quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
T zou verdrietiger zijn als dat niet het geval was...
Van Bart en Nathanael denk ik, die hadden een hele doos volquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:44 schreef BBW het volgende:
Hoe komen ze eraan dan? Diep triest redactie.
Hij doet zelf anders ook vrij weinigquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
Eric heeft het gehad voor vandaag ... en om heel eerlijk te zijn vind ik dat hij weinig steun krijgt van Huub en Sylvia.
Het was die andere hond, Brian, die heeft een stinkbom in de slaapkamer gegooid.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:45 schreef Lieve het volgende:
Als er een hond in komt moet de eigenaresse ervoor zorgen.
Als dat klotebeest gaat lopen stinken in de slaapkamer van een ander dan moet die klotehond oprotten!
In de slaapkamer NB
( ik heb honden! Altijd gehad! Maar een hond is geen mens! Die slaapt niet in de slaapkamer!
En zeker als je meer honden hebt slapen honden bij honden en mensen bij mensen.)
Als je hebt geblowd gedraag je je niet zo hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:45 schreef Sonique het volgende:
Echt, Brian is zo stoned als een aap...
Ik hoorde Natasia ook al de opmerking maken over een joint eerder deze avond...
In de kamer waar hij zelf wou slapen wel te verstaan,quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was die andere hond, Brian, die heeft een stinkbom in de slaapkamer gegooid.
kopstoten, Huub gaf er eerst 1 en kneep Brian eerst, hij deed het slechts terugquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:45 schreef tutjehola het volgende:
Wat ik niet snap is dat Erik nu niet even de kans krijgt om aangifte te gaan doen. Ik ben het echt kwijt, kopstoot, aangifte, waar gaat dit heen?
En laat die hondjes alsjeblieft naar huis gaan, ze worden nu al verwaarloosd. Lekker even wandelen met die beesten zit er niet in, over de rest van de verzorging nog te zwijgen.
Ligt er een lekker op een kussen wordt het beest weer meegenomen. Mijn kinderen van 6 gaan nog met meer respect om voor honden
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als je hebt geblowd gedraag je je niet zo hoor
VirtualPOM is een 1 of andere hersenloze idioot...quote:
Ook een homofoob??? Voor mijn part gaan Huub en Eric neuken terwijl Brian en Amanda er naast liggen. Lijkt me echt briljant. Eens kijken hoe lang ze dat volhouden.quote:
Het kleuterniveau voor een idioot die denkt dat hij vlowassen is.quote:
Ian, treed op!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda zei iets over vergassen...
2e W.O.!
Auswitch!
Gestappo!
Brian, treed op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |