsof hun leven ervan afhangt. Voorbeeld Natasia vloog een keer Eric aan..die was verbijsterd en Natasia fluistert : sorry schat even tv makenquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:04 schreef EricLee het volgende:
[..]
Ah dus dan moeten ze gewoon naar de buren, thanks
Profusion en ik zijn ook bevooroordeeld, we namen allebei voetstoots aan dat je vriend hetero wasquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, homo.
Maar hij was net zo boos als Eric nu is, vandaar dat ik zijn woede wel kan begrijpen.
Maar dat deed ze al de hele dag. Wat ik wel een beetje opvallend vond was dat ze, toen de binnenstreams weer terugkwamen, ineens diep leek te slapen en Brian, toen hij in bed stapte, niet eens meer met haar knuffelde. Ik had natuurlijk gehoopt dat ze er acuut uit was gezet, maar nu hoop ik dat ze dan toch op zijn minst flink op haar FLIKKER heeft gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |